معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت برای نوجوانان

عکس جلد کتاب صوتی قدرت برای نوجوانان
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت برای نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت برای نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت برای نوجوانان

پاول هرینگتون در کتاب صوتی قدرت برای نوجوانان، روش یک زندگی شگفت‌آور را به شما نشان می‌دهد و چیزهای باور نکردنی و اعجاب‌انگیز پیرامون خود، زندگی و عالم هستی را کشف می‌کند.

در کتاب صوتی قدرت برای نوجوانان (The Secret to teen power) درمی‌یابید زندگی بسیار راحت‌تر از آن است که شما درک می‌کنید و هنگامی که نحوه‌ی عملکرد زندگی و قدرت نهفته در درون‌تان را درک کنید، افسون این زندگی را در حد کمالش تجربه خواهید کرد و آنگاه زندگی شگفت‌انگیزی خواهید داشت!

خوب، این راز که همه از آن صحبت می‌کنند، چیست؟ تنها همین کلمه است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید هر چه می‌خواهید داشته باشید، به کاری که می‌خواهید بپردازید و به شخصیتی که آرزو دارید تبدیل شوید. جالب به نظر می‌رسد؟ شاید بیش از حد خوب به نظر برسد.

حقیقت این است که راز، ثروت را به مستمندان، وفور را به گرسنگان، آرامش را به جنگ‌ زدگان و سلامتی را به بیماران عرضه می‌دارد. اما می‌تواند به برآورده شدن رؤیاهای شما نیز کمک کند. شاید فکر کنید که لایق آن نیستید، اما هستید. اگر بتوانید رؤیای آن را در ذهن خود بپرورانید، می‌توانید به آن دست یابید. واقعاً چنین است. ممکن است واضح به نظر برسد، اما دشوارترین قسمت برآورده شدن رؤیاهای شما این است که دقیقاً بدانید رؤیای شما چیست.

زمانی را به یاد بیاورید که خردسال بودید و حد و مرز نمی‌شناختید. بزرگ‌ترها می‌گفتند "وقتی بزرگ شدی می‌خواهی چه‌ کاره شوی؟" و شما پاسخ می‌دادید "فضانورد"، "دکتر"، "فوتبالیست"، و یا هر شغلی را که دوست داشتید و هنگامی که بزرگتر شدید، و فشارها، توقعات، خواسته‌ها و محدودیت‌ها برای شما بیشتر شد. دلایل مختلفی روی سر شما ریخته شد که چرا نمی‌توانید به آن رؤیاها برسید. مردم دائم به شما می‌گفتند به اندازه‌ی کافی زرنگ نیستید، به اندازه‌ی کافی قوی نیستید، به اندازه‌ی کافی زیبا نیستید، مناسب آن کار نیستید. مثل این است که دنیای بزرگترها آرزوهای زندگی شما را به طریقی دزدیده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
راز فاش شده؛ راز بزرگ چیست؟
18 دقیقه
راز به بیان ساده؛ درهم شکستن دشواری‌ها
20 دقیقه
شیوه‌ی استفاده از راز؛ راهنمای افراد تازه وارد
22 دقیقه
فرآیندهای قدرتمند؛ کاربرد قدرت‌های مخفی
18 دقیقه
راز ثروت؛ بزرگ زندگی کردن
27 دقیقه
راز روابط؛ رابطه و وقت گذراندن با دیگران
28 دقیقه
راز سلامتی؛ چطور هستید؟
24 دقیقه
راز جهان؛ سیاره زمین برای همیشه
23 دقیقه
راز شما؛ از هیچ تا قهرمان
9 دقیقه
راز زندگی؛ به زندگی خوب خوش آمدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت برای نوجوانان
نویسنده
مترجمرضا محمدنیا
راویمحمد طاهری
ناشر چاپیانتشارات کلیدر
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت برای نوجوانان

میلاد حدادیان
۱۳۹۷/۷/۹
من کتاب راز و فیلم راز رو چندبار دیدم و هروقت هم ک دوباره نگاه میکنم واقعا‌ی چیز جدید یاد میگیرم و پیشنهاد میکنم ب بقیه دوستان ک این کتاب رو بارها وبارها بخونن
چون کتاب یکبار خوندن نیس
واقعا بهت بینش خوبی میده و سطح و لیاقت زندگیت رو میاره بالا.
و بهت یاد میده ک مراقب حرف زدنت باشی
واقعاااا عاااالیه👍👍💪💪
مهدی
۱۴۰۱/۳/۱۹
عالی خوب که بادقت به گفته کتاب راه رسم زندگی میتونیم درک واقعی از جهان هستی کنیم. زمانی که بدونیم کی هستیم و چی میخوایم، چیزی جدیدی درون ما شکوفا میشه. که دیگه مثه قبل بیهوده زندگی نی کنیم و مهم تر اینکه به سمت هدف مان در حال نبوغ هستیم. سپاس فراوان از کتابره.
معصوم بخشی زاده
۱۳۹۷/۶/۳۰
من کتاب جذب وروانی شناسای زیادی خوندم طور مثل وقدرت تفکر و راز و چهار اثر و غیر... ابوده نمونه این کتابم گوش، دادم خوب بود برای همین دوست دارم امتحانش کنم مطمئن کتاب عالیه خیلی چیزها ازش یاد میگیرم و میدونم باعث خیلی تغییرات در من میشود
محمد آیتی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
این کتاب فوق العاده است، فقط پیشنهاد میکنم اگر قبل از گوش دادن به این کتاب، مستند قانون جذب رو ندیدین حتما ببینین که درک و آهگاهیتون رو نسبت به این قانون خیلی بیشتر میکنه
ی بدلی
۱۴۰۱/۱۲/۷
کتاب خیلی خوبیه و برخی از مواردی را که در کتاب راز راندابرن اشاره شد مجدد مرور میکنه، البته فقط مختص نوجوانان نیست و همه میتونن ازش استفاده کنن.
آزاده عمیدی
۱۴۰۱/۷/۲۶
باورها‌های نوجوانان و بچه‌ها را از همین سن ساخته میشه و این خیلی عالیه و زودتر به موفقیت‌ها دست پیدا میکنند. تکرار و گوش کردن مکرر خیلی کمک کننده است به تثبیت و تقویت باورها
Gol barg
۱۳۹۷/۶/۲۷
من این کتاب رو خودش رو خوندم. شنیدنش رو به همه توصیه میکنم. مرسی از کتابراه بابت انتشار این کتاب. واقعا عالیه
علی کاظمی
۱۳۹۸/۱۲/۹
باید از خدا تشکر کنیم به خاطر این همه نهمت از جمله گوش دادن این کتاب من از خدا ممنونم که من و با قانون جذب بیشتر اشنا کرد
sashar yeldiz
۱۳۹۷/۹/۱۱
واقعا این کتاب عالى بود در مورد نیروى جاذبه بین مغز‌ها و... بود که تقریبا بیشتر چیزایى که گفت براى من بار‌ها بار تکرار شده بود
IU
۱۴۰۲/۴/۲۵
کتاب مفیدی بود. درباره‌ی قانون جذب بود ولی خب من بیشتر مطالب این کتاب رو قبلا توی کتاب‌های دیگه خونده بودم
Sedigheh Madadi
۱۳۹۸/۶/۲۴
کتاب خوبی بود اما مطالب آنچنان جدید هم نداشت برای سنین نوجوان خوبه
حورا S
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
فوووق العااده خواندنی مخصوصا برای کسانی که به تازگی با قانون جدب اشنا شده‌اند ❤
Amir Ali_mehmannavaz
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بسیار کتاب خوبی بود زندگی من رو تغییر داد ممنون از سازنده خوب این کتاب
آرمین موسوی
۱۴۰۱/۶/۶
کتاب عالی و تاثیرگذاری بود پیشنهاد می‌کنه همه نوجوانان که بتونند پیشرفت کنند
غزل پورامیری
۱۳۹۹/۵/۲۹
بد نبود
ولی یکم زیاد از کلمات منفی استفاده میکنه
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت برای نوجوانان

برای دریافت کتاب صوتی قدرت برای نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.