معرفی و دانلود کتاب فروزن، مسابقه یخی

عکس جلد کتاب فروزن، مسابقه یخی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروزن، مسابقه یخی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروزن، مسابقه یخی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروزن، مسابقه یخی

کتاب فروزن، مسابقه یخی نوشته‌ی الن دی ریسکو، با زبانی ساده اما دلنشین ماجرای مسابقه‌ای را به تصویر می‌کشد که السا داور آن است. بدون شک کودکان شما با مطالعه این داستان خیال‌انگیز به اهمیت کار گروهی پی خواهند برد.

موضوع کتاب فروزن، مسابقه یخی چیست؟

السا می‌خواهد مسابقه‌ی هیجان‌انگیز مجسمه‌های یخی را برگزار کند. همه خود را برای شرکت در این رقابت مهیج آماده کرده‌اند، چرا که قرار است مجسمه هر گروهی که زیباتر باشد به عنوان برنده انتخاب شود. در این مسابقه آنا، اولاف، کریستف، سون و خیلی‌های دیگر شرکت کرده‌اند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا برنده شوند.

کتاب فروزن، مسابقه یخی (A cool contest) برای چه کسانی مناسب است؟

الن دی ریسکو (Ellen D. Risco) این داستان مشهور و محبوب را برای تمامی کودکان دبستانی علاقه‌مند به قصه‌های تخیلی و آموزنده به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب فروزن، مسابقه یخی می‌خوانیم:

کریستف گوش خود را به یخ می‌چسباند. بعد با دقت به همه جای قالب یخ نگاه می‌کند. آنا با تعجب به کریستف نگاه می‌کند و می‌گوید یخ که حرف نمی‌زند! بعد خودش هم کارهای کریستف را تکرار می‌کند. گوشش را روی قالب یخ می‌گذارد و بعد با دقت به قالب نگاه می‌کند. آنا شکاف‌های کوچکی را روی یخ می‌بیند. حالا می‌داند که یخ از کجا می‌شکند و او باید آن را از کجا بتراشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروزن، مسابقه یخی
نویسنده
مترجمداود سالک
ناشر چاپیانتشارات معیار اندیشه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-724707-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروزن، مسابقه یخی

کیاناسادات سادات اخوی
۱۴۰۰/۶/۱۴
من این کتاب رو هم بسندیدم
کتاب راه کتاب‌های خوبی دارد
ممنون از سازنده‌ی کتاب راه
maehe griwahi
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
من عاشق این کتابم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب فروزن، مسابقه یخی

برای دریافت کتاب فروزن، مسابقه یخی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.