معرفی و دانلود کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان

عکس جلد کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان

کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان نوشته‌ی صدف مرزبان، داستانی نیمه‌بلند، عاشقانه و تخیلی از نویسنده‌ای هجده‌ساله است که با زبانی ساده و صمیمی، احساس پاک مشترک و جهان‌شمول انسانی را به تصویر می‌کشد. این داستان تمثیلی، روایتی از زندگی پسری است که در پانزده‌سالگی می‌فهمد پدر و خواهری دارد که در یک کهکشان دیگر زندگی می‌کنند و او باید به دنبال‌شان بگردد.

درباره‌ی کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان

در میان هجوم روزمره‌ی خبرها و اتفاق‌های گوناگون، گاهی هرکسی نیاز دارد که به‌وسیله‌ی هنر، عاطفه و حس‌های زیبای انسانی را در خود تحریک کند. در این میان، رمان عامه‌پسند (Popular Literatur)، ژانری محبوب و پرفروش از ادبیات داستانی است که افزون بر سرگرم‌کننده بودن، باعث برانگیخته‌شدن احساس لطیف مانند عشق، محبت و نوع‌دوستی می‌شود. این نوع از داستان‌ها، آینه‌ای هستند که مخاطب می‌تواند غم‌ها و شادی‌ها، رنج‌ها و موفقیت‌ها، و دغدغه‌ها و دل‌مشغولی‌های عاطفی خود را در آن ببیند. در این میان، رمان عاشقانه، محبوب‌ترین ژانر در میان مردم است و خواننده‌های وفاداری دارد. در این ژانر پرطرفدار، عشق‌های فراطبیعی و تاریخی روایت می‌شود و شدت احساس هرکسی را درگیر می‌کند.

صدف مرزبان با الگوگیری از همین قاعده، کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان را با پس‌زمینه‌ی عشقی فرازمینی نوشته و با انتخاب زبان و لحنی صمیمی، ارتباطی مناسب میان اجزای داستانش ایجاد کرده است. در این رمان نیمه‌بلند، پسری به نام ویکتور در شب تولد 15‌سالگی‌اش می‌فهمد آن کسی که تاکنون به‌عنوان مادر در کنارش زندگی کرده، درواقع روح مادرش بوده، چون پیش از تولد او در تصادفی رانندگی درگذشته است. از طرفی متوجه می‌شود که یک خواهر دارد که همین حالا به همراه پدرش که یک انسان فرازمینی و متعلق به جایی دیگر بوده، در آن‌سوی کهکشان راه شیری زندگی می‌کنند. آیا او باید سفری اودیسه‌وار برای پیداکردن آن‌ها شروع کند؟ آیا پدر و خواهرش از وجود او خبر دارند؟ صدف مرزبان به‌عنوان نویسنده‌ی کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان، با درانداختن طرحی عاشقانه، داستانش را که در انتشارات گنجور منتشر شده، بر مبنای دغدغه‌ای جهان‌شمول پی‌ریزی کرده و تا انتها نیز به قرارداد خود با خواننده پایبند است.

کتاب فرزندان دورگه کهکشان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دوستداران داستان‌های تخیلی و عاشقانه‌ پیشنهاد می‌شود.

با صدف مرزبان بیشتر آشنا شویم

صدف مرزبان 18 سال دارد و تاکنون چهار کتاب منتشر کرده است. این نویسنده‌ی جوان، علاقه‌ی زیادی به نوشتن داستان‌های عاشقانه و تخیلی داشته و همه‌ی آثارش نیز در این ژانرها دسته‌بندی می‌شود. در کتاب‌های او، رویدادهای عاشقانه در بستری از فضایی نیمه‌واقعی نیمه‌فانتزی شکل می‌گیرد. ازجمله بهترین آثار این نویسنده‌ی جوان می‌توان به کتاب‌های «باز هم تو»، «کارآگاه راشل» و کتاب حاضر اشاره کرد.

در بخشی از کتاب فرزندان دورگه کهکشان می‌خوانیم

می‌ترسیدم از اینکه اون دفتر رو باز کنم، اما میخواستم بفهمم که پدرم از کجا اومده و چطور میتونم پیداشون کنم! با نگرانی به سمت دفتر رفتم، اروم درشو باز کردم... اینارو برای تو می‌نویسم پسرم امیدوارم بالاخره روزی بیاد که تو بتونی اینارو بخونی و حقیقت رو بفهمی ولی احتمالا اون زمان من دیگه پیش تو نیستم و تو باید این مسیر رو به تنهایی طی بکنی، اما مطمئن باش من در یگ گوشه از قلب تو همیشه حضور خواهم داشت و در حقیقت تو تنها نیستی... ویکتور عزیزم میخوام درمورد شهری باهات صحبت کنم که ادمای خیلی خیلی کمی وجود دارن که به وجودش اعتقاد داشته باشن اما هم من هم تو میدونیم که اگر اون شهر یه افسانه بود تو هیچوقت به دنیا نمیومدی که پانزده سال یه روح رو ببینی...

قرن‌ها پیش، شهر خیلی بزرگی وسط اقیانوس وجود داشت به نام اتلانتیس، این شهر از نظر تکنولوژی، علم، دانش، ثروت و... خیلی پیشرفت کرده بود اما بخاطر حرص و طمع، جادوی سیاه و دلایل نامعلوم دیگه‌ای این شهر ویران شد و فقط کسانی که گناه کار نبودن به همراه ملکه خورشید زمین رو ترک کردن و به یک جای خیلی دور خارج از کره زمین رفتن... و کسانی که هم که به همراه اتلانتیس به زیر اب رفته بودن طی نسل‌ها دچار تغییر و تناسخ شدن و به گونه‌های متفاوتی تبدیل شدن که زیر اب هم میتونستن نفس بکشن و زندگی کنن. پدرت از نسل همون مردمی بود که زمین رو ترک کردن... و من چقدر زن خوش شانسی بودم که شانس ملاقات با پدرت رو داشتم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات59
زبانفارسی
شابک978-622-302-232-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان

برای دریافت کتاب فرزندان دورگه‌ کهکشان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.