معرفی و دانلود کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

عکس جلد کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست
قیمت:
۱۴۰,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست نوشته‌ی کوین ترودو به شما ابزارهایی می‌دهد تا بتوانید با استفاده از قانون جذب، به خواسته‌های خود برسید. او ادعا می‌کند عضو انجمن مخفی «اخوت» است و راهکارهای موفقیت را آنجا فراگرفته است. تمرین‌های این کتاب شما را در مسیر تحقق رویاها و آرزوهایتان راهنمایی می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

قانون جذب (Law of Attraction یا LoA)، باوری در فلسفه‌ی اندیشه‌ی نوین یا اندیشه‌ی جدید (New Thought) است که به طور خلاصه می‌گوید فکر کردن به یک هدف و عمل کردن به صورتی که انگار به این هدف رسیده‌ایم باعث می‌شود شما به آن هدف برسید. این قانون براساس این باور شکل گرفته است که افراد، افکار و تقریباً همه‌چیز از انرژی درست شده‌اند و فرکانسِ مشخصی دارند. طبق این نگاه چون فرکانس‌های مشابه همدیگر را جذب می‌کنند، فکر کردن به یک هدف باعث می‌شود کائنات آن هدف را به ما برساند. کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست (Your Wish Is Your Command) که توسط کوین ترودو (Kevin Trudeau) نوشته شده است، به دنبال این است که با استفاده از این قانون شما را به آن‌چه در زندگی به دنبالش هستید برساند.

این کتاب در حقیقت نسخه‌ی متنی سخنرانی‌ایست که کوین ترودو در هتلی در آلپ در برابر گروهی از افراد ثروتمند و تأثیرگذارِ جهان ایراد کرده است. او در این کتاب به برخی عادات اشاره می‌کند که می‌توانند منجر به موفق‌تر شدن و رسیدن به اهداف‌تان بشوند. از جمله‌ی این عادت‌ها می‌توان به نوشتن رؤیا‌های‌تان در هر روز و مطالعه‌ی هر روزه‌ی آن، قدردان بودن از زندگی‌تان و محدود نکردنِ اهداف‌تان اشاره کرد.

در ادامه‌ی کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست، کوین ترودو به اهمیت این نکته می‌پردازد که رسیدن به اهداف‌تان نباید شما را متعجب کند؛ چون متعجب شدنِ شما نشان‌دهنده‌ی این است که واقعاً از صمیمِ قلب باور نداشته‌اید به هدف‌تان می‌رسید. برای اینکه زمانی که به هدف‌تان رسیدید، متعجب نشوید، باید هر روز حداقل به اندازه‌ی 90 ثانیه طوری رفتار کنید که انگار هرآنچه می‌خواهید را به دست آورده‌اید. از این طریق، شما بزرگ‌ترین تجلی و نمودِ هدف‌تان در زندگی را ایجاد خواهید کرد و این مسئله باعث خواهد شد آنچه می‌خواهید به شما نزدیک‌تر و نزدیک‌تر شود.

به گفته‌ی کوین ترودو، شما باید همیشه خودتان، خواسته‌های‌تان و اهدافِ زندگی‌تان را تأیید و تصدیق کنید. برای این کار، باید همیشه به خودتان بگویید: «همه‌چیز برای من درست خواهد شد» و یا اینکه بگویید «با اینکه آن‌چه در حال حاضر دارد برای من اتفاق می‌افتد، خوب نیست، ولی من می‌دانم همه‌چیز به شکلی که هنوز نمی‌دانم درست خواهد شد». این نویسنده در کتاب آرزوی تو دستور توست، می‌گوید ما باید به خودمان بگوییم: «من منتظر معجزه هستم و معجزه رخ خواهد داد». با این شکل تصدیق کردن و تأیید کردن، ما به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌شویم.

کتاب آرزوی تو دستور توست به تکنیک‌ها و روش‌های متعددی برای استفاده از قانون جذب اشاره می‌کند. این کتاب توسط فریبا جعفری نمینی ترجمه شده و انتشارات نسل نواندیش آن را روانه‌ی بازار کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را انتشارات ماه آوا به گویندگی سید میثاق ابطحی روانه‌ی بازار کرده است.

نکوداشت‌های کتاب آرزوی تو دستور توست

  • اطلاعاتی فوق‌العاده ارزشمند در خصوص نحوه‌ی تحقق درست آن چیزی که رویایش را دارید (گودریدز).

  • کوین ترودو یکی از بزرگترین آموزگاران عصر ماست. او قوانین بنیادین حاکم بر طبیعت را به بهترین شیوه‌ ارائه می‌کند. کتاب آرزوی تو دستور توست همان چیزی است که زیبایی درونی هر مخلوقی را به نمایش می‌گذارد که مایل است به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل شود (آمازون).

کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به قانون جذب و مباحث مرتبط با آن علاقه‌مندید، شنیدن این کتاب صوتی به شما توصیه می‌شود.

با کوین ترودو بیشتر آشنا شویم

کوین ترودو (متولد 1962) نویسنده‌ی آمریکایی‌ست. او که توسط پدر و مادرش به فرزندی پذیرفته شده بود، در دوره‌ی کودکی به علت چاق و عینکی بودن توسط هم‌سن‌هایش مسخره می‌شد و این تجارب تأثیر زیادی روی شکل‌گیری شخصیتِ او گذاشت. کوین ترودو پس از اینکه در چند شرکت بهداشتی و تغذیه مشغول به کار شد، دست به انتشار کتاب‌هایی در زمینه‌ی کم کردنِ وزن زد و به موفقیتِ فراوانی دست یافت. بسیاری از کتاب‌های او به درمان‌های نوپدید پرداخته‌اند و از آثارِ مشهور او می‌توان به کتاب‌های «درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید» و «حافظه برتر» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست می‌شنویم

شاید بگویید همه که عضو انجمن‌های مخفی نیستند و قانون جذب به آن‌ها آموزش داده نشده است. بعضی از مردم چیزی درباره‌ی قانون جذب نمی‌دانند اما در زندگی‌شان به موفقیت خارق‌العاده‌ای رسیدند. این افراد چطور به چنین نتایجی می‌رسند؟ پاسخ این است که در هر صورت قانون جذب کار می‌کند. چه شما از وجود این قانون باخبر باشید و چه نباشد. مغز شما مدام در تمام 24 ساعت شبانه‌روز و هر هفت روز هفته در حال انتشار و دریافت فرکانس است. ممکن است بعضی افراد آگاهانه این کار را انجام ندهند اما همان کاری را می‌کنند که ما با یادگرفتن به آن پی بردیم و از آن استفاده کردیم. همه‌چیز در کره‌ی زمین فرکانسی دارد. چه شما در مورد آن بدانید و چه ندانید. قانون جذب، بدون اینکه شما چیزی در موردش بدانید هم کار می‌کند. اینکه آیا شما از این مفاهیم آگاهانه استفاده می‌کنید یا به صورت ناخودآگاه تفاوتی در نتیجه‌ی آن ندارد. ممکن است این افراد زمانی که به وجود قانون جاذبه پی ببرند، تازه متوجه شوند چطور در زندگی خودشان موفق بوده‌اند و به چیزهایی رسیده‌اند که آرزویش را داشته‌اند. این حقیقت در مورد شما هم صدق می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
47 دقیقه
معرفی و مقدمه، بخش اول
53 دقیقه
مقدمه، بخش دوم
56 دقیقه
فصل اول: مفاهیم اولیه
52 دقیقه
فصل دوم: قدرت فوق‌العاده‌ی تکرار، نظم و مطالعه
67 دقیقه
فصل سوم: چگونه هر چیزی که می‌خواهید را به دست آورید؟
50 دقیقه
فصل چهارم: انرژی و فرکانس
59 دقیقه
فصل پنجم: همین الان احساس خوبی داشته باشید
72 دقیقه
فصل ششم: قدرت بی‌نظیر رها کردن چگونه
76 دقیقه
فصل هفتم: تکنیک‌هایی برای افزایش فرکانس انرژی
70 دقیقه
فصل هشتم: باورهای شما حقیقت زندگی‌تان می‌شوند
78 دقیقه
فصل نهم: داشتن هدف اصلی و چشم‌انداز
56 دقیقه
فصل دهم: چگونه بذر موفقیت را بکارید و آن را پرورش دهید؟
26 دقیقه
فصل یازدهم: ابزارهایی برای تقویت سیستم موفقیت
82 دقیقه
فصل دوازدهم: کاوشی درباره‌ی احساسات و ارتعاشات در جوامع

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آرزوی تو دستور توست
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
راویسید میثاق ابطحی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

mohammad abdolahi
۱۴۰۲/۴/۷
توجه کنید!!!
این فقط یک کتاب نیست، این اصل راز برای به دست آوردن هر چیزی هست، من دو سال پیش هیچی نداشتم و وقتی با این کتاب و روش هاش آشنا شدم الان میتونم بگم زندگی من حتی مقداری نزدیک به زندگی گذشتم نیست، من خونه خریدم من باغ خریدم من سفرهای خارجی رفتم من ماشین میلیاردی خریدم، همه چیزی که میخواستم رو بهش رسیدم… پس این تنها یک کتاب نیست این تمام راز ثروتمند شدنه
کوین ترودو تو واقعا بی نظیری.
احمد خانی
۱۴۰۲/۵/۱۳
سلام و عرض ادب خدمت عزیزان بگم که این کتاب از روی سمینار کوین ترودو و حرف‌های اون تو اون سمینار تهیه شده
درباره اینکه بخواین این کتاب صوتی بخرین ۲ تا موضوع هستش که باید مد نظرتون باشه
یکی اینکه صدای گوینده خیلی خوبه و کاملا ساده و قابل فهم و راحت هستش و اینکه عینن خود اون مطلب اصلی که من جای رو
دیگه‌ای گوش کرده بودم تو خودش داره
دوم خود کتاب و مطالب اون که به نظرم معرکس و عالی برای من کاملا منطقی و زیبا بود و زمانی که عمیقا به این سخن‌ها گوش کنید و عمل کنید به مرور به درک عمیق تری میرسین و خیلی ساده شیرین بیان میشه من کتاب زیاد نخوندم اما این کتاب جز اون کتاب‌هایی هستش که واقعا ازش لذت بردم و کاربردی هستش امید وارم مفید بوده باشه. موفق باشین
طاووس مقدسی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی هست که تا امروز من بیش از ۴ بار گوش کردم. صوت بسیار دلنشین گوینده، علت اصلی گوش کردن و حک شدن محتوای بسیار مفید این کتاب در ذهن هست. من ساعت‌ها در تمام لحظات حتی در رانندگی گوش میکنم. این کتاب یک چراغ برای تغییر بزرگ در زندگی هست. واقعا پیشنهاد میکنم خواندن و گوش به کردن این کتاب برای همه الزامی است. تغییر نگاه به زندگی و روشن شدن جرقه‌های از تحول، که همه ما خواستار آن هستیم. بسیار ساده و بسیار شیوا. در واقع هر روز من به هر بهانه گوش میکنم. تا انرژیم پایین می‌آید و کوچک ترین حس بد در من ایجاد میشود سریع کتاب راه را روشن میکنم و به این کتاب گوش میکنم. روشهای EFT کالاهان و گری کربک را توصیه میکنم بعد این کتاب بخرید و همچنین غول درون. وقتی وارد مسیر خودشناختی میشوید دیگر رها نکنید و به راهتان ادامه دهید. آن وقت درمی یابید زندگی در این دنیا با ذهن شما چه ساده ساخته می‌شود و آن چه امروز دارید دستاورد ذهن خودتان هست. مراقبت از ذهن را برای تمام والدین در هنگام پرورش فرزندانشان توصیه میکنم که خواندن این کتاب را برای آن‌ها الزامی میدانم تا دنیای بهتری برای فرزندانشان فراهم کنند در واقع این آموزش بهترین هدیه آن‌ها به فرزندانشان خواهد بود. کلام آخرم: مواظب باشید چگونه فکر میکنید. موفق باشید.
کاربر mm
۱۴۰۲/۴/۱۰
کتاب خیلی عالیه و با تمام کتاب‌های دیگه در زمینه قانون جذب فرق داره
ولی،
یچیزی خیلی ذهن منو در گیر کرده
آقای کوین که راز قانون رسیدن به خواسته هارو کاملا بلده و باهاش به همه خواسته هاش رسیده.
پس چرا الان نزدیک به ۱۰ ساله به زندان افتاده
(بگم که به خاطر فاش همین راز ثروتمندان ازش شکایت و و
کردند زندان انداختنش)
ولی واقعا میخوام بدونم پس چرا ازین قانون برای آزادی خودش استفاده نکرد!؟
اونم نه یکسال دوسال ۱۰ سال به زندان محکوم شد هنوزم هم تا سال 2024 در بازداشت خانگی هست!
لطفا کسی اطلاعی یا نظری داره بگه. ممنون
افرا جهان
۱۴۰۲/۶/۱۶
سلام دوستان. این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم بخاطر
۱. ساده و روان بودن
۲. گفتن مطالب ساده ولی اساسی و کاربردی که دیگر نویسندگان انگیزشی از بیان آن خودداری میکنن
۳. روان خوانی گوینده
۴. هدایت و راهنمایی خواننده کتاب و ایجاد انگیزه
این کتاب ساده و روان بهت میگه چکارکنی و اگر فلان حس سراغت کنی.
اومد، چجوری رفتار چیزایی رو بیان میکنه که تو کتاب‌های انگیزشی دیگه بیان نمیکنن در واقع اون فوت کوزه گری رو نمیگن به نظر من کتابیه با نمره ۱۸ البته نسبت به کتابای دیگه که تا حالا در مورد موفقیت ذهن خوندم.
البته من خواندن این کتاب را همراه با کتاب نیروی حال، ماورای طبیعی شدن و غول درون توصیه میکنم
موفق باشید و سعادتمند
کوروش گودرزی
۱۴۰۳/۱/۱۶
درود دوستان کتابراهی عزیز، به جد از مهم ترین و با ارزشترین کتابهایی که یک انسان دنبال روشنایی و حقیقت میتونه در طول عمرش باهاش آشنا شه، بخونه و به قوانین و رازهای گفته شده در این کتاب عمل کنه، بعد خواندن این کتاب جذب شخصیت و افکار کوین ترودو و شیوه نگارش کتابتش شدم، ترودو به شکلی منظم و به هم کتاب پیوسته رو نوشته جوری که بعد از اتمام فصل و شروع فصل بعدی از داستان و آموزش پرت نشده و دوباره به اصل موضوع و یاداوریهای فصل قبل پرداخته میشه و همیشه از تکنیک یاداوری های تکراری در این کتاب استفاده شده که میتونم بگم جا داره این کتاب رو بیست بار دوره ای بازخوانی کنیم، و قول میدم هر بار درک جدیدی از آن خواهیم داشت. سپاس از کتابراه جانان
Beygi
۱۴۰۲/۴/۴
سلام من هنوز فصل دوم و سوم کتاب هستم ولی جا داره تا همینجا نظرم رو بگم مطالب این کتاب عالیه از اون عالی تر اینکه با تکرار مدام قسمت‌های مهم اولیه قراره مطالب در ناخوداگاه ما بشینه و همیشه یادمون بمونه که بتونیم به مرحله‌ی اجرایی در بیاریم. و همینطور برعکس یکسری از کتاب‌های صوتی صدای راوی اصلا کسل و کننده نیست چون یکی از مهمترین نکات برای اهمیت دادن به مطالب کتاب هست ممنون از کتابراه چون با امتیاز‌هایی که مد نظر دارن این فرصت رو به همه میدن که با لذت کتاب بخونن 🙏🙏
نیک اندیش
۱۴۰۲/۶/۲۴
بهترین وکاملترین کتاب در ژانر موفقیت که تا به حال خوندم و تو بازار کتاب موجوده، ویژگی‌هایی که این کتاب رو متمایز میکنه اینه که میشه گفت، مطالب، بصورت جامع وکلیدی و نوآورانه بیان شده که بعضی از این مطالب رو جای دیگه نمیتونید پیدا کنید، نکات ریز وکلیدی و با اهمیت رو بارها به اشکال مختلف تکرار و تاکید میکنه تا خوب توی ذهن جا بیفته، و واقعا این کتاب رو باید بارها و بارهاگوش کرد وختم کتاب کنیم. عالیییه.
از آقای میثاق ابطحی هم به خاطرگفتار فوق العاده وتاثیرگذارشون بی نهایت سپاسگزارم و شایسته تقدیر و تشکر فراوان هستن.
شاد و سلامت، موفق و پایدار باشید.
ع م
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
درود بر همگی، فکر کنم تا به امروز این اولین نظری باشه در هر جایی و در مورد هر چیزی ثبت کردم. بی شک پیش نیاز مطالعه کتاب اعتقاد و ایمان به توانستن و قدرت خلق است. اگر این چنین نگرشی در شما وجود دارد این کتاب را میتوان جزو بهترین کتب موجود در این زمینه دانست. ولی اگر چنین نیست پیشنهاد میکنم با فیلم و مستند راز پس از آن کتاب مربوطه با همین نام راز شروع کنید و سعی در شکست چهار چوب‌های موجود فکری و جایگزینی آن با این واقعیت که "حقیقت در بیرون ما نیست" کنید و پس از این که مطالب به دلتان نشست و ارتباط گرفتید این کتاب را مطالعه بفرمایید. به امید سعادتمندی همگی
محمد عبدالهی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
باسلام خدمت همراهان کتابراه میخواستم بگم واقعا این کتاب خیلی عالی وبی نظیره وخواندن این کتاب نه برای یک بار بلکه برای چندین بار بایدخوانده بشه تا مخاطب بتونه درکش کنه واقعا واقعا این کتاب روی من خیلی تاثیر گذاشت چون فقط برای ثروت پولی نیست بلکه برای شادی وسلامتی و ثروتمندی واقعی نوشته شده است و من آرزو دارم که یک روزی بتونم از نزدیک آقای کوین تردو را از نزدیک زیارت کنم واقعا یک مردبه تمام معنایی است ودعا میکنم که همچون افرادی همیشه سلامت سربلند وموفق باشند. انشالله
محمد خان زاده
۱۴۰۲/۷/۱۲
اول نظر هارو خوندم. دیدم تعریف نمی‌کنن... بعد رفتم یکم از نویسنده خوندم... اونم تعریفی نداشت. اما بازم از سر کنج کاوی شروع به شنیدن کتاب کردم..... میتونم بگم تاحالا نظیر این کتاب رو ندیدم چون مسیری متفاوت از همه چیز‌هایی که درباره روانشناسی موفقیت میدونستم پیش روم باز کرد. و باعث شده خیلی جدی از و منابع دیگه قصیه ذهنیت ارتعاش و فرکانس رو پیگیری کنم. جالبش اینه اول هاش ادم رو خسته میکنه اما بعد از دو فصل معجزه رخ میده.... حتما پیشنهادش میکنم.
habib habib
۱۴۰۲/۶/۱۷
با تشکر از فایل با کیفیت و صدای دلنشین و زحمتی که برای تهیه فایل کشیده شده. به عنوان کسی که بالای ۳۰ بار به فایل زبان اصلی این سمینار گوش کرده این کتاب به شدت مفهوم اول رو زیر سوال برده: به چه کسی گوش میکنید؟ نویسنده اومده جای ترجمه فایل اصلی، برداشت خودش از مفاهیم و مثالها رو بیان کرده. فقط زمانی که بارها و بارها به فایل اصلی گوش کنید میفهمید که ۴۰% چیزایی که بیان شده پر از اشتباهات و برداشت شخصیه نه چیزی که کوین میخواسته بیان کنه. ممنونم
غزاله صفی
۱۴۰۲/۵/۱۶
سلام من کتابهای زیادی در مورد قانون جذب خوانده‌ام و همیشه برام سوال بود قانون جذب چگونه کار میکند تکنیک‌ها را انجام میدادم اما نمیدانستم چگونه و از کجا نشاءت میگیرد در این کتاب چنان از ریشه و ابتدا این قانون و کار کرد ان را توضیح داده که اشتیاق ادم برای گوش دادن در هر فصل از فصل قبل بیشترو بیشتر هر میشود امیدوارم کسی به هر نیتی این کتاب را گوش میدهد به تمام خواسته‌ها و نیتهایش برسد کوین ترودو عزیز هر کجا هستی سلامت باشی
الهام مهرعلیان
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب آرزوی تو دستور توست کتابی ارزشمند و کم نظیر دربارهء ایجاد تحول در زندگی است و این تحول هرچه باشد حتما خوب است و مسیر پیشرفت در هر زمینه‌ای را در زندگی برای خواننده مشتاق هموار می‌کند. آقای کوین ترودو از عالی‌ترین نویسندگانی هستند که من تا کنون شناخته ام... با آرزوی توفیقات روزافزون برای این کم مرد نظیر تاریخ که تجربیات ارزشمند خود را برای تغییرو تحول و بهتر شدن زندگی هم نوعانش به اشتراک گذاشته است! با تشکر ویژه از تیم محترم و کاردرست کتابراه!
لیدا شیدائی
۱۴۰۲/۶/۱۱
سلام، من کتاب زیاد خوندم و در حال خوندن هستم، با توجه به نظرات خریدم، و الان سوال برام پیش اومده چه چیز جدیدی یاد داده بهتون که نظرات مثبت بوده، فکر میکردم قرارِ چیز فوق العاده‌ای قرارِ یاد بگیرم، اما کلا حرفای تکراری، کلمات تکراری و مبهم، انکار کردن کتاب‌های دیگه، کلا اگه فردی ساختاری توی ذهنش با بودِ مثبت اندیشی، با خوندن این کتاب همه ش فرو میریزه، دو ستاره هم برای صدای زیبای راوی دادم، امیدوارم همه‌ی کتاب‌ها با صدای ایشون باشه
مشاهده همه نظرات 214

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

برای دریافت کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.