معرفی و دانلود کتاب قانون جذب آبراهام

عکس جلد کتاب قانون جذب آبراهام
قیمت:
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون جذب آبراهام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون جذب آبراهام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون جذب آبراهام

کتاب قانون جذب آبراهام به شما کمک می‌کند تا همان‌گونه که دوست دارید باشید، هر آنچه که می‌خواهید انجام دهید و یا به دست آورید. استر هیکس و جری هیکس در این اثر پرفروش شما را با قوانین و آموزه‌های نوینی آشنا می‌سازند که زندگی‌تان را دچار تغییراتی بنیادین می‌کند.

درباره کتاب قانون جذب آبراهام:

به کمک این کتاب به علل تمامی رویدادهایی که در زندگی خود و یا اطرافیان‌تان شاهدش هستید پی خواهید برد. کتاب قانون جذب آبراهام (The law of attraction) مبانی و اصول آموزه‌های آبراهام را معرفی می‌کند و به شما یاد می‌دهد چطور هر چیزی، خواسته یا ناخواسته، توسط نیرومندترین قانون کائنات یعنی قانون جذب، به سوی شما می‌آید.

همین کتابی که در دست دارید، بهترین مدرکی است که نشان می‌دهد قانون جذب واقعی و تأثیرگذار است و در دنیای واقعی نتایج مادی به‌ بار می‌آورد. یک جایی در عمیق‌ترین بخش آگاهی‌تان، جایی مهم در ذهنتان، نیت کرده‌اید که این پیام را بگیرید، وگرنه این کتاب هرگز راه رسیدن به شما را پیدا نمی‌کرد.

به شما اطمینان می‌دهیم با مطالعۀ این کتاب بسیار شگفت‌زده خواهید شد. خواندن این کتاب نقطه‌عطفی در زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد. در اینجا نه‌تنها توصیفی از مهم‌ترین قانون کائنات (تنها قانونی که لازم است درباره‌اش بدانید)، بلکه توضیح قابل فهمی از سازوکار زندگی آمده است: اطلاعاتی خیره کننده، داده‌هایی فناناپذیر و نگرشی درخشان و تابناک.

پیشنهاد می‌کنیم خط‌به‌خط این کتاب را بخوانید و هر کاری را که می‌گوید انجام دهید. قانون جذب آبراهام به همۀ سؤالاتی که همواره در دل خود پرسیده‌اید، پاسخ می‌دهد.

این اثر دربارۀ چگونگی توجه کردن است و اگر به چگونگی توجه کردن دقت کنید، تک‌تک نیات شما در واقعیت تجلی می‌یابد و همین زندگی‌تان را برای همیشه عوض خواهد کرد.

هدف نویسندگان از نگارش کتاب حاضر این است که مخاطب را با قوانین جهان هستی و فرایندهای کاربردی‌ای آشنا کنند که واضح و دقیق شما را به درک رفاه و کامیابی طبیعی هدایت خواهند کرد. با مطالعۀ این کتاب به تجربه‌ای بی‌نظیر و بسیار مفید و پاسخ‌های دقیق سؤالاتی که شاید در طول عمر روی هم انباشته‌اید دست خواهید یافت و با بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از این مجموعۀ سودمند و مسرت‌بخش خواهید توانست دیگران را هم در راه رسیدن به زندگی دلخواه خود یاری دهید.

به‌همین‌ترتیب وقتی پاسخ‌های شفاف و صریح آبراهام را دریافت می‌کنید، نه‌تنها از یافتن پاسخ سؤال‌هایی که مدت‌های مدید ذهنتان را اشغال کرده بودند، احساس رضایت خواهید داشت، بلکه شور و شوق تازه‌ای نسبت به رویدادهای زندگی خود خواهید یافت.

کتاب قانون جذب آبراهام به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید درباره قانون جذب بیشتر بدانید و تغییر اساسی در درون خود و زندگی‌تان ایجاد کنید، این کتاب را از دست ندهید.

با استر هیکس و جری هیکس بیشتر آشنا شویم:

نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز، استر و جری هیکس (Esther Hicks and Jerry Hicks)، آموزه‌های برجسته و درخشان آبراهام هیکس را می‌نویسند و در سمینارهای خود درباره‌اش صحبت می‌کنند. این آموزه‌ها منبع اصلی قانون جذب است که جهان را فرا گرفته و الهام‌بخش انسان‌های قرن بیست و یکمی به حساب می‌آید. از آموزه‌های آبراهام هزاران کتاب، فیلم، مقاله و سخنرانی تولید شده است.

اما حتماً کنجکاوید که با آبراهام (ابراهیم) هیکس آشنا شوید، استر هیکس در این باره می‌گوید که آبراهام یک راهنمای معنوی درونی‌ست که پس از 9 ماه مراقبه با او ارتباط برقرار کرده و درواقع آبراهام کسی جز قدرت و انرژی درونش نیست.

تاکنون استر با همسرش جری هشت کتاب نوشته‌اند و از سال 1987 تاکنون سالانه در 60 شهر کارگاه‌های قانون جذب را برگزار می‌کنند. همچنین از روی آثار و آموزه‌های استر و جری هیکس، فیلم راز (2006) نیز اقتباس شده و آن‌ها نیز در ساخت فیلم مشارکت‌هایی داشتند.

شرکت هی‌هاوس، کتاب پرفروش بخواهید تا به شما داده شود را در سال 2004 منتشر کرد. از آن زمان تاکنون این دو نویسنده، پنج کتاب پرفروش دیگر نیویورک‌تایمز را نوشته‌اند که عبارتند از:

- پول و قانون جاذبه (شماره یک در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز)
- قدرت شگفت‌انگیز قصد عمدی
- قانون جاذبه
- قدرت هیجان‌ها
- ثروت و شادی، و گرداب: جایی که قانون جذابیت همه روابط تعاونی را تدوین می‌کند.

در بخشی از کتاب قانون جذب آبراهام می‌خوانیم:

بدون استثنا، به هر چیزی که فکر کنید آن را به مجموعۀ تجربیات خود دعوت می‌کنید. وقتی فکر کوچکی راجع به چیزی از سرتان می‌گذرد، به‌واسطۀ قانون جذب آن فکر بزرگ‌تر و بزرگ‌تر و قوی‌تر و قوی‌تر می‌شود. وقتی فکری راجع به چیزی که نمی‌خواهید از سرتان می‌گذرد، قانون جذب به آن توجه می‌کند و آن هم بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود و بدین‌ترتیب، هرچه آن فکر بزرگ‌تر شود، قدرت بیشتری به خود می‌گیرد و درآن‌صورت به‌طور قطع آن را تجربه می‌کنید.

هنگام مشاهدۀ چیزی که باب میلتان است با گفتن این جمله که کاش مال من بود به علت توجهی که به آن نشان می‌دهید، آن را به زندگی خود فرا می‌خوانید. اما وقتی چیزی را می‌بینید که خوشایندتان نیست و فریاد می‌زنید: «نه، نه، من از این خوشم نمی‌آد!» در اثر توجهی که به آن می‌کنید، آن را هم به سوی خود فرا می‌خوانید. در این جهانی که بر پایۀ جاذبه می‌چرخد چیزی به‌ نام استثنا وجود ندارد. با توجه کردن به هر چیزی آن را در ارتعاش خود قرار می‌دهید و اگر آن را به‌ مدت کافی در ذهن خود نگه دارید، قانون جذب آن را وارد زندگی‌تان می‌کند. تصریح می‌کنم، وقتی به چیزی نگاه می‌کنید و می‌گویید: «نه، من این را نمی‌خوام» با این کار با دست خود آن را به سوی خود فرا می‌خوانید، چون در جهان مبتنی بر جاذبه چیزی به‌نام «نه» وجود ندارد. توجه شما به آنچه که می‌گویید «نمی‌خواهمش!» آن را به سمت شما جذب می‌کند.

خوشبختانه، اینجا در بعد زمانی مکانی مادی شما، هیچ موردی به یکباره در زندگی شما متجلی نمی‌شود. بین زمانی که ما شروع به اندیشیدن دربارۀ چیزی می‌کنیم و زمان ظاهر شدن آن بازۀ زمانی وجود دارد. این بازۀ زمانی به شما فرصت می‌دهد تا توجه خود را بیشتر به سمت اموری هدایت کنید که به‌راستی دوست دارید در زندگی‌تان ظاهر شوند. مدت‌ها قبل از ظاهر شدن آن (درواقع از وقتی که شروع به فکر کردن درباره‌اش می‌کنید) می‌توانید از نحوۀ احساس خود تشخیص دهید آیا این همان چیزی است که دوست دارید ظاهر شود یا نه. اگر بی‌وقفه به آن توجه کنید، خواسته تا ناخواسته، وارد زندگی‌تان خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
بخش 1: مسیر ما به‌سوی شناخت آبراهام
بخش 2: قانون جذب
بخش 3: علم خلقت عامدانه
بخش 4: هنر پذیرش
بخش 5: تصمیم‌گیری مقطعی
دربارۀ نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون جذب آبراهام
نویسنده،
مترجممهین خالصی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-622-220-112-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون جذب آبراهام

رضا محمدی
۱۴۰۱/۳/۱۷
سلام، حداقل ۳ بار این کتاب را خواندن و باز هم می‌خوانم، از تصویر روی جلد به عمق کتاب می‌روی و زیبای نوشتار و گفتار این دو نویسنده را تحسین می‌کنی ارادت قلبی به هر دو زن و شوهر نویسنده دارم و امید وارم همه دوستان نتایج عالی که من در زندگی گرفتم بگیرند. تشکر ویژه از مترجم و دوستان گل کتاب راه
mahdi kalantari
۱۴۰۰/۹/۱۷
این کتاب و تمامی کتاب‌های آبراهام خوب و راهگشا هستن. امیدوارم که افراد زیادی این منابع رو مطالعه کنن و جواب مهم‌ترین سوال هاشون رو دریافت کنن همونجور که من و همه کسایی که میشناسم که این کتاب هارو خوندن و دستوراتش رو به کار بستن، آگاه شدیم و زندگی خوش و آگاهانه تری داریم.
Azi
۱۴۰۱/۱/۱۱
به نظرم خیلی کتاب خوبیه به همه جزییات پرداخته و به سوالاتی که ممکنه در ذهن مخاطب ایجاد بشه با ذکر مثال‌هایی ساده جواب داده البته باید این کتابو با دقت خوند یا چند بار خوند
Laya
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کتاب خوبی هست، مطالبش برای من جالب بود.
الان متوجه شدم که خیلی از اتفاقات توی زندگیم از باورها و تفکرات خودم سرچشمه گرفته.
خواندنش رو به شما توصیه می‌کنم.
فریناز باوقار
۱۴۰۰/۲/۱۳
قبلا کتاب بخواهید تا به شما داده شود را خوانده بودم که عالى بود. این کتاب هم همینطور. مطالبش احساس بسیار خوبى به آدم میده. از دستش ندید
رزا صفا نوایی
۱۴۰۲/۱/۲۸
عالی، کتاب رو مزه مزه کردم وخواندم تا خوب فرا بگیرم آنچه را که قصد آموزشش را داشت، سعی میکنم در حد توانم آنهارا بکار ببندم در زندگیم
محبوبه غنی زاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
تمامی کتاب‌های استرهیکس رو مطالعه کنید طرز تفکر و دیگاهتون رو عوض میکنه وقتی دیدگاهتان عوض بشه مسیرهای جدیدی براتون باز میشه
Saeid norouzian
۱۴۰۱/۵/۲۸
اصول‌هایی که در این کتاب صحبت میشه درباره احساساته. اینکه احساسات باعث خلقت میشه و صرفن تصور و تجسم کافی نیست…. بنظر من کتاب جالبیه
ماهرو فقیه
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتاب خیلی خوب و جالبی بود اولین بار این مطالب را در باره قانون جذب می‌خواندم. امیدوارم در زندگی برام کاربردی باشه
Mohsen Abdollahi
۱۴۰۰/۸/۲۲
واقعا کتاب بسیار کاملی در مورد قانون جذب است خیلی ساده و خوب توضیح داده شده
مهدی بابامیری
۱۴۰۰/۵/۲۴
خیلی خوب بود البته فصل اول توضیحات زیاد داشت ولی بخش دوم عالی بود
حسین خبازی
۱۴۰۲/۷/۵
کتاب فوق العاده پایه‌ای و اموزنده از مجموع کتاب‌های استر و جری هیکس غافل نشوید
Farima
۱۴۰۱/۱۲/۷
کتاب فوق العاده ایه و با این کتاب به خیلی چیزا میشه پی برد و دست پیدا کرد
فاطمه قاسم پور
۱۴۰۲/۵/۱۸
یکی از بهترین و کاربردی تربن کتابها در این زمینه هست
Azade Hamdollahi
۱۴۰۱/۶/۲۸
عالی بود خیلی رون و ساده پرسش و پاسخ‌های عاالی
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب قانون جذب آبراهام

برای دریافت کتاب قانون جذب آبراهام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.