معرفی و دانلود کتاب فرزندم زیاد تلویزیون نگاه می‌کند

عکس جلد کتاب فرزندم زیاد تلویزیون نگاه می‌کند
قیمت:
16000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرزندم زیاد تلویزیون نگاه می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرزندم زیاد تلویزیون نگاه می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرزندم زیاد تلویزیون نگاه می‌کند

لیلا عظیمی در کتاب فرزندم زیاد تلویزیون نگاه می‌کند، به بررسی دغدغه‌های والدین نسبت به بزرگ شدن فرزندان و وابستگی آن‌ها به مدیا و تکنولوژی‌های دیجیتال اشاره می‌کند.

یکی از دغدغه‌های این روزهای والدین، این است که فرزندانشان زیاد تلویزیون می‌بینند. از جلوی تلویزیون بلند نمی‌شوند، با تلویزیون مشق می‌نویسند، غذا می‌خورند و حتی، عادت دارند قبل از خواب، تلویزیون ببینند و پای تلویزیون بخوابند. برای بهبود این وضع و پیدا کردن جواب، می‌توان این کتاب روانشناسی را مطالعه کرد.

حقیقت این است که، بچه‌ی تازه به دنیا آمده، تلویزیون را نمی‌شناسد. کودک، در بدو تولد، فقط مادرش را می‌شناسد؛ و به تدریج با دنیای اطرافش، آشنا شده و تا قبل از سه ماهگی، ادراک تصویری کاملی ندارد؛ به خصوص، از تصاویر دیجیتال تلویزیون! چرا که این تصاویر، مملو از رنگ هستند و با سرعت بالایی، پخش می‌شوند و تغییر می‌کنند و سرعت پردازش مغز نوزاد، در ماه‌های اول، هنوز به اندازه‌ای نیست که بتواند این حجم از اطلاعات را، با این سرعت، پردازش کند و به همین دلیل، تماشای تلویزیون، برایش ادراک ناقص و به هم ریخته‌ای ایجاد می‌کند که حتی ممکن است، گاهی اضطراب‌آور هم باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرزندم زیاد تلویزیون نگاه می‌کند
نویسنده
ناشر چاپینشر لک لک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-6472-47-8
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
16000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فرزندم زیاد تلویزیون نگاه می‌کند

برای دریافت کتاب فرزندم زیاد تلویزیون نگاه می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.