معرفی و دانلود کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

عکس جلد کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

هدیه‌ای بی‌سابقه برای فردی که آماده تکامل است! پنی پیرس در کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی به ما می‌آموزد که چگونه با درک فرکانس‌های درونی و انرژی‌های موجود در اطرافمان و بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانیم به تمام خواسته‌های خود دست یابیم.

درباره کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

ما در عصری پرآشوب و در عین حال فوق‌العاده قدرتمند زندگی می‌کنیم، در دنیای ما همه‌چیز همچون آب در حال جوشیدن و قلیان است. این جنب‌وجوش ما را نیز به تکاپو وامی‌دارد و مجبورمان می‌کند که وجود خود را به‌گونه‌ای کاملاً جدید تجربه کنیم. طبق آنچه در کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی (Frequency: the power of personal vibration) نوشته‌ی پنی پیرس (Penney Peirce) خواهید خواند، انسان موجودی است ارتعاشی و انرژیکی که در هم‌بستگی با سایر موجودات ارتعاشی، در یک دنیای ارتعاشی زندگی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

جوامع علمی جهان بر این باورند که سرچشمه‌ی همه‌چیز از انرژی است و این انرژی‌ها هوشمند هستند. اکثر افراد، انرژی کیهانی را چیزی خارج از زمین در نظر می‌گیرند و گمان می‌کنند که این انرژی در مکانی دور قرار دارد؛ اما بهتر است بدانید که زمین در یک میدان الکترومغناطیسی بی‌کران می‌چرخد و همه‌چیز در این انرژی چرخشی، نوسانی و ارتعاشی شرکت دارند. انرژی همین جاست، دقیقاً در وجود یکایک ما؛ بنابراین وقتی از فرکانس سخن می‌گوییم منظورمان چیزی اسرارآمیز نیست. این فرکانس در فضای درونی افراد در حال چرخش است. عده‌ای این فضای درونی را ذات آدمی می‌نامند.

تحولات اساسی که در قرن 21 در رابطه با درک ارتباط بین بدن، ذهن، روح و پیوستگی و هماهنگی ما با کیهان رخ داد، جامعه‌ی انسانی را از نظر درک و فهم شهودی تکامل بخشید. کاربرد فرکانس‌ها و انرژی‌های شهودی محدود به افراد خاص و غیب‌گوها نیست؛ این قابلیت در وجود همه‌ی انسان‌ها قرار دارد و میزان آن بسته به آگاهی هر فرد متفاوت است.

پنی پیرس در کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی، تمریناتی را برای آگاهی نسبت به فرکانس‌ها و بهره‌گیری از آن‌ها ارائه می‌دهد. وی اذعان می‌دارد که با انجام تمرینات آموزشی مطرح در کتاب حاضر، قابلیت شهودی شما به‌صورت کاملاً آگاهانه افزایش می‌یابد و در نتیجه قادر خواهید بود از شهود، الهام، منبع درونی و هرآنچه که در اطرافمان حضور دارد کسب انرژی کنید. تغییری ساده در فرکانس می‌تواند ترس را به شور و شوق، خشم را به سکون و افسردگی را به آرامش بدل کند.

پنی پیرس به شما می‌آموزد که با استفاده از فرکانس‌ها و ارتعاشات موجود در خود و اطرافتان، بر بدن، احساسات و افکارتتان تأثیر مثبتی بگذارید. او دانش خود را به‌صورت سخاوتمندانه و کامل در اختیار شما قرار می‌دهد؛ به‌نحوی که شما به درکی عمیق از آناتومی انرژی دست خواهید یافت. اگر فرکانس انرژی شما بالا، واضح و سریع باشد، زندگی‌تان در هماهنگی کامل با اهدافتان قرار خواهد گرفت.

معرفی و دانلود کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

در ادامه به تعدادی از موضوعات مطرح در کتاب حاضر اشاره می‌کنیم: یافتن فرکانس، زندگی میان فرکانس‌ها، آگاهی از عادات حسی، رهایی از ارتعاشات منفی، احساس فرکانس ذات خود، حس کردن عمق زندگی، تسلط بر هم‌نوایی روابط، یافتن راه‌حل‌ها و برنامه‌های باشکوه، شتاب به سوی نور و ...

با مطالعه‌ی این کتاب پتانسیل‌های درونی‌تان که بی‌صبرانه منتظر شادی شما هستند، برایتان آشکار می‌شود پس با آغوشی باز به استقبال آن‌ها بروید.

کتاب حاضر را لیلا امانت ملایی ترجمه و مؤسسه انتشارات فلسفه آن را چاپ کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

جملات برگزیده کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

  • همراهی عرفان و فیزیک کوانتوم، ما را به سوی دروازه‌ی انسانیت خود سوق داده است. در ورای این دروازه چیزی وجود دارد که عمل را فراتر از زبان می‌داند. (مایکل تالبوت)
  • نوع و شیوه‌ی تفکر ما دچار تحول شده است... گویی با چشم‌هایی دیگر می‌بینیم، با گوش‌هایی دیگری می‌شنویم و با افکاری غیر از قبل فکر می‌کنیم. (توماس بین)
  • واقعیت این است که بهترین لحظات ما هنگامی است که عمیقاً احساس ناراحتی، ناشادی یا ناکامی داریم؛ زیرا فقط در این لحظات است که تحت‌فشار این ناراحتی‌ها احتمالاً از مسیر خود خارج شده و به دنبال راه‌های متفاوت با پاسخ‌های ‌درست‌تر می‌رویم. (اسکات پک)
  • تحول درونىِ اصولی و صعود به سطح جدیدى از آگاهى، احتمالاً تنها امید واقعى ما در بحران‌های جهان کنونی است که از غلبه الگو‌ ناشی می‌شود. (استانیسلاو گروف)
  • درون هر موجود زنده، بخشی هست که می‌خواهد به خود حقیقی‌اش تبدیل شود؛ لارو قورباغه به قورباغه، شفیره به پروانه، انسان ناقص به انسان کامل؛ این یعنی معنویت. (آلن باس)

نکوداشت‌های کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

  • پنی پیرس معلم و نویسنده‌ی توانایی‌ست که کتاب قدرتمندی را به مخاطبان خود هدیه داده است. خوانندگان این کتاب ابزارهای جدیدی برای داشتن یک زندگی سالم و رضایت‌بخش کشف خواهند کرد و ناامیدی و درماندگی در آن‌ها به امید تبدیل خواهد شد. (ماریسا امری، نویسنده)
  • پنی پیرس با درک جامع و شگفت‌انگیز خود از ادراک شهودی، کتاب فوق‌العاده‌ای را به رشته‌ی تحریر درآورده است که به شما کمک می‌کند ارتعاشات واقعی خود را تشخیص دهید، حساسیت خود را مهار کنید و درنهایت زندگی خود را تغییر دهید. (کارول آدرین)
  • کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی اثری شگفت‌انگیز است که با ارائه‌ی راهکارهای سالم و خلاقانه راهنمای آینده خواهد بود. (هال زینا بنت)

کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید که در دام ناامیدی گرفتار شده‌اید و زندگی روی خوشی به شما نشان نمی‌دهد، مطالعه‌ی این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی می‌خوانیم

همان‌طور که ذهن ناخودآگاهتان مثل جعبه‌ی پاندورا باز می‌شود، تفکرات دوگانه‌گرا، «این‌یکی یا آن‌یکی» بیشترى خواهید دید. باورهاى ترس بر پایه‌ی وجود قطبیت هستند؛ مثلاً «اگر صدایم بلند باشد، تنبیه می‌شوم، پس باید ساکت باشم». قطبیت‌های زیاد و باورها و احساسات همراهشان را تجربه می‌کنید، خوب و بد، درون و بیرون، نر و ماده‌، جوان و پیر‌، باهوش و احمق، زیبا و زشت، برنده و بازنده، حیات و مرگ. یاد می‌گیرید چقدر نیروی اراده لازم است تا مخالف‌ها را جدا از هم نگه دارد؛ چون انرژیِ شتاب‌یافته، می‌خواهد آن‌ها را به هم وصل کند، طوری که در یکدیگر جریان یابند و به هم تبدیل شوند، مثل نماد، شبیه به شکل یین ‌و ‌یانگ. (سیاه‌وسفید در هم). وقتی چنین می‌شود، وجه تاریکی را تجربه می‌کنید که در مقابلش مقاومت می‌کردید. بعد وقتی جریان انرژی، شما را دوباره به وجه روشن سوق می‌دهد، متوجه می‌شوید که چگونه تاریک و روشن، در جنبه‌ی مثبت خود عملاً از انرژی هم تغذیه می‌کنند. ولى قبلاً فشار موانع، پیش‌داوری‌ها، تعلقات و مقاومت‌ها، شما را در جای خاصی نگه ‌داشته بودند.

البته ساده‌تر این است که تعلقاتِ ناخودآگاه خود را همان‌طوری ببینید که در دیگران نمایان می‌شوند و فرض کنید که فقط در دیگران وجود دارند، «من باید آرام باشم، پس تو بدى که این‌قدر بلند حرف می‌زنی و نیازمند این‌همه توجه هستى.» نمی‌توانید تحمل کنید و می‌خواهید افراد و چیزهایى را رد کنید که به نظرتان از نظر ظاهر، شخصیت، هوش، توانایی یا سطوح انرژیکی با شما تفاوت دارند. شاید احساس کنید در معرض تهدید هستید، یا به شما خیانت می‌شود و یا حتی احساس حسادت کنید. شاید خود و دیگران را سرزنش و قضاوت کنید و گرفتار دوقطبی‌های بهتر بدتر، جاذبه دافعه، پرخاشگرى تدافع و پذیرش دفع، شوید. مشاجرات، غیبت و تقبیح دیگران افزایش پیدا می‌کند. روابط، به ویژه آن‌هایی که بر پایه‌ی عدم صداقت و ارتباطات هستند، دچار مشکل شده و به بن‌بست می‌رسند و به دلیل سرزنش، انتقاد و قبول نکردن تغییر، این ارتباطات قطع می‌شوند. ممکن است طلاق، درگیری‌های قانونی، مشکل با همسایه‌ها، مشاجرات خانوادگى و یا اشتیاق به داشتن شریک روحىِ کامل را تجربه کنید.

فهرست مطالب کتاب

قدردانی
مقدمه
سخنی با خواننده
بالا رفتن فرکانس‌ها
فرکانس بالا، طبیعی است
یافتن فرکانس
1. تحول ققنوس گونه‌ی ما
2. زندگی میان فرکانس‌ها
3. از عادات حسی خود آگاه شوید
4. رهایی از ارتعاشات منفی
5. احساس فرکانس ذات خود
6. «حس کردن عمق زندگی» با حساسیت آگاهانه
7. تسلط بر هم نوایی روابط
8. یافتن راه‌‌حل‌ها، انتخاب‌ها و برنامه‌های باشکوه
9. خلق زندگیِ فرکانس بالا
10. شتاب به سوی نور
پشت جلد کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی
نویسنده
مترجملیلا امانت ملایی
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات364
زبانفارسی
شابک978-622-7857-46-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
باسلام، نقد کامل کتاب: این کتاب مناسب افرادی است که در زندگی خوداحساس ناامیدی می‌کنند و جمله همیشگی زندگی روی خوبش رو به ما نشان نمی دهد است کتاب ارتعاشات فردی به شما می‌آموزد با استفاده از ارتعاشات اطرافتان و سپس درک این فرکانس‌های درونی و انرژی‌های موجود اطرافمان و با بهره گیری از آن‌ها به زندگی ایده آل خود برسیم، کتاب ارتعاشات فردی ابزارهای جدیدی برای داشتن یک زندگی سالم و رضایت بخش به شما یاد می‌دهد و ناامیدی شما را تبدیل به امید خواهد کرد، این کتاب با استفاده از ادراک شهودی هر فرد که قدرت ارتعاش هر فرد متفاوت است با استفاده از این ابزارها و راهکارهای خلاقانه راهنمای خوبی برای نحوه استفاده درست و برای آینده آن فرد ارائه می‌دهد با تشکر.
maryam ashrafi
۱۴۰۲/۸/۱۷
شفاف‌بودن به این معنی که چیزی را به خود نگیرید. تمام نفس خود را آزاد کنید. نرم، انعطاف‌پذیر، پذیرا و نفوذپذیر باشید. این به معنی زندگی بدون نیاز به هویت ثابت یا تاریخی ثابت بدون محدودیت باور، ترس و یا رفتار واکنشی است و هنگامی‌که بی‌خیال می‌شوید و اعتماد یا ایمان را تجربه می‌کنید، شفاف‌تر می‌شوید. هر وقت که از حالت دفاعی، حق‌به‌جانبی، پرخاشگری، کله شقی و یا رقابت دست می‌کشید، نور الماس‌گونه‌ی شما شانس بیشتری برای درخشیدن دارد.
یک نکته از هزاران نکته کتاب بود. بنظر من واقعا کتاب خوبی هست برای درک کردن و بهتر شدن 🌹❤️
بیتا جوان
۱۴۰۲/۸/۲
یکی از بهترین کتاب‌هایی که در ماه گذشته خواندم. این کتاب به ما کمک می‌کند بیشتر به زندگی آگاهانه بپردازیم و عمیق تر نگاه کنیم. واقعا غذای روح است و به رشد خودآگاهی و نزدیک شدن به خود اصیل کمک می‌کند. پیشنهاد می‌کنم برای درک بهتر چند بار کتاب را مطالعه کنید.
یونس ضیائی
۱۴۰۲/۹/۱۱
کتاب خوبیه...
افق‌های جدید از درک انسان بودن برام روشن کرد.
البته که ترجمه روان تری هم می‌تونست داشته باشه ولی با سختی‌های جمله بندی باز هم دلچسب بود.
علی دارابی
۱۴۰۲/۸/۵
به نظرم که وقت‌تان را با این کتاب تلف نکنید. ترجمه فوق العاده ضعیف. مترجم فقط کلمه‌ها را از دیکشنری پیدا کرده و کنار هم قرار داده تا یک جمله را بسازد. واقعا جمله‌ها قابل فهم نیستند.
بهیار شمس
۱۴۰۳/۱/۶
کتاب فرکانس قدرت ارتعاش فردی نوشته پنی پیرس است
در این کتاب طب انرژی ارایه شده که به شکل عمومی در زندگی همه قابل اجرا است
فاطمه بادرستانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
محتوای کتاب عالیه ولی ترجمه بسیار ضعیف باعث احساس خستگی در مطالعه میشه برای کسانی که در این زمینه قبلا مطالعه نداشتن اصلا توصیه نمیکنم
Sajjad gholami
۱۴۰۲/۸/۲
به وجه توصیه نمی‌کنم بخرید برای افراد مبتدی که دانش زیادی درباره ارتعاش ندارند اصلا بدرد نمیخوره تقریبا هیچ جمله رو نمیشه فهمید
لیلی خاکپور
۱۴۰۲/۸/۹
این کتاب را باید با دقت تمام خواند تا پیامش را کاملا درک کنید و خواندنش را به دوست داران فرکانش و ارتعاش توسعه میکنم
Zahratavassoly
۱۴۰۲/۱۲/۵
عااالی بود ولی برای من چون خوندنی بود زمان برد ونشد در حین کار بشنوم. توصیه میکنم صوتی شو تهیه کنین.
علیرضا دانایی
۱۴۰۲/۸/۱۵
بنده پسندیدم واز شوق یکروزه خواندم ولی در ادامه باید با دقت تمام ونکته برداری بخونم عالیست
رضا سماواتی
۱۴۰۲/۸/۳
بسیار کتاب خوبیه و کامل‌ترین کتاب در مورد مباحث فرکانس‌ها و ارتعاشات. تشکر از کتابراه
صادق هاشمی
۱۴۰۲/۱۱/۲
کسی که می‌خواهد به باورهای عمیق و مفید دست یابد حتماً این کتاب را بخواند
Sasan Javedani
۱۴۰۲/۹/۱۷
کتاب خوبیه ولی ترجمه افتضاحه حداقل یکبار برنگشتند بخونن ببینن چی نوشتن😞😞😞
رویا فتاحی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
پیچیده است خیلی نیاز به یک مدرس قوی دارد این کتاب نه گوینده
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

برای دریافت کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.