معرفی و دانلود کتاب قانون جذب

عکس جلد کتاب قانون جذب
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون جذب

کتاب قانون جذب به قلم مایکل لوسیر که زبانی ساده و گیرا دارد، یکی از بهترین آثار نوشته شده در این زمینه است و تمرین‌ها راهکارهایی که ارائه می‌دهد به شما کمک می‌کند تا در قانون جذب به مهارت کافی دست پیدا کنید و کنترل زندگی خود را برای همیشه در دست بگیرید.

درباره‌ی کتاب قانون جذب:

تاکنون شنیده‌اید که می‌گویند هر چی سنگه مال پای لنگه؟ یا مثلاً پول پول می‌آره؟ آیا این ضرب‌المثل‌ها را کسی ساخته یا پشت هر کدام از این موارد رازی پنهان است و پیامی برای شما دارد؟ تابه‌حال آرزو کرده‌اید که کاش چوبی جادویی داشتید تا سریع همه‌چیز برایتان فراهم می‌شد؟ به احتمال زیاد شما هم در زندگی آرزوهای کوچک و بزرگ بسیاری دارید و حاضرید برای برآورده شدنشان دست به هر کاری بزنید. گاهی هم ممکن که از کسی یا چیزی خوشتان نیاید و بخواهید به هر شکل ممکن از شر آن خلاص شوید.

شما هم بعضی روزها حالتان خوب است و بعضی روزهای دیگر هم از دنده‌ی چپ بلند می‌شوید و توان هیچ کاری را ندارید و دقیقاً در چنین روزهایی هر بلایی که تصورش را کنید سرتان می‌آید و فکر می‌کنید بدشانس‌ترین فرد دنیا هستید و از زمین و زمان برای‌تان مشکلات و بدبختی می‌بارد. مثال این موضوع می‌تواند همان روزی باشد که خواب می‌مانید، در شلوغ‌ترین ترافیک گیر می‌افتید، جریمه می‌شوید و هنگامی که بالاخره با کلی تأخیر سر کارتان می‌رسید تازه متوجه می‌شوید مشتری‌ قرارش را لغو کرده است!

به نظر شما چرا این اتفاقات می‌افتد؟ آیا می‌توان از چنین شرایطی نجات پیدا کرد و در عوض برای خودتان یک روز طلایی و به یادماندنی را رقم بزنید؟

مایکل لوسیر (Michael J Losier) در کتاب قانون جذب (Law of attraction: the science of attracting more of what you want and less of what you don't) معنا و راز حقیقی این ضرب‌المثل‌ها را برایتان توضیح می‌دهد و یک چوب جادویی در اختیارتان می‌گذارد که با کمک آن می‌توانید هر چه را می‌خواهید به دست آورید یا از هر چه نمی‌خواهید نجات پیدا کنید. مایکل به شما آموزش می‌دهد که چگونه مانند میلیون‌ها فرد دیگر با استفاده از این کتاب به راحتی و در زمانی بسیار اندک، امواج منفی را از زندگی خود حذف کنید و به آرزوهای خود برسید.

آنچه کتاب قانون جذب را از آثار دیگر متفاوت می‌کند این است که تمرین دستورالعمل‌ها و خواندن آن بسیار ساده است و حتی چهره‌های روحانی و مذهبی هم آن را تحسین کرده‌اند. از طرف دیگر این اثر ارزشمند در میان شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، بازرگان‌ها، مشاوران اقتصادی و... نیز طرفداران بسیاری دارد.

کتاب قانون جذب مناسب چه کسانی است؟

تا به امروز آثار بسیاری با موضوع قانون جذب منتشر شده‌اند اما هیچ کدام به اندازه‌ی کتاب حاضر ساده، مفید و کاربردی نخواهند بود، بنابراین اگر می‌خواهید در زندگی خود به موفقیت و پیشرفت برسید کتاب قانون جذب را از دست ندهید و آن را مطالعه کنید.

نکوداشت‌های کتاب قانون جذب:

- دستیار انجمن توسعه‌ی کار گروهی: پیام مایکل لوسیر، دیدگاه خواننده‌ی این کتاب را درباره‌ی خود و اطرافیانش تغییر می‌دهد. با خواندن این کتاب فهمیدم که قانون جذب، الهام‌بخش و شفا دهنده است. (تل جی لرد)

- سخنگو و نویسنده‌ی کتاب «مادرم، دوستم» : مایکل لوسیر موهبتی بزرگ دارد، چرا که می‌تواند اصول انتزاعی را به نتایجی کارآمد تبدیل کند. خواندن قانون جذب بسیار ساده است؛ به کارگیری آن نیز سهل است و مهم‌تر از همه این که این کتاب کارایی مطلوب به همراه دارد. (مری مارک دنت)

- اگر می‌خواهید دلیل واقعی سبک زندگی فعلی خود را بدانید، و دریابید که چگونه می‌خواهید آن را تغییر دهید این کتاب به زبانی ساده دستورالعمل‌هایی را در اختیار تو قرار می‌دهد. (مارک فاستر، ویگان انگلستان)

- من کتاب‌های دیگری درباره‌ی قانون جذب خوانده بودم، اما همیشه حس می‌کردم چیزی در آن کم و ناقص است. لوسیر در این کتاب، آن قطعه‌ی گمشده را با کاربرگ‌ها و اشاره به تضادها در داخل کتاب کامل کرده است. (ژانت بویر، سردبیر مجله‌ی عصر جدید)

- چه کتاب خارق‌العاده‌ای! فرمول کوتاه و ساده‌ی مایکل لوسیر برای جذب هر چیزی که قلب شما بخواهد، برای او و همه‌ی کسانی که از او پیروی می‌کنند کارایی دارد. من به شدت توصیه می‌کنم برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ اصول این کتاب را در زندگی خود به کار گیرید. (زو سافتلاس، نویسنده‌ی کتاب انگیزه‌هایی که کار می‌کنند)

- این کتاب از این قانون «سادگی بهترین طرح است» تبعیت می‌کند. نویسنده‌ی این کتاب ساده و کوتاه، فهرست اصول کارآمد و زیربنایی قانون جذب را تهیه و تدوین کرده است و سپس تمرین‌های عملی را برای کمک به خواننده و استفاده از آن‌ها ارائه می‌دهد. (آنتیگونه. دبلیو، خریدار کتاب از طریق سایت آمازون)

- شاید در مورد قانون جذب شنیده باشید یا اطلاعاتی درباره‌ی آن خوانده باشید. مایکل لوسیر با درک مناسبی که از قانون جذب دارد، به سادگی آن را بیان می‌کند. با این شیوه‌ی بیان، فردی که با قانون جذب آشنا نیست، در پایان کتاب به فردی با تجربه و کارشناس تبدیل می‌شود. کتابی ساده، جذاب و مناسب پیش روی شماست. (اوا گریگوری، خریدار کتاب از طریق سایت آمازون و نویسنده‌ی کتاب احساس، بهترین راهنمای موفقیت)

- به طور اتفاقی مایکل لوسیر را در یکی از سمینارهایش دیدم و او کتاب حاضر را به شرکت‌کنندگان معرفی کرد. مایکل یکی از صادق‌ترین، پویاترین و دوست داشتنی‌ترین سخنرانانی است که آموزه‌هایش زندگی مرا تغییر داد. برایم عجیب است حرف‌هایی که در طول روز با خودم می‌زنم، تا چه حد می‌توانند روی روابط و آنچه از زندگی می‌خواهم، تاثیرگذار باشند. تا به حال صدها کتاب خودیاری خوانده‌ام، اما این کتاب دستورالعمل‌هایی مثبت دارد که برای نسل امروز بسیار کارساز است. رهنمودهای آن بسیار عملی هستند، به راحتی آموخته می‌شوند گرچه فریبنده اما به طرز شگفت‌آوری ساده هستند، تاثیری ژرف و عمیق دارند. کتاب قانون جذب، بسیار ارزشمند است و خواندن آن را به همه‌ی کسانی که می‌خواهند کیفیت زندگی خود را ارتقا دهند، توصیه می‌کنم. (جان گودی)

- در میان تمام کتاب‌ها و منابعی که با موضوع خلق زندگی ایده‌آل خوانده‌ام، این کتاب بهترین و مناسب‌ترین آچارفرانسه به شمار می‌رود. مایکل لوسیر در این کتاب نه تنها چگونگی بهبود وضعیت زندگی را به شما می‌آموزد، بلکه می‌توانید این تغییر را احساس کنید. او به خواننده می‌آموزد که چطور آگاهانه اتفاقات خوب را جذب و اتفاقات ناخوشایند را دفع کند. اگر بخواهم هدیه‌ای ارزشمند به کسی بدهم، آن هدیه همین کتاب است. (تونی راش، روان‌شناس)

با مایکل لوسیر بیشتر آشنا شویم:

او در سال 1962 در کانادا به دنیا آمد و امروزه به عنوان سخنران و مربی حوزه‌ی موفقیت و خودیاری شناخته می‌شود. مایکل لوسیر را بیشتر به عنوان نویسنده‌ی کتاب قانون جذب معروف است و اطلاعات گسترده‌ای درباره‌ی این موضوع دارد. او در بخشی از آموزه‌های خود عنوان می‌کند که در سال 1995 با قانون جذب آشنا شد و با استفاده از آن توانست به سطح متفاوتی از موفقیت برسد و به عنوان مربی، کارآفرین و نویسنده‌ای که امروزه می‌شناسیم جایگاه خود را تثبیت نماید.

در سال 1996 مایکل جلسات هفتگی خود را با یکی از دوستداران قانون جذب شروع کرد. این جلسات یک نفره سریع به جلسات چهل و پنج نفری تبدیل شد که هر دو هفته یک‌بار برگزار می‌شد. او به همین مقدار قانع نشد و تدریس خود را تا سطوح بین‌المللی ادامه داد.

مایکل زمان‌هایی که تدریس نمی‌کند، از پیاده‌روی در باغ خود در ویکتوریا واقع در جنگل‌های شمال‌غرب اقیانوس آرام لذت می‌برد. مایکل لوسیر که عضو هیئت علمی مرکز آموزشی قانون جذب است، دانشجویان خود را برای تبدیل شدن به مربی‌هایی مجرب تربیت می‌کند. او هر ساله در برنامه‌‌های تلویزیونی و رادیویی مختلفی شرکت می‌کند و با آموزه‌های خود تاکنون میلیون‌ها انسان را به آرزوهایشان رسانده است.

جملات برگزیده‌ی قانون جذب:

- از منابع متفاوت فراوانی در زندگی خود آگاه شو.
- فکر و کلامت را ثروتمند کن تا پول بیشتری جذب کنی.
- از روند جذب آگاهانه برای رسیدن به ارتباط ایده‌آل خود بهره بگیر.
- تضادی که در گذشته تجربه کرده‌ای، برای آینده‌ی تو تاثیرگذار است.
- لحظه‌ای که ذره‌ای فراوانی را در زندگی خود شاهد بودی، آن را جشن بگیر.
- کلید مهم برای این که قانون جذب به نفع شما وارد عمل شود، این است که خواسته‌هایتان را در ارتعاشات فعلی خود بیاورید.

در بخشی از کتاب قانون جذب می‌خوانیم:

ولین گام در به کارگیری آگاهانه قانون جذب این است که از خواسته خود آگاه باشی. چالش اصلی این است که بیشتر مردم خواسته‌های خود را نمی‌دانند، اما می‌دانند چه نمی‌خواهند. دانستن چیزهایی که نمی‌خواهی، خبر خوبی است. در این بخش متوجه خواهی شد که آگاهی از چیزهایی که دوست نداری، می‌تواند ابزاری کارآمد برای رسیدن به خواسته‌هایت باشد.

چه چیزهایی در تضاد با خواسته‌های تو هستند؟

در قانون جذب، متضاد به معنای هر چیزی است که آن را دوست نداری، احساس خوبی نسبت به آن نداری یا تو را در حال بد فرو می‌برد. لحظه‌ای که متوجه می‌شوی چیزی را در زندگی‌ات دوست نداری و وقت زیادی را صرف شکایت از آن می‌کنی یا به خود و دیگران اعلام می‌کنی که از چیزی بدت می‌آید، ارتعاش منفی آزاد می‌کنی. قانون جذب نیز همان ارتعاش منفی را به مقدار بیشتر به تو بازمی‌گرداند.

آیا شناخت متضاد‌ها مفید است؟

بله با شناسایی متضاد‌ها، خواسته‌هایت را به خوبی پیدا می‌کنی، در این حالت به سادگی از خود می‌پرسی: «حال که این‌ها را نمی‌خواهم، چه می‌خواهم؟» به عبارت دیگر، می‌توانی از متضاد‌ها بهره بگیری و با پاسخ به سؤال مورد نظر، خواسته‌هایت را روشن کنی. برای مثال اگر یک‌بار نامزد کرده‌ای و به هر دلیلی ترجیح داده‌ای جدا شوی، فهرست آن چه که نمی‌خواهی تکرار شوند را داری. این فهرست متضادهاست که به تو کمک می‌کند، این‌بار شریک زندگی مناسبی پیدا کنی.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: قانون جذب
فصل دوم: انواع جذب
فصل سوم: مرحله اول؛ خواسته خود را مشخص کنید
فصل چهارم: مرحله دوم؛ به خواسته خود توجه کنید
فصل پنجم: مرحله سوم؛ به آن‌ها اجازه بروز بدهید
فصل ششم: فراتر از فرمول سه مرحله‌ای

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون جذب
نویسنده
مترجمیاسمن حسینی
ناشر چاپیانتشارات تحول
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات98
زبانفارسی
شابک978-622-6226-62-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون جذب

رضا امیرحسینی
۱۴۰۰/۳/۳۱
خوب بود از مثالاش خوشم اومد و تقریبا کامل بود
hoosh gh
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
روی جلد کتاب نوشته راهنمای احمقان!!؟
فریماه خزاعی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
کلا کتابای قانون جذب عالین
اسد علیزاده
۱۴۰۰/۱/۳
کتاب بسیار خوبی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قانون جذب

برای دریافت کتاب قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.