معرفی و دانلود کتاب فروزن، جشن تولد اولاف

عکس جلد کتاب فروزن، جشن تولد اولاف
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروزن، جشن تولد اولاف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروزن، جشن تولد اولاف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروزن، جشن تولد اولاف

کتاب فروزن، جشن تولد اولاف به قلم مگان ایلنیتسکی، همراه با تصاویری رنگارنگ و جذاب ماجرای جشن تولد اولاف، یکی از بهترین و نزدیک‌ترین دوستان السا و آنا را به تصویر می‌کشد. قطعا کودکان شما مجذوب این داستان خیال‌انگیز خواهند شد.

موضوع کتاب فروزن، جشن تولد اولاف چیست؟

صبح یکی از روزهای گرم تابستانی آنا به خاطر می‌آورد که امروز تولد اولاف است. السا و آنا، اولاف را خیلی دوست دارند، به همین خاطر تصمیم می‌گیرند تا به مناسبت تولدش او را غافلگیر کنند و جشنی بزرگ برایش ترتیب دهند.

کتاب فروزن، جشن عید (Olaf's birthday) برای چه کسانی مناسب است؟

مگان ایلنیتسکی (Megan Ilnitzki) این قصه مشهور و محبوب را برای تمام کودکان دبستانی علاقه‌مند به قصه‌های تخیلی و جذاب به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب فروزن، جشن تولد اولاف می‌خوانیم:

آنا و السا به بازار می‌روند و بادکنک، شمع و گل و چیزهای دیگری می‌خرند. السا و آنا به قصر بر می‌گردند. السا به آنا می‌گوید یک نفر از ما باید سر اولاف را گرم کند تا کارها را انجام بدهیم. تو برو او را سرگرم کن.

آنا می‌خواهد از در بیرون برود که در باز می‌شود و اولاف به اتاق می‌آید. او دست السا را می‌گیرد و می‌گوید: هوا خوب است. بیایید با هم به گردش برویم. خواهش می‌کنم. آنا و السا قبول می‌کنند. آنا مخفیانه کارها را به کریستف می‌سپارد و با اولاف به باغ می‌روند تا با بچه‌ها بازی کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروزن، جشن تولد اولاف
نویسنده
مترجمداود سالک
ناشر چاپیانتشارات معیار اندیشه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-724703-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروزن، جشن تولد اولاف

چو ایران نباشد تن مباد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عاشق نقش اولاف هستم تو داستان فروزن. کاش صدای قشنگ تری براش انتخاب میکردین
انیس اورنگ
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
داستان خوبیه😀😀😀😀
سمیرا پورسلیمانی
۱۴۰۰/۲/۱۰
داستان خوبی داره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب فروزن، جشن تولد اولاف

برای دریافت کتاب فروزن، جشن تولد اولاف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.