معرفی و دانلود کتاب قانون موفقیت

عکس جلد کتاب قانون موفقیت
قیمت:
99900 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون موفقیت

کتاب قانون موفقیت اثر ناپلئون هیل، پانزده قانون موفقیت شخصی و شغلی را آموزش می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا رویکردی بسیار وسیع‌تر و ذهنی بازتر نسبت به زندگی و معنای آن داشته باشید.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در کتاب قانون موفقیت (The law of success)، اولین و کامل‌ترین نسخه‌ی قوانین موفقیت خود را ارائه و اصول و قوانینی را آموزش می‌دهد که عامل موفقیت شما در زندگی و کسب و کار خواهند شد. او نتیجه‌ی بیست و پنج سال مطالعات و تحقیقات خود را درباره‌ی دلایل موفقیت و ویژگی افراد موفق در مقدمه‌ای مفصل تحت عنوان «ذهن مرکب» شرح می‌دهد، سپس پانزده درس کاربردی را در اختیار شما می‌گذارد.

همه‌ی افراد دنیا هیل را با نام استاد موفقیت به یاد می‌آورند. او به عنوان یک نویسنده‌ی آمریکایی در طول تاریخ بیش از هر فردی در موفقیت انسان‌ها مؤثر بوده است. وی نمونه‌ی بارز انسان موفقی محسوب می‌شود که از هیچ به همه چیز دست یافت. او از خبرنگاری به موقعیتی رسید که اظهار داشت دیگر هیچ آرزویی در زندگی ندارد.

نویسنده‌ی این کتاب علاوه بر ثروت به شهرت و تمامی آرزوهای خود رسید و معتقد است که برای موفق شدن اول باید بدانید چه می‌خواهید؛ سپس بدانید چگونه می‌خواهید به آن دست یابید. از نظر وی داشتن یک هدف قطعی و مشخص، مهم‌ترین شاه کلید موفقیت محسوب می‌شود.

این اثر زیربنای هر آن چیزی است که موفقیت نام دارد و برای افرادی نوشته شده که قصد دارند یک مطالعه‌ی جدی را برای دستیابی به هدفی جدی داشته باشند؛ کسانی که می‌خواهند دست کم بخشی از ذهن و زمان خود را به موضوع موفقیت در زندگی اختصاص دهند. نویسنده‌ی این اثر قصد نداشته است کتابی سرگرم‌کننده برای مردم بنویسد.

هدف او از نگارش این کتاب دو چیز بوده است؛ ابتدا آنکه خوانندگان بتوانند نقاط ضعف خود را بشناسند و دوم اینکه راهی قطعی برای فائق آمدن بر آن ضعف‌ها پیدا کنند. همه‌ی مردان و زنان موفق روی زمین نقطه ضعفی در شخصیت خود داشته‌اند که پیش از قدم گذاشتن در راه موفقیت آن را اصلاح کرده‌اند. بزرگ‌ترین موانع یا ضعف‌هایی که میان انسان‌ها و موفقیت می‌ایستند عبارت‌اند از نابردباری، تعصب، طمع، حسادت، بدگمانی، انتقام، خودپسندی، تکبر، تمایل به برداشت محصولی که هنوز نکاشته‌ایم و عادت خرج کردن بیش از درآمد!

این کتاب نتیجه‌ی زحمات و تلاش‌های بیش از یک صد مرد و زن است که در طول زندگی خود به موفقیت‌های بزرگ و چشمگیری دست یافته‌اند. نویسنده بیش از دو دهه به نگارش، گردآوری، رده‌بندی و تدوین پانزده قانون موفقیت همت گمارده و در نهایت اثری بی‌نظیر خلق کرده است. او در خلق این کتاب از همکاری مستقیم یا غیر مستقیم افراد موفق بسیاری بهره‌مند شده؛ به عنوان مثال: هنری فورد، توماس ادیسون، الکساندر گراهام بل و غیره.

جملات برگزیده‌ی کتاب قانون موفقیت:

- ایمان به قهرمانی، قهرمان می‌سازد.
- یکی از بزرگ‌ترین شیاطین، ناامیدی است.
- یک برنده هرگز تسلیم نمی‌شود و آن که تسلیم می‌شود هرگز برنده نمی‌شود!
- هر شکست موهبتی است که بدون آن هرگز درسی را که باید بیاموزیم یاد نمی‌گیریم.
- بیش از دستمزدتان، خدمات ارائه دهید و به زودی خواهید دید بیش از خدمات‌تان دستمزد خواهید گرفت!

در بخشی از کتاب قانون موفقیت می‌خوانیم:

خودتان را بررسی کنید، ببینید چه انگیزه‌هایی شما را به انجام دادن یک معامله ترغیب و چه عواملی شما را از یک معامله دلسرد می‌کنند. بزرگ‌ترین سرمایه یک کارآگاه قدرت تخیل اوست. اولین سؤالی که یک کارآگاه وقتی به صحنه جرم می‌رسد از خود می‌پرسد این است که «انگیزه این جرم چه بوده است؟» اگر او بتواند انگیزه جرم را تشخیص دهد، معمولاً می‌تواند مجرم را نیز پیدا کند.

مردی که اسبش را گم کرده بود یک جایزه پنج دلاری برای یابنده او تعیین کرد. چند روز بعد پسری که کمی هم «شیرین عقل» به نظر می‌رسید، با اسب در خانه مرد آمد و جایزه را خواست. مرد که کنجکاو شده بود، از پسرک پرسید: «از کجا می‌دانستی کجا باید دنبال اسبم بگردی؟» پسرک جواب داد: «خب، با خودم فکر کردم اگر اسب بودم کجا می‌رفتم، همان‌جا رفتم و او آن جا بود.» قبول کن این پاسخ برای یک پسر شیرین عقل خیلی هم بد نیست! گاهی کسانی که به اصطلاح کاملاً عاقل هستند، راه‌های بسیار طولانی‌تری می‌پیمایند بی‌آنکه اندکی از قوه تخیل خود استفاده کنند.

اگر شما هم می‌خواهید بدانید بقیه چه کار می‌کنند، قدری از تخیل خود استفاده کنید و خود را جای آن‌ها بگذارید. همه آدم‌ها باید تا حدی خیال‌پرداز باشند. هر کسب‌وکاری به یک آدم خیال‌باف نیاز دارد. هر صنعت و حرفه‌ای نیز به چنین آدمی نیاز دارد؛ اما یک آدم خیال‌پرداز باید مرد عمل نیز باشد و اگر اهل عمل نیست باید با کسانی متحد شود که بتوانند به تخیل او جامه عمل بپوشانند.

بزرگ‌ترین ملتی که این کره خاکی به خود دیده است کودکی بیش نبوده است که در نتیجه تخیل در ذهن مردانی که رؤیاهای خود را با عمل ترکیب می‌کردند پرورش یافته و بزرگ شده است.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
سخنی از نویسنده
از زبان نویسنده در تقدیر و قدردانی
مفاهیم و واژه‌های مقدماتی
مقدمه. ذهن مرکب
چه کسانی می‌توانند از فلسفه قانون موفقیت بیشترین بهره را ببرند؟
خلاصه مقدمه
شش دشمن بسیار خطرناک شما
درس نخست. یک هدف قطعی
یک هدف قطعی مشخص
راهنمای اجرا و کاربرد اصول درس اول
درس دوم. اعتمادبه‌نفس
وراثت اجتماعی و فیزیکی
قرارداد اعتماد به نفس
قدرت عادت
نارضایتی
درس سوم. عادت پس‌انداز کردن
دیوارهای محدودیت با عادت ساخته می‌شوند
در اسارت بدهی
چگونه می‌توان بر ترس از فقر غلبه کرد؟
چقدر باید پس‌انداز کنیم؟
«من میلیون‌ها دلار درآوردم؛ اما امروز یک سنت هم ندارم»
فرصت‌هایی که فقط سراغ آدم‌های صرفه‌جو می‌آیند
درس چهارم. ابتکار و رهبری
ابتکار و رهبری
بهای رهبری
تعصب
درس پنجم. قدرت تخیل
درس ششم. اشتیاق
اشتیاق چگونه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد
اشتیاق چگونه دیگران را تحت تأثیر قرار خواهد داد
روان‌شناسی ظاهر برازنده
هفت سوارکار خطرناک
درس هفتم. خویشتن‌داری
چرا من فقر را یکی از گران‌بهاترین تجربیات یک انسان می‌دانم!
خلاصه
تحول صنعت حمل و نقل
درس هشتم. عادت کار کردن بیشتر از دستمزد
قانون بازده فزاینده!
ذهن مرکب
درس نهم. شخصیت دوست داشتنی
ایده شماره یک
ایده شماره دو
ایده شماره سه
درس دهم. فکر دقیق
خلاصه اصول مرتبط با تفکر دقیق
ارزش داشتن یک هدف قطعی
خواست قلبی
تلقین و خود تلقینی
اهمیت اصل خود تلقینی در دستیابی به هدف قطعی
شکست
درس یازدهم. تمرکز
اجبار در برابر اختیار
مردی که برای مذهبش جنگید، اکنون یک قهرمان بزرگ جنگی است
آلوین مذهبی می‌شود
جنگ به یک دلیل مقدس
تلقینات ذهنی
درس دوازدهم. همکاری
چگونه قدرت از طریق همکاری توسعه می‌یابد
ارتش آماده به خدمت شما
درس سیزدهم. شکست
نقطه عطف اول
نقطه عطف دوم
نقطه عطف سوم
نقطه عطف چهارم
نقطه عطف پنجم
نقطه عطف ششم
نقطه عطف هفتم
فرصت
درس چهاردهم. بردباری
چگونه می‌توان مانع از جنگ شد
طرح پیشنهادی
درس پانزدهم. قانون طلایی
قدرت دعا
اصول اخلاقی دوازده‌گانه من
تعلل
گاه‌شمار ناپلئون هیل
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون موفقیت
نویسنده
مترجمالهام شریف
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات624
زبانفارسی
شابک978-622-220-015-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
99900 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون موفقیت

ابراهیم بهمئی
۱۳۹۹/۱/۲۰
کتاب بسیار زیبا مطالب را دسته بندی کرده و بسیار ساده و رروان نوشته شده که برای هرانسانی قابل درک وعمل کردن هستند. پیشنهاد می‌کنم حتما این کتاب را مطالعه کنید و هنگام مطالعه حتما قلم و کاغذ کنار خود داشته باشید که نکات کلیدی را یادداشت کنید، هنگام مطالعه عجله نکنید سعی کنید هر فصلی را می‌خوانید دقیق درک کنید بعد به سراغ فصل بعدی بروید. از خانم شریف برای ترجمه بسیار زیبای متن سپاسگزارم. باتشکر از کتابراه
محمدرضا بادره
۱۳۹۹/۱/۱۲
با سلام و خسته نباشید من بیش از پنج سال هست که دنبال این کتابم قبلأ اینو به صورت چاپی خریدم اما دادم به دوستم و دیگه بهم برنگردوند و خیلی دنبالش گشتم انگار آب شده بود و رفته بود تو زمین هرچند تغییرات و حذفیات داره اما باز هم ازتون ممنونم چون من با این کتاب به زندگی برگشتم و از صدها کتابی که خوندم و این بهترین بود از همه میخوام بدون تأمل این کتاب رو دانلود کنند. با آرزوی موفقیت برای همه هم وطنان خوبم تسلا از شیراز
علیرضا فرجی
۱۳۹۸/۹/۲۱
این قوانین شانزده گانه هستن، جالبه که یه دونه شو کم کردید و به این گرونی میفروشین، کتابی که بخشی ازش برداشته میشه فقط شایسته توزیع رایگانه، ارزش معنویش هم از بین میره، به شعور مخاطبش هم تو هین شده.
Sadegh Ktch
۱۳۹۹/۸/۲۷
واقعا این کتاب به معنای واقعی جدای از قوانین موفقیت و پولدار شدن یک فلسفه‌ی کامل هست در مورد زندگی شرافتمندانه همه ما انسان‌ها که با خوندنش خودم رو میگم به یک سری مفاهیم و خودشناسی رسیدم که تا امروز اصلا از وجودشون خبر نداشتم بسیار کتابه عمیقی هست البته باید وقت و حوصله بزارید براش خیلی بهتون اموزش فنی میده
Abbas Gh
۱۳۹۹/۱/۱۶
عالیه بخدا در حالی که نزدیک 300 صفحه شو خوندم ولی حقیقتا اگه دنبال تغییر و پیشرفت هستید بخوندید.. بازم بخونید و اجرا کنید... خواستن با آرزو کردن متفاوته.. اگر طلب چیزی هستید که می‌خواهید حتما مطالعه کنید این بمب رو
ali akbri
۱۳۹۸/۲/۱۳
قیمت خیلی زیاده بود نتونستم نسخه کاملاشو بخرم ولی من خلاصهاش را خوندم خیلی عالی وخوب بینظیر بود
mojtaba monabati
۱۳۹۸/۴/۳
کتابی بسیار عالی هستش ولی همینطور که دوستان هم گفتن قیمتش بالاس اگه‌تخفیفی یا قیمتش بیاد پایینتر بسیار عالی هستش این نوع کتابها واقعا در موقعیت کنونی جامعه ما لازم هستش
Ali Mrp
۱۳۹۸/۲/۲۸
لطفا قیمت کتاب رو بیارید پایین تا استقبال بیشتری بشه
Mehran Zarif
۱۳۹۹/۳/۱۵
بمن ثابت شده بهترین و موثرین اثر هر نویسنده‌ای را فقط در اولین کتاب او میشه پیدا کرد. این هم اولین کتاب ناپلئون هستش که با ترجمه بهترین مترجم کشورمون سرکار خانم الهام شریف ترجمه شده است.
صمد اصغرزاد
۱۳۹۹/۲/۱۲
ضمن تشکر از عوامل کتابراه کتابی فوق العاده و عالی مخصوصا برای جوانان و کسانی که در شرف بزرگترین انتخاب زندگی شأن قرار دارند. مانند انتخاب رشته تحصیلی، ازدواج، اشتغال و...
کوروش صادقى
۱۴۰۲/۱/۱۰
یکی از مهمترین، زیباترین و بهترین کتاب‌هایی هست که تا حالا خوندم.
این کتاب یکی از اصلی‌ترین ارکان تغییرات مثبت است، برای کسانی که خواستار موفقیت و تغییرات مثبت در زندگی شون هستند.
علیرضا هوشیار
۱۳۹۸/۳/۱۷
توصیه میکنم همه این کتاب رو چند بار بخونید من نمونه رو خوندم اگر کتاب رو باقیمت پایین تری ارائه بدین حتما میخرمش
Sara Mohammadi
۱۴۰۲/۶/۲۰
کتابیه که فکر آدم رو خیلی باز می‌کنه و یکی از بهترین کتاب هایی که خواندم همینه بسیار سلیس، شیوا ترجمه شده و پیشنهاد میکنم
حمزه شادمان
۱۳۹۹/۵/۳
واقعا این کتاب و باید چند بار مطالعه کنید که به عمق کتاب پی ببری من صوتی کتاب و گوش کردم ولی مطالعه توسط خودت یه لذت ناب بحساب میاد
امید سالاری
۱۳۹۸/۹/۲۰
بیشترازقیمتش می‌ارزدبرای کسانی که قوانین عملی موفقیت رامی خواهندیادبگیرندواجراکنندبسیارمفیدوعمل کردن به پیشنهاداتش بسیارساده.
مشاهده همه نظرات 65

راهنمای مطالعه کتاب قانون موفقیت

برای دریافت کتاب قانون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.