معرفی و دانلود کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره

عکس جلد کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره

خانواده‌ی هنری در کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره نوشته‌ی فراچسکا سایمون قرار است برای پسرشان پرستار بچه بگیرند. هنری از پرستارها متنفر است و دلش نمی‌خواهد هیچ‌کس از او مراقبت کند. اما طولی نمی‌کشد که سروکله‌ی پرستار جدیدی به‌نام ربکا ظاهر می‌شود. هنری می‌خواهد کاری کند که ربکا را از زندگی‌اش سیر کند! به نظر شما او دست به چه کارهایی می‌زند؟

درباره‌ی کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره

مادر و پدر هِنری، شخصیت اصلی کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره (Horrid Henry and the Bogey Babysitter) در به در به دنبال یک پرستار بچه می‌گردند که در روز مهمانی به خانه‌ی آن‌ها بیاید و از پسرهایشان نگهداری کند. اما نه هر پرستاری؛ کسی که از پس پسر وروجکشان بربیاید! آن‌ها نمی‌توانند پرستاری را پیدا کنند که بیشتر از یک مرتبه بتواند هنری زلزله را تحمل کند. نه تس نازنک‌نارنجی، نه کریس غرغرو، نه آنا زودجوش؛ هیچ‌کدام از این‌ها نتوانسته بودند حریف شیطنت‌های هنری بشوند.

هنری از پرستارهایش متنفر بود و به خیال خودش می‌دانست چگونه باید با پرستارها رفتار کند. پدر و مادر هنری آنقدر می‌گردند و به این و آن تلفن می‌کنند که دست آخر یادشان می‌افتد می‌توانند به ربکا زنگ بزنند. وقتی سروکله‌ی ربکا پیدا می‌شود، می‌فهمد که این یکی با بقیه فرق دارد و ترفندهای او در این یک مورد کار نمی‌کند. او مجبور می‌شود با همکاری با برادرش پیترْ خوبه برای شکست دادن پرستارشان دست به کارهای عجیب و غریب بزند.

مژگان کلهر این کتابِ فرانچسکا سایمون (Francesca Simon) را به زبان فارسی ترجمه کرده و نشر صوتی رادیو گوشه آن را در قالب کتاب صوتی روانه‌ی بازار کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب کودک هنری زلزله

هنری پسربچه‌ی هشت‌ساله‌ای است که عاشق انجام کارهای وحشتناک است. اگر بخواهیم خیلی دقیق برایتان بگوییم، این پسر را به حال خودش بگذاری از دیوار راست هم بالا می‌رود! او همه چیز را به هم می‌ریزد، برادرش را (که حقیقتاً یک‌پارچه آقاست!) نیشگون می‌گیرد و خلاصه همه از دست او شاکی‌اند. بااین‌حال نمی‌شود این پسربچه‌ی وروجک را دوست نداشت.

فرانچسکا سایمون در مجموعه‌ی ده جلدی «هنری زلزله» (Horrid Henry) به داستان‌ها و شیطنت‌های او می‌پردازد و با بهره‌گیری از عنصر طنز برخی از مسائل تربیتی را نیز با زبان غیرمستقیم به کودکان آموزش می‌دهد. جالب است بدانید یکی از جلدهای این مجموعه با عنوان هنری وروجک و آدم‌برفی زشت جایزه‌ی بهترین کتاب کودک سال 2008 را در جشنواره کهکشان کتاب بریتانیا از آن خود کرده است.

اقتباس تلویزیونی از مجموعه کتاب کودک هنری زلزله

از این مجموعه داستان، CITV، شبکه‌ی تلویزیونی آمریکایی، انیمیشنی ساخت با همین عنوان در سال 2006. این اثر برنده‌ی جوایز متعددی شده است.

نکوداشت‌های مجموعه کتاب کودک هنری زلزله

  • بسیار مبتکرانه و سرشار از طنزی خلاقانه. (World Book Day)
  • فرانچسکا سایمون با نوشتن مجموعه کتاب محبوب هنری زلزله برای خودش یک پا استاد طنزپردازی شده است. (بیرمنگام پست)
  • به طرز شرورانه‌ای شیطنت‌آمیز و به طرز وحشتناکی خنده‌دار است. (مجله‌ی Family Interest)

کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره مناسب چه کسانی است؟

اگر کودکی در بازه‌ی سنی 7 تا 12 سال در اطرافتان وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب صوتی را به او هدیه بدهید.

با فرانچسکا سایمون بیشتر آشنا شویم

فرانچسکا سایمون از نویسندگان پرکار و نام‌آشنای حوزه‌ی کودک و نوجوان است. او تاکنون بیش از 45 کتاب به رشته‌ی تحریر درآورده است. سایمون نگارش چندین کتاب طنز کودک، نمایشنامه و آشپزی در کارنامه‌ی ادبی خود دارد و همچنین برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب کودک سال 2008 شده است.

در بخشی از کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره می‌شنویم

هنری زلزله از پرستار بچه متنفر بود. او که بچه نبود. نمی‌خواست یک جا بنشیند. چرا باید میانه‌اش با یک جوان زشت فیس‌وافاده‌ای و سختگیر خوب باشد؟ جوانی که همه‌اش تلویزیون نگاه می‌کند و بیسکوییت‌های هنری را می‌لمباند. هنری زلزله فکر کرد: «خب! مامان و بابا خودشون توی خونه بمونن.» و حالا انگار مجبور بودند که این کار را بکنند. مامان و بابا خیلی ضعیف بودند و هنری کلی تمرین کرده بود تا آن‌ها را درست کند. پرستارهای بچه غیر قابل پیش‌بینی بودند. اصلاً پرستاری از بچه‌ها کار خیلی سختی است. وقتی هم کسی حالشان را بگیرد و نشان بدهد که کی رییس است، آن‌ها دیگر دلشان نمی‌خواهد پیش او بروند.

پرستار بچه‌ای خوب است که بگذارد تو تمام شب بیدار بمانی و آنقدر شیرینی بخوری تا مریض شوی. بدبختانه تا به حال از این‌جور پرستارها گیر هنری زلزله نیامده بود. مامان داد زد: «باید پرستار دیگه‌ای پیدا کنیم. مهمونی فردا شبه. من به هر کسی که فکر می‌کردم زنگ زدم. دیگه کی باقی مونده؟» بابا گفت: «بالاخره باید کسی باشه. فکر کن.» مامان فکر کرد. بابا گفت: «ربکا چطوره؟» قلب هنری زلزله ایستاد. او که داشت روی عکس‌های مدرسه‌ی پیتر خوبه سیبیل می‌کشید، دست از کار کشید. حتماً اشتباه شنیده بود. فکر کرد: «وای نه! خواهش می‌کنم ربکا نه! لولو ربکا نه!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
16 دقیقه
هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره
15 دقیقه
هنری زلزله مریض می‌شود
16 دقیقه
هنری زلزله سبزیجات می‌خورد
15 دقیقه
نامه‌ی تشکرآمیز هنری زلزله

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره
نویسنده
مترجممژگان کلهر
راویآزاده مویدی فرد
ناشر چاپینشر افق
ناشر صوتینشر صوتی کتاب‌های درگوشی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره

حسن آبیاری
۱۴۰۱/۹/۲۰
هنری زلزله داستان‌های زیبا و آموزنده‌ای دارد و با طنزی که در متن آن وجود دارد، کودک را به خود جذب می‌کند تا بارها و بارها آن را گوش کند.
هنری زلزله حسودی میکند، شیطنت می‌کند و با برادرش کل کل میکند اما به مخاطب نشان میدهد که اینها رفتارهای ناشایست است.
آفتاب
۱۴۰۲/۱/۱۱
همانند دیگر نسخه‌های صوتی بسیار مهیج بود. در کنار ایجاد کردن لحظاتی مفرح بخصوص قبل از خواب برای کودکان و حتی بزرگسالان؛ نکات اخلاقی در قالب داستان و بسیار عالی به کودک منتقل میشود..
M.r
۱۴۰۲/۸/۲۷
دست مریزاد و خدا قوت به تهیه کنندگان کتاب صوتی، واقعا کتاب فوق العاده‌ای هست دخترم عاشقش هست
sara
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اجرای کتاب صوتی یه هنره.. اینکه اجرا شد‌ی روخوانی بیحال بود و بس!! آدم پشیمون میشه از خرید کتاب!
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره

برای دریافت کتاب صوتی هنری زلزله و پرستار لولوخورخوره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.