معرفی و دانلود کتاب آیین سخنرانی

عکس جلد کتاب آیین سخنرانی
قیمت:
94000 تومان - 9.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آیین سخنرانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آیین سخنرانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آیین سخنرانی

کتاب آیین سخنرانی به قلم دیل کارنگی که در گروه پرفروش‌ترین کتاب‌های معاصر قرار دارد، قواعد و دستورالعمل‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن‌ها قادر خواهید بود بر ترس خود غلبه کرده و اعتماد به ‌نفس‌تان را بالا ببرید.

امروزه در کشورهای پیشرفته دنیا، سخنوری از جمله عوامل اساسی و مهمی است که سبب رشد انسان می‌شود. صحبت کردن و همچنین برقراری روابط اجتماعی موثر پیوستگی بین افراد مختلف را بیشتر کرده، به علاوه داشتن چنین مهارتی مسئله‌ای مهم برای اقشار مختلف جامعه قلمداد می‌شود چرا که این مهارت تغییرات بسیاری را در ارتباطات انسانی ایجاد می‌کند.

دیل کارنگی در سال 1926 تصمیم گرفت تا در مورد نحوه‌ی سخن گفتن در برابر جمع کتابی بنویسد. بنابراین دست به نگارش اولین اثر خود یعنی آیین سخنرانی (The quick easy way to effective speaking) زد؛ کتابی که تا به امروز یکی از جامع‌ترین کتاب‌های درسی و کلاسیک در حوزه‌ی سخنرانی عمومی و روابط انسانی محسوب می‌شود.

کتاب آیین سخنرانی در چندین سال گذشته فروش بسیار بالایی داشته و به بیش از بیست زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است؛ اما با این حال، هنوز عده کثیری از علاقه‌مندان کتاب، به آن دسترسی پیدا نکرده‌اند.

این کتاب عقاید و دستورالعمل‌های ارزشمند بسیاری را برای امور روزانه‌ی انسان‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. دوره‌های "آموزش سخنرانی دیل کارنگی" در تمام دنیا و در شعبه‌های بسیاری برگزار می‌شود و بیش از یک میلیون نفر از این کلاس‌ها فارغ‌التحصیل‌ شده‌اند. این کلاس‌ها به شما کمک خواهد کرد تا با کشف و شکوفایی استعدادهای نهان خود به یک زندگی شاد‌تر، دلیرانه‌تر و پرثمرتری دست پیدا کنید.

قواعدی که دیل کارنگی در این کتاب از آن‌ها استفاده کرده به هر کسی یاری می‌دهد تا علاوه بر ملاقات با اشخاص یا گروه‌های گوناگون، با آسودگی خیال و به‌ صورت قانع کننده‌ای با آن‌ها سخن بگوید.

دیل کارنگی را بیشتر بشناسیم:

دیل کارنگی (Dale Carnegie) نوامبر سال 1888 در خانواده‌ای تهیدست دیده به جهان گشود. او از جمله نویسندگان و سخنرانان معروف آمریکایی است که دوران کودکی‌اش را در مشقت بسیار سپری کرد. بیشتر کتاب‌هایی که کارنگی منتشر کرده در حوزه‌ی روانشناسی است و نکات زیادی را در مورد خودسازی، سخنرانی، فروشندگی، پیشرفت شخصی و ... در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که باعث پیشرفت و موفقیت روزافزون آن‌ها می‌شود.

در بخشی از کتاب آیین سخنرانی می‌خوانیم:

همه‌ى نکاتى را که براون در مورد فوت و فن سخنرانى عنوان کرده است حدود هفتاد سال پیش آن‌ها را عملاً به کار مى‌برده است. یکى از معروف‌ترین نطق‌هاى لینکلن همان نطقى است که در آن با دید خردمندانه‌اى مى‌گوید، «خانه‌اى که در آن نفاق و اختلاف پیش آمده باشد دوام چندانى نخواهد داشت. به اعتقاد من حکومت نمى‌تواند تحمل کند که نیمى از مردم آزاد باشند و نیمى به صورت برده.» لینکلن در همان زمان‌هایى که به کارهاى روزمره‌ى خود مشغول بود، غذا مى‌خورد، پیاده‌روى مى‌کرد، شیرگاو مى‌دوشید، یا براى خرید از خواروبارفروشى مى‌رفت به سخنرانى‌هاى خود فکر مى‌کرد.

حتى زمانى که شال خاکسترى کهنه‌اش را بر دوش انداخته و زنبیلى در دست داشت و پسر کوچکش مرتب از او سؤال مى‌کرد و انگشت‌هاى بلند و باریک او را مى‌کشید تا پدرش جواب پرسش‌هاى او را بدهد، غرق در افکار مربوط به سخنرانى بعدى‌اش بود. و وقتى نکته‌اى به ذهنش مى‌رسید آن را روى تکه‌اى کاغذ یا پشت یک پاکت پاره مى‌نوشت و آن را توى کلاهش مى‌انداخت و به خانه مى‌برد تا در فرصت مناسب آن را از نو نوشته و به آن بیندیشد.

در جریان مناظره‌هاى مشترک در سال 1858، سناتور داگلاس هر جا مى‌رفت سخنرانى مشابهى ایراد مى‌کرد. اما لینکلن سعى مى‌کرد با مطالعه و پژوهش درباره‌ى موضوع سخنرانى، هر بار نطق جدیدى ارائه دهد. و بالاخره به این نتیجه رسید که براى او ایراد سخنرانى‌هاى جدید خیلى آسان‌تر از تکرار مطالب قبلى است.

مدت کوتاهى قبل از حضور در کاخ سفید، یک کپى از قانون اساسى و متن سه سخنرانى خود را برداشت و خود را در یک انبار قدیمى زندانى کرد و در آن‌جا دور از هرگونه مزاحمت متن سخنرانى افتتاحیه‌ى خود را به رشته‌ى تحریر درآورد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: اعتماد به‌نفس و شهامت خود را افزایش دهید
فصل دوم: شیوه‌ى صحیح آمادگى براى انجام سخنرانى
فصل سوم: سخنران‌هاى معروف چگونه سخنرانى خود را آماده مى‌کردند
فصل چهارم: تقویت حافظه
فصل پنجم: نکات مهم در اجراى موفقیت‌آمیز یک سخنرانى
فصل ششم: راز سخنرانى موفقیت‌آمیز
فصل هفتم: منش و شخصیت شما در روى سکوى سخنرانى
فصل هشتم: سخنرانى خود را چگونه شروع کنیم؟
فصل نهم: سخنرانى خود را باید چگونه به پایان برسانیم؟
فصل دهم: چگونه مى‌توانیم مقصود خود را به روشنى بیان کنیم؟
فصل یازدهم: چگونه مى‌توان شنوندگان را به موضوع سخنرانى علاقه‌مند ساخت؟
فصل دوازدهم: چگونه شیوه‌ى بیان خود را بهبود بخشیم
فصل سیزدهم: نحوه‌ى صحیح معرفى کردن کسى براى انجام سخنرانى یا گرفتن جایزه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آیین سخنرانی
نویسنده
مترجممهناز بهرنگی
ناشر چاپیانتشارات شبگیر
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-600-6774-08-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
94000 ت - 9.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آیین سخنرانی

قاسم اسرافیلی
۱۴۰۱/۴/۷
کتابی مناسب برای تمامی کسانی که از سخنرانی در جمع‌های کوچک و بزرگ، دوستانه و رسمی ترس دارند. طبق معمول همه و مثل بقیه کتاب‌های اقای کارنگی، این کتاب هم به شدت راهکار‌های مناسب و کاربردی ارائه داده. ترجمه خوب این کتاب هم یک فضای دوستانه بین نویسنده و خواننده برقرار میکنه. یکم حجم مطلبش بالاعه که بنده شخصا توصیه میکنم خلاصه‌ای از کتاب خودتون تهیه کنید و به اون عمل کنید.
شیرین محمدی
۱۴۰۱/۷/۱۵
عمل کردن به دستوراتش یکم سخته اما بی انصافیه اگر به پرمغز بودن کتاب اشاره نکرد این کتاب باید بارها خونده شه و برای مهارت در سخنرانی تنها راه روبه رو شدن با ترس هایمان و تمرین جهت حرفه ایی شدن است.
سید علیرضا موسوی
۱۴۰۲/۱۲/۹
سلام علیکم نکات قابل توجهی بیان شده که میشه گفت کمتر کتابی بهش پرداخته! تاثیر خودش رو برای کسی که به این نکات عمل کنه می‌گذاره.
مثال هم زیاد زده
Mysam
۱۴۰۲/۷/۳
سلام کتاب دارای زاوایای مختلف میباشد. به نظر من بسیار خوب به این موضوع پرداخته است.
khalil javan
۱۴۰۲/۹/۵
با کمک یکی از فصل هاش تونستم توی یک مسابقه گردانندگی اول بشم... فقط به تکنیک
علی جواهری
۱۴۰۱/۸/۱۶
واسه شصت سال قبل هستا، اما نکاتش بدرد همین الان هم میخوره لامصب!!!
Fathishiraz📍
۱۴۰۱/۷/۲۷
خیلی روان و خوب توضیح دادند، ترجمه خوبی داره و از خواندنش لذت میبرید
Milad
۱۴۰۲/۱/۱۰
خیلی مطالب مفیدی داره که میتونه بهتون کمک کنه
جواد
۱۴۰۱/۳/۲۳
عالی بود. نکاتی بسیار خوب و کاربردی. کتاب پر مغزی هست.
mohammad hosein kazemi
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
بسیار عالی و مفید بود
علی رحیم پور
۱۴۰۲/۸/۱۳
بد نیست. کتابهای بهتری هم هست
مرضیه رجایی
۱۴۰۰/۶/۲
چیزهای زیادی یاد گرفتم حتماتغییر میکنم
مصطفی واعظی
۱۴۰۰/۴/۳۰
کتاب بسیار خوب و مناسب
سعید قرایی
۱۴۰۲/۱۲/۵
عالی واقعا محشره
آرش آرش
۱۴۰۰/۲/۵
خیلی برایم جالب بود
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب آیین سخنرانی

برای دریافت کتاب آیین سخنرانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.