معرفی و دانلود کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت

عکس جلد کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت

کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت نوشته‌ی مایری ماکینون، داستان زوج فقیری را به تصویر می‌کشد که روزی غازشان تخم طلا می‌گذارد و آن‌ها را به ثروت می‌رساند اما آن‌ها با طمع‌کاری همه چیز را از دست می‌دهند. این داستان به کودکان قانع بودن در زندگی را می‌آموزد.

موضوع کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت چیست؟

الیزابت و تام زن و شوهری بودند که در دهکده‌ای زیبا به خوبی زندگی می‌کردند. آن‌ها یک بز، یک مزرعه کوچک برای کاشت سبزیجات، چند مرغ و یک غاز داشتند اما با این وجود فقیر بودند و به سختی زندگی می‌کردند. روزی تام به آلونک رفت تا تخم مرغ‌ها را بردارد که با صحنه‌ی عجیبی روبه‌رو شد؛ غاز آن‌ها یک تخم طلا گذاشته بود. تام تخم طلا را به دهکده برد و آن را فروخت. بعد از آن روز غاز هر روز یک تخم طلا می‌گذاشت که باعث شد تام و الیزابت به کلی ثروت برسند تا اینکه...

غازی که تخم طلا می‌گذاشت یک داستان از داستان‌های ازوپ است که هر کدام از آن‌ها قصه‌های کوتاهی هستند که بیشتر در یونان باستان گفته می‌شد. هیچکس به طور دقیق نمی‌داند منشأ این داستان‌ها از کیست، شاید در حدود 4000 سال پیش شروع شده است. اما آن‌ها همچنان بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و همواره یک پیام اخلاقی مهم در پایان داستان دارند.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با به تصویر کشیدن موضوعات بسیار متنوع و جذاب، قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند. از خصوصیات بارز مجموعه حاضر این است که با استفاده از تصاویرشان می‌توانید داستان را برای کودک خود تعریف کنید و یا از او بخواهید تا با نگاه کردن به تصاویر و بهره‌گیری از قوه‌ی تخیلش داستان را از زبان خودش برایتان تعریف کند.

در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه حتماً از کودک خود در مورد تصاویر سوال بپرسید و تخیلش را به چالش بکشید تا تقویت شود. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» لحظه‌هایی شیرین برای کودکانتان به ارمغان آورید.

کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت مناسب چه کسانی است؟

مایری ماکینون (Mairi Mackinnon) این داستان آموزنده را برای کودکان بالای 4 سال به رشته تحریر درآورده است و به آن‌ها می‌آموزد که هرگز در زندگی طمع‌کار نباشند.

در بخشی از کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت می‌خوانیم:

تام با خودش گفت: «برای پول بیشتر، دیگه یک تخم طلا در روز کافی نیست.» او طلای بیشتر و بیشتری لازم داشت. تام با خودش فکرای خطرناکی کرد...شکم آن غاز سفید کوچک باید پر از طلا باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-7493-82-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت

برای دریافت کتاب غازی که تخم طلا می‌گذاشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.