معرفی و دانلود کتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم

عکس جلد کتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم
قیمت:
37500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم

کتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم نوشته‌ی وجیه تریان، روایت زندگی مردی به نام سهراب است که با عشق و امید بسیار، با دختری به نام «زری» وصلت کرده، اما زری بعد از متولد شدن پسرش تغییر کرده و با کج‌خلقی‌های بسیار زندگی را به کام همسر و فرزندش تلخ می‌کند.

با تولد فرزند دوم زری، تغییری در رفتار زری رخ نمی‌دهد و تلخ‌کامی در زندگی آن‌ها تا دوران جوانی فرزندانشان ادامه پیدا می‌کند. ماحصل این روند زندگی سبب می‌شود تا سهراب هر روز تلخ‌تر و تنهاتر و زری هر روز گرفته‌تر و غمگین‌تر شود.

وجیه تریان در این کتاب به شکست‌ها و پیروزی‌ها، غم‌ها و شادی‌ها و روزهای عاشقی کردن و روزهای شنیدن صدای شکستن قلبِ زندگی فردی که در هیاهو و شلوغی اطرافش تنهاست، می‌پردازد. بله شاید گاهی باید برای عشق تاوان داد و این خود زندگیست.

در بخشی از کتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم می‌خوانیم:

دیشب اصلاً نتوانسته بود بخوابد. چشم‌هایش سرخ شده بود و درد می‌کرد. زری خوابیده بود. اما صورت خسته و رنگ پریده‌اش گواه بود که او هم شب خوبی نداشته. گلویش خشک بود ولی حوصله چای درست کردن نداشت. نزدیک صبح بود ترجیح داد چای را در حمام رو براه کند. نگاهی به آسمان کرد هنوز یکی دو ستاره تا طلوع مانده بود نفس عمیقی کشید. نسیمی آرام صورتش را نوازش کرد. پاشنه کفش‌ها را بالا زد و به طرف دروازه رفت. آرام با احتیاط در را باز کرد تا مزاحم خواب کسی نشود. یکه خورد. انگار خانم مینو هم دیشب با آرامش بیگانه بوده. زمزمه‌هایی مبهم می‌آمد.

سعی کرد بی‌توجه باشد. صدای خمیازه‌ای کش دار و زمزمه‌های گنگ مردی او را وادار به توجه می‌کرد آرام درب را نیم کش کرد و خودش را پائین پنجره رساند. صدای نحس و آشنای مینو می‌آمد. خوب نشده دیگه! لابد دیشب تا صبح به پا داشته. حالا وقت برای حرف زدن بسیاره. سایه‌ای از کنار پنجره گذشت. نمی‌دانست چرا اما به شدت ترسیده بود. هوا لحظه به لحظه رو به روشنی می‌رفت. نمازی به رو قضا و دلی رو به یأس.

خانه مینو در نظرش خانه ارواح خبیثه می‌آمد که بوی ناخوشایند جنایت و خیانتش تعفن هزار سال مانده را به یاد می‌آورد و خانه خودش را ویرانه‌ای سرد و جن زده در هجوم زشتی و نامروتی و این میان دو گریه مبهم و معصوم می‌شنید و او که دست و پا بسته انگار مبهوت و محکوم همه بی‌سرانجام‌هاست!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ماهابه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات520
زبانفارسی
شابک978-600-5205-53-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
37500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم

فائزه بهادری
۱۳۹۸/۹/۲۳
کتاب بدی نبود ارزش مطالعه داشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم

برای دریافت کتاب غصه‌هایت اینجاست، زیر انگشتانم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.