معرفی و دانلود کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی

عکس جلد کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی

فربد طهرانی مشاور، سخنران و نویسنده‌ی باسابقه‌ی زمینه‌های موفقیت و مذاکره در کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی، با ارائه‌ی راهکارهای طلایی به شما کمک می‌کند تا در محیط‌های گوناگون بتوانید اعتماد دیگران را نسبت به خود جلب کنید و در زمانی کوتاه روی آن‌ها تأثیری مثبت بگذارید.

درباره‌ی کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی:

ابتدا با دو سوال مهم آغاز می‌کنیم؛ چگونه می‌شود افراد با میل و رغبت خودشان کاری که ما می‌خواهیم را انجام دهند؟ چرا در ارائه‌ و معرفی کردن خود مشکل داریم و ریشه‌ی این مشکلات کجاست؟ مطابق تحقیقات اخیر میزان تأثیرگذاری شما بر روی افراد به نحوه‌ی معرفی، طرز ابراز وجود و میزان مهارتی که در جلب اعتماد دیگران دارید بستگی دارد. همانطور که می‌دانید ما انسان‌ها حداکثر تا 8 ثانیه پس از برخورد اول با دیگران قادر هستیم روی آن‌ها تأثیر بگذاریم. حال در این زمان کوتاه باید چه کاری انجام دهیم؟

افرادی در این جهان وجود دارند که مردم برای دیدنشان کلی هزینه می‌کنند و صف می‌کشند. حتی برای دیدن بعضی از آن‌ها باید ماه‌ها قبل وقت رزرو کنیم. چرا در دنیایی که این اتفاقات وجود دارد ما جزو آن دسته از انسان‌های معروف نباشیم؟

نویسنده‌ی این کتاب ارزشمند معتقد است که ما از هنر معرفی خود غافل مانده‌ایم؛ یعنی در متقاعد کردن فردی برای انجام کارهایمان ناتوان هستیم. او می‌گوید فرقی ندارد ما چند سال داریم، اهل کجا هستیم و یا تحصیلاتمان چقدر است، نکته‌‌ی قابل توجه این است که خیلی از ما هنوز بلد نیستیم خودمان را معرفی کنیم. حتی اگر از نقاط قوت خود آگاه باشیم باز هم نمی‌توانیم به درستی و موثر در مورد آن‌ها حرف بزنیم.

فربد طهرانی در این کتاب علل ضعف‌های ارتباطی‌مان را در زندگی شخصی و شغلی نشان می‌دهد و با ارائه‌ی راهکارهای فوق‌العاده کاربردی، توانایی شما را در معرفی صحیح خود و جلب اعتماد افراد در محیط‌های مختلف اجتماع افزایش می‌دهد. در این صورت علاوه بر اینکه ارتباطاتی سالم و موفق با انسان‌ها دارید، افراد دیگر هم تمایل بیشتری برای بودن با شما خواهند داشت.

کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند روابط بهتری با انسان‌های پیرامون خود داشته باشند و هنر تأثیرگذاری را یاد بگیرند.

با فربد طهرانی بیشتر آشنا شویم:

او تا به حال کسب و کارهای زیادی را مشاوره، راه‌اندازی و تحویل صاحبانشان داده است. فربد طهرانی نگارش دو جلد کتاب را در پرونده خود ثبت کرده و یک کتاب هم در مرحله‌ی ویراستاری دارد که موضوع آن برای اولین بار در ایران توسط او به انتشار درخواهد آمد.

در بخشی از معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی می‌خوانیم:

هیچ‌کس کامل نیست؛ بنابراین شما هم برای محبوب بودن نیازی ندارید کامل باشید، حتی اگر احساس می‌کنید از آنچه ایدئال شماست فاصله‌ی زیادی دارید، بازهم اولین گام به ‌سوی کسب اعتمادبه‌نفس این است که خود را باور داشته باشید پس پنهان نشوید؛ اگر فرصت مناسبی یافتید، بلند شده و در جمع، خودتان را مطرح کنید.

اگر تمام مدت نگران این باشید که دیگران چگونه شما را می‌بینند و چه فکری درباره‌ی شما می‌کنند و پشت سرِ شما چه می‌گویند، هرگز نمی‌توانید قدم مثبتی بردارید یا حتی از شرِ این افکار مزاحم راحت شوید. به‌ جای چنین فکرهایی، همان کسی که هستید و همان کاری را که می‌کنید؛ عاشقانه دوست داشته باشید. اگر خودتان را دوست داشته باشید، دیگران هم از همراهی با شما لذت خواهند برد.

در مدرسه و دانشگاه نیز خودتان را نشان دهید. برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها داوطلب شده و تکالیفتان را سرِ وقت تمام کنید. در این صورت مورد توجه مثبت دیگران قرار می‌گیرید.

هرگز از حرف زدن نترسید و حتی اگر اعتمادبه‌نفس ندارید بازهم طوری رفتار کنید که انگار سرشار از اعتمادبه‌نفس هستید، این اولین گام به‌سوی داشتن احساس خوب است؛ زیرا حالت فیزیکی، حالت احساسی و حالت احساسی، حالت فیزیکیِ فرد را متقابلاً تغذیه و تشدید می‌کند.

اعتمادبه‌نفس، رابطه‌ی مستقیمی با زبان بدن دارد؛ پس موقع راه رفتن سرتان را بالا بگیرید و دست‌هایتان را در طرفین بدن نگه دارید. قوز هم نکنید.

اعتمادبه‌نفستان را با پیشرو بودن در کارهایی که تمایل به انجامشان دارید و البته ایجاد علایق جدید تقویت کنید. اگر در زندگی به چیزی که واقعاً به آن اهمیت می‌دهید دست یابید؛ حس خوبی نسبت به خودتان خواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب

معرفی کتاب
فصل اول: چگونه محبوب‌تر شویم؟
نگاهی دقیق‌تر به دوستی
راه‌های محبوب شدن در اجتماع
گام اول: اعتمادبه‌نفس داشته باشید
گام دوم: معاشرتی بودن
گام سوم: مشارکت کردن
چطور می‌توانیم به اطرافیانمان حس مهم بودن بدهیم؟
چند تکنیک ساده برای ابتدا، در حین و پایان یک دیدار
فصل دوم: مرحله‌ی اولِ معرفی، آشنایی و اعتمادسازی با افراد
مرحله‌ی وردی یا اولیه (شکستن شیشه!)
شکست را تمرین کنید!
10 راه‌کار بالا بردن اعتمادبه‌نفس
آموزش کسب «کاریزما»
چگونه می‌توانیم در 30 ثانیه تأثیرگذار باشیم
مراحل معرفی کردن
فصل سوم: مرحله‌ی میانی و پایانی معرفی کردن
20 راه‌کار برای معرفی و اعتمادسازی عالی
معرفی صحیح خود در موارد شغلی
قدرت داستان
داستان‌های احساسی برای معرفی
آشنایی با 8 جمله که تأثیر خوبی بر افراد نمی‌گذارند
به تفاوت «چه» در مقابل «چگونه» توجه کنید
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-274-167-7
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی

رضا
۱۴۰۱/۷/۲۵
واقعا برای روابط اجتماعی پیشنهاد میکنم
امین نوبخت
۱۴۰۰/۹/۵
کتابی تاثیر گذار💎
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی

برای دریافت کتاب معروف شویم و معروف بمانیم: آموزش تحکیم روابط و محبوبیت اجتماعی و شغلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.