معرفی و دانلود کتاب فروشنده میلیاردر: چگونه به یک فروشنده‌ی حرفه‌ای تبدیل شویم!

عکس جلد کتاب فروشنده میلیاردر: چگونه به یک فروشنده‌ی حرفه‌ای تبدیل شویم!
قیمت:
95000 تومان - 10.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروشنده میلیاردر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروشنده میلیاردر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروشنده میلیاردر: چگونه به یک فروشنده‌ی حرفه‌ای تبدیل شویم!

کتاب فروشنده میلیاردر، مجموعه‌ای از مدرن‌ترین و مؤثرترین برنامه‌های فروش را در بر دارد. فربد طهرانی در این کتاب از صفر تا صد مسائل مرتبط با فروش را با ارائه‌ی راهکارهایی به‌روز و آزموده‌شده در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب فروشنده میلیاردر

در قرن 21 مسئله تنها اطلاعات داشتن نیست؛ بلکه تشخیص اطلاعات کارآمد از ناکارآمد اهمیت بیشتری دارد. در شرایطی که کتاب‌های بازاریابی‌ منتشرشده در ایران، نگاهی سنتی دارند و هنوز براساس راهکارهای چندین دهه قبل نوشته می‌شوند، کتاب حاضر با هدف ارائه‌ی جدیدترین و عملی‌ترین راهکارها در باب موضوع فروش منتشر شده است. فربد طهرانی در کتاب فروشنده‌ی میلیاردر بیش از دو دهه تجربه‌ی فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه‌ی فناوری اطلاعات، صنعت آموزش و بیمه را در اختیار خوانندگان قرار داده و مبانی آموزشی این کتاب را با توجه به شرایط فعلی بازار ایران تدوین کرده است.

امروزه مشکل اصلی فروشندگان و بازاریابان از مدیران تا کارمندان و کارکنان، عدم آگاهی درباره‌ی تکنیک‌های فروش است. به‌همین‌سبب نویسنده‌ی کتاب تلاش کرده از میان صدها تکنیک بازاریابی، تنها آن دسته از فنونی را که مورد آزمون قرار گرفته و در عمل برای او به اثبات رسیده است، پیشنهاد کند، تا صرفاً به بیان مباحثی پیرامون تئوری فروش اکتفا نکرده باشد. آنچه این کتاب به شما خواهد آموخت شامل راهکارهایی مفصل پیرامون تقویت انگیزه‌ی فروش، هدف‌گذاری فروش، شناسایی مشتری، شناسایی بازار، طرز رفتار با مشتری و... می‌شود.

در کتاب فروشنده‌ی میلیاردر، هم بر لزوم حفظ مشتریان فعلی و هم در مورد شیوه یافتن مشتریان جدید راهکارهای مناسبی ارائه شده‌اند و زوایای مختلف آن مورد ارزیابی قرار گرفته است. به‌همین‌سبب در این کتاب نه‌تنها درباره‌ی مسائلی چون استراتژی کسب‌و‌کار، بازار هدف و تخمین هزینه‌ی جذب مشتری خواهید آموخت، بلکه با موضوعاتی چون تولید محتوا، بهینه‌سازی نتایج موتورهای جستجو، بیسینس پلن و... نیز آشنا می‌شوید.

از جمله بخش‌های جذاب کتاب ارائه‌ی کاربردی‌ترین و آزموده شده‌ترین تکنیک‌های مرتبط با مشتریان بدقلق و ارزان‌خر است. فربد طهرانی به شما خواهد گفت چطور با اینگونه مشتریان برخورد کنید و روی آن‌ها تاثیر بگذارید. از این حیث مباحث کتاب به نوعی با تکنیک‌های روان‌شناسی نیز سرو‌کار دارد.

کتاب حاضر به همت انتشارات رهنج منتشر شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب فروشنده‌ی میلیاردر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به فروشندگان، بازاریابان و صاحبان کسب‌و‌کارهای مختلف که دوست دارند فروش و درآمد بیشتر را در حوزه‌ی کاری خود تجربه کنند، توصیه می‌کنیم.

با فربد طهرانی بیشتر آشنا شویم

فربد تهرانی موسس مرکز مذاکره‌ی ایران و دارای 25 سال فعالیت مستقیم در زمینه‌ی فروش و کارآفرینی است. از او علاوه بر اثر حاضر کتاب‌های «کپسول مذاکره»، «معروف شویم و معروف بمانیم» و «مجموعه تمرین‌های مذاکره» نیز به چاپ رسیده است. از دیگر فعالیت‌های او باید به عضویت در هیئت مدیره‌ی هلدینگ آموزشی یک باور، تاسیس مجموعه‌ی آموزشی «بسازیم» و مدیریت گروه شرکت‌های آزاد اشاره کرد.

در بخشی از کتاب فروشنده میلیاردر می‌خوانیم

قیف فروش به زبان ساده یعنی مراحلی که طیِ آن یک فرد با کسب و کار شما آشنا شده و از شما خرید می‌کند و تبدیل به مشتری شما می‌شود. به این مراحل، اصطلاحاً سفر مشتری نیز می‌گویند. اما اطلاق نام قیف فروش به این سفر مشتری و مراحلی که یک شخص برای تبدیل شدن به مشتری باید بگذراند، به دلیل این است که هر کسی که به سراغ محصولات شما آمد الزاماً خرید نخواهد کرد. شاید در ابتدا 10 نفر جذب محصولات شما شوند ولی در انتها حتماً تعدادی از آن‌ها خرید نخواهند کرد؛ بنابراین تعدادشان کمتر خواهد شد، درست مانند قیفی که ابتدا دهانه‌ای گشاد دارد ولی رفته‌رفته خروجی آن تنگ و تنگ‌تر می‌شود؛ در فروش هم ابتدا افراد زیادی برای خرید کردن سراغ شما می‌آیند ولی در انتها فقط چند تن از آن‌ها تبدیل به مشتری شده و خرید می‌کنند.

گفتیم که به مراحل قیف فروش، اصطلاحاً «سفر مشتری» نیز گفته می‌شود. اگر شما جاده‌ای را که این سفر در آن انجام می‌گیرد از قبل بشناسید، خیلی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید مشتری خود را به مقصد نهایی‌تان که همان خرید و تداوم خرید او از شما است برسانید. نخستین بار در سال ۱۸۹۸ یک کارشناس تبلیغات به نام «المو لویس» (Elmo Lewis) مدلی به نام AIDA را برای ترسیم مراحل سفر مشتری ابداع کرد ولی تشبیه قیف بعدها کاربرد یافت. پس قصد ما در این بخش، ترسیم کردن مراحلی است که از ابتدا تا به انتها باعث آشنایی، مشاهده، جذب و خرید افراد از شما می‌شود. این کار چه فایده‌ای برای کسب و کار شما خواهد داشت؟ فایده‌ی این کار برای کسب و کار شما افزایش فروشتان خواهد بود؛ چون با یاد گرفتن موضوع و جزئیات قیف فروش در هر مرحله‌ای خواهید دانست که مشکل فروش شما به‌احتمال قوی ناشی از چه علتی می‌تواند باشد و سریعاً به فکر رفع آن خواهید افتاد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: تقویت انگیزه‌ی فروشنده
بخش دوم: هدف‌گذاری فروش
بخش سوم: شناسایی مشتری
بخش چهارم: طرز رفتار با مشتریان ارزان و بدخلق
بخش پنجم: قیفِ فروش
بخش ششم: مشتری یابی
بخش هفتم: تبدیل سرنخ به مشتری
بخش هشتم: افزایش فروش
بخش نهم: استراتژی قیمت‌گذاری
بخش دهم: رفتار مصرف‌کننده
بخش یازدهم: فروشِ خود
بخش دوازدهم: تأثیرگذاری بر مشتری
بخش سیزدهم: طرح پرسش‌های عالی برای کشف نیاز مشتری
بخش چهاردهم: گوش دادن به مشتری
بخش پانزدهم: متقاعدسازی راحت‌تر و سریع‌تر مشتری
بخش شانزدهم: رصد فروش
بخش هفدهم: مدیریت ارتباط با مشتری CRM
بخش هجدهم: مشتری مداری
بخش نوزدهم: رضایت مشتری
بخش بیستم: بیزنس پلن برای کسب و کار
بخش بیست و یکم: کانال‌های ارتباطی با مشتری
بخش بیست و دوم: ارزش پیشنهادی محصول
بخش بیست و سوم: نهایی‌سازی فروش برای عقد قرارداد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروشنده میلیاردر: چگونه به یک فروشنده‌ی حرفه‌ای تبدیل شویم!
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات رهنج
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-622-7982-07-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
95000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروشنده میلیاردر

عنایت رزاقی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
برای کسانی که در زمینه فروش فعالیت دارند بسیار مناسب می‌باشد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فروشنده میلیاردر

برای دریافت کتاب فروشنده میلیاردر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.