معرفی و دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

عکس جلد کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
قیمت:
۵۵۰۰۰ 38500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

جادو وقتی اتفاق می‌افتد که روی رویاها و اهداف خود تمرکز کنید و با برنامه‌ای مشخص آن را بنویسید تا به وقوع بپیوندد. کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته‌ی هنریت کلاوسر، درباره ماجراهای افرادی است که از طریق نوشتن و نیروی جذب توانسته‌اند به خواسته‌ها و اهداف‌شان در زندگی برسند. کتابی که در سال 2001 در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشته و زندگی بسیاری از مردم را متحول کرده است.

درباره کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد:

آیا تا به حال به قدرت نوشتن و تاثیر آن بر روی زندگی‌تان فکر کرده‌اید؟ کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (Write it Down, Make it Happen) راهنمایی ساده و موثر برای تبدیل رویاهایتان به واقعیت است اینکه بدانید چه می‌خواهید تا به دستش آورید. تنها کافی‌ست که با انجام تمرین‌هایی آسان، بر زندگی خود مسلط شوید و به آرزوهایتان برسید.

در این کتاب، داستان‌هایی درباره مردم عادی می‌شنوید که معجزه‌های بزرگ و کوچکی در زندگی خود دیده‌اند‌ و رمز موفقیت آن‌ها نیز نوشتن خواسته‌هایشان بر روی کاغذ بوده است.

درواقع با داشتن اهداف کتبی، آرزوهای‌تان واقعی می‌شوند، ارتباط‌های شخصی‌تان با دیگران کیفیت بهتری پیدا می‌کند، مشکلات از بین‌ می‌روند و زخم‌های درونی و عاطفی‌تان آرام می‌گیرند.

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، اثری فوق‌العاده و کاربردی است تا درمورد چیزهایی که می‌خواهید فکر کنید، آن‌ها را بر روی کاغذ بیاورید و به مرور آن‌ها را به دست آورید؛ فقط فراموش نکنید که اولین قدم براش شروع، نوشتن هدف است.

با هنریت کلاوسر بیشتر آشنا شویم:

هنریت کلاوسر (Henriette Anne Klauser) نویسنده‌ی کتاب مشهور «نوشتن با دو نیم‌کره‌ی مغز» و یکی از برترین نویسنده‌های زن آمریکایی است که تاکنون توانسته با آثار خود به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کند و در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد.

او مدرک دکتری ادبیات انگلیسی خود را از دانشگاه فوردهام دریافت کرده و در دانشگاه‌های کالیفرنیا، واشنگتن، سیاتل و لت‌بریج به تدریس مشغول است. علاوه بر این هر ساله کلاوسر سمینارها و کلاس‌ها و کارگاه‌هایی برای حل مشکل استرس با استفاده از نگارش، گسترش قدرت فردی، خلاقیت، بهبود روابط و... برگزار می‌کند.

همچنین هنریت کلاوسر یک مشاور عالی برای کسب‌وکارها و نیروی انسانی به شمار می‌رود و به عنوان یک عضو حرفه‌ای در انجمن سخنرانان بین‌المللی فعالیت می‌کند و به همین خاطر در دانشگاه‌ها، آژانس‌های دولتی و شرکت‌ها و انجمن‌های تجاری برنامه‌های متعددی را اجرا کرده است.

بریده‌هایی از کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد:

- چرا خدا باید به تو بیشتر بدهد در حالی که تو در مقابل آنچه که داری ناسپاسی می‌کنی؟
- اگر نمی‌دانید چه می‌خواهید، نوشتن را شروع کنید؛ نوشتن مفهومی واقعی خود را خواهد ساخت.
- اگر شما نیت چیزی را با فکر و احترام و دقت در سر داشته باشید، حتما به آن دست پیدا خواهید کرد.

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی و موفقیت هستید و می‌خواهید با انجام تمرین‌هایی به آرزوهایتان دست پیدا کنید، این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد می‌شنویم:

مردم خاورمیانه عبارتی این‌گونه دارند: خدا از زبانت بشنود. به این معنی که امید است خداوند دعای شما را بشنود. من می‌گویم خدا از قلمت بشنود؛ چرا که نه! نیایش بر روی کاغذ راهی‌ست که با آن حضور خداوند را در زندگی‌تان تصدیق می‌کنید.

من به خداوند متعال اعتقاد دارم. خدایی که شخصا مواظب من است. گاهی اوقات فکر می‌کنم احمقانه‌اس! به خودم می‌گویم خداوند به مراتب کارهای مهم‌تری نسبت به دفتر گمشده‌ی من دارد. جنگ، قحطی، عملیات تروریستی و مردمی که در رنج و عذاب روحی و جسمی هستند. در این میان چه کسی به یک نامه با این مضمون توجه می‌کند: خدای عزیزم به من کمک کن تا دفتر خاطرات گمشده‌ام را پیدا کنم؛ مطالب بسیار مهمی درون آن ثبت کرده‌ام؛ آن باید جایی در دنیای شما باشد. شاید آن را در قهوه خانه جا گذاشته‌ام؛ پس چرا به من زنگ نمی‌زنند؟ پروردگارا لطف کن، یاری کن که آن را پیدا کنم، می‌دانم که فقط تو می‌دانی آن کجاست. مطمئنم که تو جوابی به من خواهی داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
مقدمه‌ی ناشر
28 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول: بنویس تا اتفاق بیفتد
20 دقیقه
فصل دوم: آگاهی نسبت به خواسته
28 دقیقه
فصل سوم: جمع‌بندی نظریه‌ها
28 دقیقه
فصل چهارم: آماده دریافت شدن
28 دقیقه
فصل پنجم: بررسی ترس‌ها و احساس‌ها
20 دقیقه
فصل ششم: دستیابی به آزادی
16 دقیقه
فصل هفتم: ساده گرفتن کار
20 دقیقه
فصل هشتم: تمرکز بر نتیجه
15 دقیقه
فصل نهم: محیط را تغییر دهید
20 دقیقه
فصل دهم: زندگی روزمره‌ی خود را مکتوب کنید
11 دقیقه
فصل یازدهم: متعهد شدن
15 دقیقه
فصل دوازدهم: روی هم چیدن اهداف
18 دقیقه
فصل سیزدهم: یک گروه تشکیل دهید
26 دقیقه
فصل چهاردهم: به دست گرفتن ابتکار عمل
25 دقیقه
فصل پانزدهم: نامه نوشتن به خدا
13 دقیقه
فصل شانزدهم: مقاومت پر معناست
16 دقیقه
فصل هفدهم: ایجاد یک مراسم آیینی
10 دقیقه
فصل هجدهم: رها کردن، برقراری تعادل
12 دقیقه
فصل نوزدهم: سپاسگزاری
12 دقیقه
فصل بیستم: از پس شکست برآمدن
8 دقیقه
سخن آخر
2 دقیقه
درباره‌ی مولف
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
نویسنده
مترجمجهان قطب شاهی، ندا رشیدی
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۵۰۰۰ 38500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

مریم صاین پور
۱۴۰۱/۲/۸
از نظر من کتاب آنطور که باید حق اسمش را ادا نکرد و بقدری که نام کتاب جذاب بود محتوای جذابی نداشت. اکثرا تکرار مکررات در خصوص معجزه نوشتن بود و اکثرا مطالبی بود که در کتاب‌های دیگر مطالعه شده بود. اما بنظر من هر کتابی ارزش یکبار خوانده شدن را دارد و قطعا نکته جدیدی برای یادگیری دارد. این کتاب نیز از این موضوع مستثنی نبود اما بنظر من نه تنها نکات جدید زیادی برای من نداشت بلکه مانند بعضی کتاب‌ها که انسان تمایل به خواندنش دارد و در حین خواندن لذت می‌برد. من در طول مطالعه این کتاب انگار فقط میخواستم کاری را که شروع کردم تمام کنم که نصفه رها نکنم و گرنه مطالعه خود کتاب به من انرژی و انگیزه خاصی نداد
دلسا
۱۴۰۲/۶/۲۵
سلام من تازه شروع کردم به گوش دادن این کتاب فوق العاده. میخوام بگم اگر کسی واقعا آگاهی داشته باشد و در مدار خوبی باشد خوبیها رو خیلی راحت میبینه و تشخیص میده. این کتاب عالی هست. کسی که آگاهی داشته باشه میتونه خیلی ازین کتاب بهره ببره. همینکه داستان افرادی رو بیان کرده و با جزییات توضیح داده، پس من و شما باید تشخیص بدیم که این کتاب با داستانهایی که گفته، روش و راهی رو به ما نشون میده که چطور پیش بریم و از این داستان‌ها ایده بگیریم. و خیلی نکات آموزنده‌ی دیگر هم دارد که مطمئنا توی فکرو درک هر کسی نمیگنجد. صدای خانم بیرانوند هم فوق العاده هست. منکه لذت میبرم. خدایا شکرت.
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سلام بر همه کتابراهی ها
کتاب صوتی پیش رو آنطور که انتظار می‌رفت مفید و پر محتوا نیست و کل کتاب شامل داستانهایی سطحی از افرادی است که خواسته هایشان را مینوشتن و بخاطر نوشتن و تمرکز روی آن‌ها به آن خواسته دست یافته‌اند و هیچ تکنیک و فرمول خاصی در باره نوشتن چگونه نوشتن و در چه زمانی نوشت و درکل هیچ
اشاره‌ای به چگونگی و کیفیت نوشتن‌ها ندارد و صرفا داستان است و سعی دارد که بگوید نوشتن اهداف اهمیت داد فقط همین واقعا کتاب حوصله سر بری بود بنظرم اگه کتاب سعی در تشویق نوشتن اهداف نداشت یک ستاره هم براش زیادیه
Masume Rezvani
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
خیلی خوب بود. شاید برخی از ایده‌های کتاب غیر قابل باور و سطحی و دم دستی و بسیار خوشبینانه به نظر بیاد؛ اما اینها هیچ کدام نمی‌تونه تاثیر نوشتن در انسجام بخشی به زندگی و تفکر عمیق نسبت به خودمان و رویدادهای اطرافمان را کمرنگ کنه. این را بر اساس تجربیات اخیرم می‌گم که به خاطر انس گرفتن با نوشتن تاثیرات عمیقش رو بر طرز تفکر و تغییر رفتارم دیدم.
راحله .
۱۴۰۳/۱/۲۱
کتاب رو دوست داشتم و در واقع مکمل کتاب راز راندابرن هست... اگه بخواییم راه میانبری برای جذب خواسته‌ها و آرزوهامون پیدا کنیم حقیقتا کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد میتونه گزینه‌هایی باشه. من این کتاب رو به دانش آموزانم هم توصیه کردم و حقیقتا اتفاقات شگفت انگیزی درمدت زمان کوتاهی. و از اونها شاهد بودم. خودمم که خیلی این کتاب رو برای زندگیم کارساز و عالی دیدم. حتما گوش ‌کنید دوستان.
علی رجایی
۱۴۰۰/۵/۲۹
این کتاب زندگی من رو متحول کرد صدای گوینده بسیار عالی بود و تاثیر عمیقی بر روی من گذاشت من تمام تمرینات خانم کلاوسر رو انجام ندادم اما نوشتن آرزوها واقعا برای من معجزه کرد وتا الان خیلی از اون‌ها برای من اتفاق افتاده طوری که برام مثل یه خواب میمونه.
شدیدا توصیه میکنم به دوستان که انجامش بدن
ممنون ازکتابراه
مجید مفتاحی
۱۴۰۰/۵/۲۹
با تشکر از کتابراه. یکی از بهترین کتابهایی که خوندم. چقدر خوبه که به ما میگه هیچ چیز بدون نوشتن فایده ایی ندارد. چرا که ذهن انسان دائما در حال گشت و گذار در زمان حال و گذشته و آینده هست. و بخاطر همین هست که همیشه خیلی چیزارو فراموش میکنیم. با داشتن یک دفترچه کوچیک چه کارا که نمیشه کرد. من این کتاب رو به شما دوستان عزیز توصیه میکنم.
احسان حسینی
۱۳۹۹/۹/۱۰
واقعا تاثیر داره اگه قلبا باورش کنید من خودم از یه خاطره‌ای براتون بگم قصد داشتم اخر سال ۹۸ گوشی بخرم ولی یکم پول کم داشتم ولی هدف گذاری کرده بودم روز ۲۹ اسفند وام خانوادگی به نامم در اومد و روز ۳ام فروردین گوشی رو خریدم
محسن پرنده
۱۴۰۱/۲/۳۰
سلام هنوز تمام کتاب را گوش نکردم ولی این تمرین را قبلاً انجام داده‌ام و معجزاتش در زندگیم اتفاق افتاده ولی این کتاب آگاهیم را برای چطور بنویسم با چه حسی بنویسم وازهمه مهمتر باور، بدون ترس ومثل اینکه درب گنجینه طلا را برای شما باز کنند و بگویند هرچه بیشتر طلا برداری این گنجینه پرتر میشود تمام شدنی نیست، آره با این تصور باید نوشت،
الهه احدی
۱۴۰۰/۵/۱۹
کتاب بسیار خوبیه، ب نظرم هر فصل رو ک کامل گوش دادین جملات مهم و تاثیر گذارش رو حین
گوش دادن یادداشت کنید، پس از اتمام کتاب به خلاصه‌اش نگاه کنید تا کل کتاب براتون تداعی بشه! هر وقت ناامید و دلسرد شدید به این خلاصه نگاه کنید
محمد فصیح آرا
۱۳۹۹/۹/۱۷
درود بر دوستان خوبم این کتاب فوق العاده است و به تمام کسانی که تا حالا این کتاب را نخوانده‌اند پیشنهاد میکنم این کتاب فوق العاده را بخوانند واقعا در پیشرفت کسب و کار و زندگی به شما کمک خواهد کرد
مصطفی صالح پور
۱۴۰۱/۳/۱۸
نه اینکه کتاب بدی باشه، کتاب خوب و راهنمای خوبی بود برای تعیین اهداف و رسیدن به آن.. اما مثال‌های آن تا داستان‌هایی که تعریف شده، به نظرم خیلی زیاد ابتدایی بود، شاید بخاطر این باشه که کتاب‌های سنگین تر و پر محتوا تره که خوندم.. بهر حال مرسی از شما 🌷
ناهید سیابی
۱۴۰۰/۱۲/۶
من این کتاب و قبلا خونده بودم ولی میخواستم دوباره بخونم و در این شرایط بخاطر مشغله کاری که داشتم مایل بودم به صورت صوتی گوش بدم صدای گوینده خیلی رسا و جذاب بود و من از خریدی که کردم راضیم ممنون از کتابراه بخاطر این شرایطی که برای ما فراهم کردن☺️🙏
R...........y
۱۴۰۲/۱/۳۰
این کتاب، کتاب خوبی بود و باعث شد من درس و الهام بزرگی زمان گوش دادن به فایل این کتاب، بگیرم که خیلی بهم کمک کرد و برام با ارزشه و فصل ۱۵ کتاب هم که در مورد نامه نوشتن به خدا بود فوق العاده بود و من این فصل را خیلی دوست داشتم
صنم صارمی
۱۳۹۹/۹/۴
این یک کتابی هستش که قدرت نوشتن رو به شما یاد میده که با نوشتن به آرزو هامون میرسیم. من این کتابو قبلا خوندم ولی دوست داشتم صوتیشم گوش کنم. حتما گوش کنید زندگیتون رو عوض میکنه.
مشاهده همه نظرات 169

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

برای دریافت کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.