معرفی و دانلود کتاب فنون نوین تصمیم سازی و تصمیم گیری در پژوهش عملیاتی

برای دانلود قانونی کتاب فنون نوین تصمیم سازی و تصمیم گیری در پژوهش عملیاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فنون نوین تصمیم سازی و تصمیم گیری در پژوهش عملیاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فنون نوین تصمیم سازی و تصمیم گیری در پژوهش عملیاتی

تصمیم‌گیری تنها انتخاب یک گزینه از میان گزینه‌های موجود نیست و اصول خاص خود را دارد. ابراهیم قدسی، محمدحسن ملکی، ابراهیم قنواتی، سعید محبی آشتیانی در کتاب فنون نوین تصمیم سازی و تصمیم گیری در پژوهش عملیاتی همه‌ی به قواعد مهم و به‌روز تصمیم‌گیری را برای شما شرح می‌دهند.

درباره کتاب فنون نوین تصمیم سازی و تصمیم گیری در پژوهش عملیاتی

تقریبا بیشتر افراد به اهمیت تصمیم‌گیری در انواع فعالیت‌ها آشنا هستند. اما آنچه در این زمینه مغفول مانده، اهمیت تصمیم‌سازی و ایجاد یک چارچوب مناسب برای اخذ تصمیمات در زمینه‌های گوناگون است. کتاب فنون نوین تصمیم گیری و تصمیم سازی در پژوهش عملیاتی که به همت و کوشش ابراهیم قدسی، محمدحسن ملکی، ابراهیم قنواتی و سعید محبی تألیف شده است، تلاش می‌کند که جایگاه مهم هر دوی این مفاهیم را به شما نشان دهد. همچنین نویسندگان در این کتاب به خوبی توضیح می‌دهند که هر تصمیم از چه فرایندی ساخته شده و چگونه بهترین تصمیم را اتخاذ و براساس آن عمل کرد. در کتاب فنون نوین تصمیم گیری و تصمیم سازی در پژوهش عملیاتی روی این نکته نیز تاکید می‌شود که ساختار بخشی مناسب به یک مسئله می‌تواند به شما کمک کند کیفیت تصمیم‌گیری خود را افزایش داده و بهترین انتخاب را انجام دهید.

این کتاب در چهارده فصل تدوین شده است و فصل اول آن به توضیح مبانی و مراحل تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌پردازد. همچنین در فصل دوم با روش‌شناسی سیستم‌های نرم و مراحل تکنیک SSM آشنا خواهید شد و در فصل سوم کتاب روش دیمتل و دیمتل فازی توضیح داده شده و مثال‌هایی از روش حل مسئله را می‌آموزید.

مدل‌سازی ساختاری تفسیری و روش حل مسئله با ISM، حل مسائل با روش تحلیل تأثیر متقابل و مراحل آن، تکنیک دلفی فازی تکنیک واسپاس، روش ارس و تکنیک‌های کپراس، ایداس، کداس و ... از دیگر مباحثی هستند که در این کتاب بیان شده‌اند.

کتاب فنون نوین تصمیم سازی و تصمیم گیری در پژوهش عملیاتی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به همه‌ی افرادی که قصد دارند با کارکردهای تصمیم‌گیری و روش‌های آن از منظر علمی آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

1- مبانی و مراحل تصمیم
2- روش‌شناسی سیستم‌های نرم
3- روش دیمتل
4- مدل‌سازی ساختاری تتفسیری
5- روش تحلیل تاثیر متقابل
6- تکنیک بهترین-بدترین
7- دلفی‌فازی
8- تکنیک واسپاس
9- روش ارس
10- تکنیک اسمارت
11- روش کپراس
12- تکنیک ایداس
13- تکنیک کداس
14- تکنیک مشابهت
15- پیوست‌ها
16- منابع و ماخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فنون نوین تصمیم سازی و تصمیم گیری در پژوهش عملیاتی
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات دانشگاه یزد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات319
زبانفارسی
شابک978-622-5846-03-6
موضوع کتابکتاب‌های ریاضی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فنون نوین تصمیم سازی و تصمیم گیری در پژوهش عملیاتی

برای دریافت کتاب فنون نوین تصمیم سازی و تصمیم گیری در پژوهش عملیاتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.