معرفی و دانلود کتاب عمو نوروز

عکس جلد کتاب عمو نوروز
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عمو نوروز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عمو نوروز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عمو نوروز

کتاب عمو نوروز نوشته‌ی مهران حسن آبادی، داستان پسری را به تصویر می‌کشد که برای یافتن تبر خود با ورود به جنگلی اسرارآمیز در دنیایی عجیب و پر از آموزه‌ها با عمو نوروز روبه‌رو شده و با اندکی تلاش و پشتکار نهایتا به جوانی نیرومند و جذاب تبدیل می‌شود که...

موضوع کتاب عمو نوروز چیست؟

داستان پیرمردی است که دو پسر داشت، یکی از پسرها زرنگ و با ادب و دیگری تنبل و بی‌ادب بود، پسر تنبل، پسر واقعی و پسر زرنگ پسر خوانده‌ی او بود، که برای همین پیرمرد او را دوست نداشت و مجبورش می‌کرد تا همه‌ی کارهای سخت را به تنهایی انجام دهد. هر روز صبح ناپدری پسرک بیچاره را از خانه بیرون می‌فرستاد، تا هیزم بشکند. پسر تبرش را بر می‌داشت و به سراغ هیزم‌ها می‌رفت و شروع به شکستن آن‌ها می‌کرد تا اینکه...

کتاب عمو نوروز مناسب چه کسانی است؟

کتاب عمو نوروز برای کودکانی که تازه به مدرسه می‌روند و کسانی که به دنبال داستان‌های تخیلی و مصور هستند، مناسب است. این کتاب آن‌ها را وارد دنیای خیالی و هیجان‌انگیزی می‌کند و تکرار آن برای کودکان لذت‌بخش است.

در بخشی از کتاب عمو نوروز می‌خوانیم:

دو نفر داخل خانه نشسته بودند و به او نگاه می‌کردند. صورت مردی نزدیک در آنقدر سیاه بود که پسرک ترسید و خواست فرار کند. پیرمردی خوش سیما که آن طرف‌تر نشسته بود او را صدا کرد و گفت: نترس بچه جان، بیا و در کارهایم به من کمک کن.

لباس‌هایم را بشوی و بر روی بند پهن کن. وقتی لباس‌ها تمیز و خشک شوند، بعضی جاها روی زمین بهار می‌شود و سال نو می‌آید. مگر مرا نمی‌شناسی؟ من عمو نوروز هستم و شخصی که از او ترسیدی دوست و همراه همیشگی‌ام حاجی فیروز است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عمو نوروز
نویسنده
ناشر چاپینشر ابن سکیت
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات9
زبانفارسی
شابک978-600-87280-8-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عمو نوروز

پریسا حدادی
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
عالی و جذاب
Bahram Norouzi
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
بسیار عالی پسرم که خیلی خوشش اومد ممنون
chini kalhori
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب عمو نوروز

برای دریافت کتاب عمو نوروز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.