معرفی و دانلود کتاب فیل‌ ماکارون

عکس جلد کتاب فیل‌ ماکارون
قیمت:
55500 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فیل‌ ماکارون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فیل‌ ماکارون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فیل‌ ماکارون

فیل‌بانو آنقدر به ماکارونی علاقه دارد که دوستانش به او فیل ‌ماکارون می‌گویند. جیکوب کریمر در کتاب فیل‌ ماکارون داستانی آموزنده از زمانی را تعریف می‌کنند که کانگوروها قانونی بی‌رحمانه برای حیوانات می‌گذارند و اعلام می‌کنند که دیگر هیچکس حق پختن ماکارونی را ندارد و همه‌ی رشته‌های ماکارونی مال آن‌هاست. در این شرایط سخت، فیل ماکارون باید چه کار کند؟

درباره‌ی کتاب فیل ماکارون

اگر شما چیزی را با تمام وجود دوست داشته باشید و کسانی نگذارند آن را داشته باشید، چه کار می‌کنید؟ در کتاب فیل ماکارون (Noodlephant) فیل‌بانو عاشق پختن و خوردن ماکارونی است؛ اما همسایه‌های او که کانگوروهایی زورگو هستند قانون می‌گذارند که او دیگر حق خوردن ماکارونی را ندارد. البته این چیز جدیدی نیست و آن‌ها برای چیزهای دیگر هم قوانین زورگویانه گذاشته‌اند، مثلا اینکه جز آن‌ها دیگر کسی حق شنا در دریا یا بازدید از باغ پروانه‌ها را ندارد!

فیل ماکارون و دوستانش برای شکست کانگوروها، دستگاهی ساختند که دوباره بتوانند ماکارونی بخورند و مهمانی‌های ماکارونی بگیرند. آن‌ها برای رسیدن به عدالت همه‌ی تلاش خود را می‌کنند. اما آیا آن‌ها می‌توانند موفق شوند؟ آیا فیل‌بانو می‌تواند دوباره مهمانی‌های ماکارونی بگیرد و دیگران را به صرف خوردن ماکارونی‌های خوشمزه دعوت کند؟

نکوداشت‌های کتاب فیل ماکارون

- این کتاب پر است از بازی با کلمات، رنگ‌های جذاب و شهروندان حیوانی. همه‌ی این‌ها این اثر را به کتابی بامزه و خنده‌دار تبدیل کرده است. (Kirkus Reviews)

- داستانی تأثیرگذار درمورد ایستادگی در برابر بی‌عدالتی. (Sara Grochowski, McLean & Eakin Booksellers)

- یک لیست طولانی از دانش‌آموزانی وجود دارد که می‌خواهند این کتاب را بخوانند. کتاب فیل ماکارونی حتی یک لحظه هم در قفسه‌ی کتابخانه باقی نمی‌ماند. (Heather Jones, Librarian, Redmond Elementary School)

- این کتاب علاوه بر اشتیاق شما به ماکارونی، باعث سرعت گرفتن شما برای تغییر جهان خواهد شد. (Reading Ninja)

کتاب فیل ماکارون مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب رده‌ی سنی 7 تا 12 سال است. همچنین کسانی که بی‌عدالتی و زورگویی را دوست ندارند، این کتاب را جذاب خواهند یافت.

با جیکوب کریمر بیشتر آشنا شویم

جیکوب کریمر (Jacob Kramer) در رشته‌ی نویسندگی و فیلم‌سازی تحصیل کرده است و کتاب‌های او مربوط به حوزه‌ی کودکان هستند.

در بخشی از کتاب فیل ماکارون می‌خوانیم

از هرچه بگذریم فیل ماکارون به خاطر مهمانی‌های ماکارونی‌اش معروف بود. او چند کیسه آدر سمولینا را با چند دوجین تخم‌مرغ قاطی می‌کرد و برای خوشحال کردن مهمان‌هایش انواع خوراک رشته با شکل و اندازه‌ی جورواجور درست می‌کرد. وقتی هم که جشن یا مراسم خاصی در پیش بود، قارچ صحرایی جمع می‌کرد تا با روش محرمانه‌ی مادربزرگ سس درست کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فیل‌ ماکارون
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات76
زبانفارسی
شابک978-600-462-740-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
55500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فیل‌ ماکارون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فیل‌ ماکارون

برای دریافت کتاب فیل‌ ماکارون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.