معرفی و دانلود کتاب هنوز ناراحتی؟

عکس جلد کتاب هنوز ناراحتی؟
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنوز ناراحتی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنوز ناراحتی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنوز ناراحتی؟

همه گاهی وقت‌ها ناراحت می‌شوند، حتی اگر فلامینگو باشند! در کتاب هنوز ناراحتی؟ نوشته‌ی مایکل یان بلک کودکان یاد می‌گیرند که حتی اگر غمگین و ناراحت باشند هم کسانی هستند که دوستشان داشته باشند.

درباره‌ی کتاب هنوز ناراحتی؟

یک دختر، یک سیب‌زمینی و یک فلامینگو. دختر احساس ناراحتی را تجربه کرده‌ است، حتی سیب‌زمینی هم گاهی غمگین بوده است، اما این بار فلامینگوی داستان است که احساس ناراحتی دارد. در کتاب هنوز ناراحتی؟ (I'm Sad) کودکان با احساس غم و شیوه‌ی پذیرش آن آشنا می‌شوند.

وقتی فلامینگو احساسش را با دختر و سیب‌زمینی درمیان می‌گذارد، آن‌ها راه‌هایی برای برطرف کردن احساس غم به او پیشنهاد می‌دهند، مثلاً: خوردن بستنی، ماجراجویی در جنگل، جاسوس‌بازی، و حتی گل‌بازی! اما این کارها فلامینگو را خوشحال نمی‌کند. چیزی که او به‌دنبالش است پذیرش این واقعیت است که همه گاهی غمگین می‌شوند و این احساس دائمی نیست، اینکه هیچ اشکالی ندارد که همیشه شاد و خوشحال نباشیم و حتی اگر شاد نباشیم، کسانی هستند که هنوز دوستمان داشته باشند.

مایکل یان بلک (Michael Ian Black) این بار به‌سراغ احساس غم و ناراحتی رفته است تا بچه‌ها را با این احساس طبیعی آشنا کند و به آن‌ها بیاموزد که وقتی خودشان ناراحت هستند بهتر است چطور با این احساس کنار بیایند و وقتی دوستان و نزدیکانشان ناراحت هستند بهتر است چه کنند.

تصویرگری این کتاب جذاب و آموزنده را دبی ریدپس ‌اُهی (Debbie Ridpath Ohi) بر عهده دارد که با تصاویر گیرا و زیبا به قوت این داستان کمک کرده است.

کتاب هنوز ناراحتی؟ دومین جلد از مجموعه‌کتاب‌هایی است که می‌خواهد به کودکان کمک کند تا احساسات خود را بهتر بشناسند و آن‌ها را بپذیرند. کتاب «حوصله‌ام سررفته!» اولین کتاب این مجموعه است که بچه‌ها را با احساس دیگری آشنا می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب هنوز ناراحتی؟

- کتاب‌درمانی به‌درستی انجام شده است. (کیرکاس)

- رویکردی سبک‌بال به موضوعی دشوار و رایج. (اسکول لایبرری جورنال)

- کتاب هنوز ناراحتی!، در ادامه‌ی کتاب حوصله‌ام سررفته!، ماجرای یک دختر، یک سیب‌زمینی و یک فلامینگو را تعریف می‌کند که یاد می‌گیرند گاهی اوقات تنها راه کنار آمدن با احساسات منفی این است که به خودتان زمان و فضا بدهید تا آن‌ احساسات را تماماً تجربه کنید. (گلوب‌اند میل)

کتاب هنوز ناراحتی؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مناسب کودکان 3 تا 7 ساله است تا یاد بگیرند احساساتشان را بیشتر بشناسند و خود را بهتر بپذیرند.

با مایکل یان بلک و دبی ریدپس ‌اُهی بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر کمدین و بازیگر نیز هست و در چندین سریال و مجموعه‌ی تلویزیونی حاضر شده است. او همچنین نگارش فیلم‌نامه‌ی چندین مجموعه‌ی تلویزیونی را بر عهده داشته است.

مایکل یان بلک در مقام کمدین در تورهایی در سراسر کشور حاضر می‌شود و برنامه اجرا می‌کند. این نویسنده چندین کتاب نوشته و کتاب «حوصله‌ام سررفته!» دیگر کتاب اوست که به فارسی برگردانده شده است.

دبی ریدپس ‌اُهی تصویرگر بیش از بیست کتاب از جمله مجموعه‌ی شناخت احساسات به کودکان مایکل یان بلک است. او علاوه بر تصویرسازی، نگارش کتاب «کتاب‌های من کجا هستند؟» را بر عهده داشته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنوز ناراحتی؟
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-494-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنوز ناراحتی؟

عادله رمضانی
۱۴۰۲/۹/۳
به نظرم کتاب‌ها رو باید از دید بچه‌ها نگاه کرد و نظر داد. بچه‌های من ارتباط نگرفتن و خوششون نیومد.
عالیه لطفی
۱۴۰۲/۴/۳
فکر میکنم ایرادی نداره یه کم ناراحت باشم. این جمله نیاز بچه‌ام و خودم بود.
ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۱
آموزش دادن احساسات مختلف از جمله ناراحتی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب هنوز ناراحتی؟

برای دریافت کتاب هنوز ناراحتی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.