معرفی و دانلود کتاب قدرت برای نوجوانان

عکس جلد کتاب قدرت برای نوجوانان
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت برای نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت برای نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت برای نوجوانان

خوب، این راز که همه از آن صحبت می‌کنند، چیست؟ تنها همین کلمه است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید هر چه می‌خواهید داشته باشید، به کاری که می‌خواهید بپردازید و به شخصیتی که آرزو دارید تبدیل شوید. جالب به نظر می‌رسد؟ شاید بیش از حد خوب به نظر برسد.

حقیقت این است که راز، ثروت را به مستمندان، وفور را به گرسنگان، آرامش را به جنگ‌زدگان و سلامتی را به بیماران عرضه می‌دارد. اما می‌تواند به برآورده شدن رؤیاهای شما نیز کمک کند. شاید فکر کنید که لایق آن نیستید، اما هستید. اگر بتوانید رؤیای آن را در ذهن خود بپرورانید، می‌توانید به آن دست یابید. واقعاً چنین است.

خوب... چه می‌شد اگر رازی وجود داشت که به شما می‌گفت چگونه آرزوهای خود را برآورده سازید؟ چه می‌شد اگر می‌توانستید به آن زمان از زندگی خود بازگردید که حد و مرزی برای انتخاب شغل برایتان وجود نداشت؟ و چه می‌شد اگر درمی‌یافتید که توان آن را دارید که آرزوهای خود را برآورده سازید؛ هرجا که می‌خواستید می‌توانستید بروید، هر کاری که می‌خواستید می‌توانستید انجام دهید و هر شغلی که می‌خواستید می‌توانستید انتخاب کنید؟ گوش فرا می‌دهید؟ خوب... مایلید راز را بدانید؟

در این کتاب سعی شده تا روش یک زندگی شگفت‌آور را به شما نشان دهد. شما چیزهای باورنکردنی و اعجاب‌انگیزی پیرامون خود، زندگی و عالم هستی کشف خواهید کرد. زندگی بسیار راحت‌تر از آن است که شما درک می‌کنید و هنگامیکه نحوه‌ی عملکرد زندگی و قدرت نهفته در درونتان را درک کنید، افسون این زندگی را در حد کمالش تجربه خواهید کرد و آنگاه زندگی شگفت‌انگیزی خواهید داشت!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
راز فاش شده
راز بزرگ چیست؟
راز به بیان ساده
شیوه ی استفاده از راز
فرآیندهای قدرتمند
راز ثروت
راز روابط
راز سلامتی
راز جهان
راز شما
راز زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت برای نوجوانان
نویسنده
مترجمرضا محمدنیا
ناشر چاپیانتشارات کلیدر
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-964-7650-83-0
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت برای نوجوانان

Sevin Keshavarz
۱۳۹۸/۱۱/۱
واقعا کتاب خوبیه هزار بارم بخونی باز کمه
علی محمودیان
۱۳۹۵/۱۰/۱۲
nice moon اگه تو قوانین فیزیکو میدونی نقضش کن
nice moon
۱۳۹۵/۲/۳
اصلا در مورد قوانین فیزیک هیچی نمیدونسته فقط دنبال بوده یه جور قانعت کنه حرفاشو قبول کنی.
Roya Falah
۱۳۹۷/۴/۱۹
خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قدرت برای نوجوانان

برای دریافت کتاب قدرت برای نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.