معرفی و دانلود کتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول

عکس جلد کتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول

کتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول توسط سه تن از بزرگ‌ترین ایده‌پردازان و شگفت‌انگیزترین نویسندگان به نام‌های جیمز اسکینر، رویس کروگر، مارک ویکتور هانسن نوشته شده که دربردارنده‌ی ایده‌هایی است که می‌تواند زندگی‌تان را تغییر و شما را به سوی موفقیت سوق دهد.

کتاب 101 ایده برتر، یک مجموعه ده جلدی است که در تمام شئونات زندگی از قبیل کسب‌وکار، موفقیت، دوست‌یابی، ارتباطات، مدیریت، کارآفرینی، بهره‌وری، یادگیری، معنویت و... بسیار ارزشمند و راهگشا است. در هر جلد این کتاب، به 10 موضوع در حوزه روانشناسی کاربردی و مهارت‌های زندگی کاربردی و اجتماعی پرداخته می‌شود. 

کتاب حاضر در اروپا و آمریکا بسیار پرفروش بوده و سادگی و قابل فهم بودن آن برای تمامی اقشار جامعه از بارزترین مشخصه این مجموعه است. شنونده می‌تواند در کمتر از 15 دقیقه تمامی نکات و رازهای هر ایده را یاد بگیرد.

مارک ویکتور هانسن (Mark Victor Hansen) یکی از خالقین امپراطوری "سوپ جوجه برای روح" است که از پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب‌های غیرداستانی در طول تاریخ بوده. هدف او آن است که سیاره زمین را به خدمت تمام بشریت درآورد. 

جیمز اسکینر (James Skinner) مؤسس دو گروه مالی جهانی است که میلیاردها دلار سرمایه و دارایی را مدیریت می‌کند. هم‌چنین او را در سرتاسر دنیا به عنوان یکی از سرشناس‌ترین متفکرین تجاری می‌شناسند و مرتباً در تلویزیون ژاپن دیده می‌شود. 

رویس کروگر (Roice Krueger) یکی از مؤسسین "فرانکلین کاوی" از بزرگ‌ترین شرکت‌های آموزشی دنیا بوده و هشتاد درصد پروژه‌های مشاورۀ Fortune 500 را سرپرستی و نظارت کرده است.

در قسمتی از کتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول می‌شنویم:

«هنگامی که چیزی را می‌بخشید، چندین برابر آن به شما بازمی‌گردد. بیشتر افراد به آنچه دارند بسیار سخت وابسته‌اند. این افراد معتقدند که اگر چیزی را ببخشند نابود شده، و از دست می‌رود. در اندیشه‌ی آن‌ها منابع محدود است و چیزی به اندازه‌ی کافی وجود ندارد؛ اما حقیقت این است که در بخشش؛ چیزی ازبین‌ رفتنی وجود ندارد!

هر چه را می‌بخشیم دوباره به ما بازمی‌گردد، اما نه از آن راهی که آن را بخشیده‌ایم. ممکن است آن‌چه را بخشیده‌ایم سال‌ها بعد به ما بازگردانده شود، و شاید از طریق شخصی دیگر و به روشی متفاوت. در هر صورت آنچه که بخشیده‌ایم دوباره به ما بازخواهد گشت.

تصور کنید که آینه‌ای شما را احاطه کرده است. آینه گرداگرد شماست. شما با اندیشه‌های خود انرژی، هدیه، پول و محبت و یا شاید هم زهر، نفرت، شایعه و خودخواهی را به بیرون می‌فرستید. هر چه را که بیرون بفرستید در آینه منعکس می‌شود، اما چون آینه گرداگرد شماست هر چیزی را قبل از آنکه به شما بازگرداند چندین بار بازتاب می‌دهد. اما هر آنچه را که بفرستید، همیشه باز می‌گردد؛ و نه تنها باز می‌گردد، بلکه چندین برابر نیز می‌شود.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
ایده‌هایی که می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند
7 دقیقه
نام ارزشمند شما
12 دقیقه
فراوانی نعمت
16 دقیقه
توافق‌نامه‌های کارآمد
29 دقیقه
راهیابی به درجات بالاتر
16 دقیقه
پایه‌گذاری شخصیت، انتخاب شخصیت
15 دقیقه
نقشه‌ی موفقیت خود را طراحی کنید
25 دقیقه
تغییر عرصه‌های رقابت
38 دقیقه
سودآوری مزمن
22 دقیقه
اعتماد به نفس، جادوی اعتقاد به خود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول
نویسنده، ،
مترجمرضا محمدنیا
راویمحمد یزدانی، امین ضیایی، علی بهرامی
ناشر چاپیانتشارات کلیدر
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول

علیرضا یزدی نژاد
۱۳۹۷/۶/۱۰
کتاب خیلی عالی برای مدیرات تازه کار است البته نکاتی ریز و کاربردی و اصولی نیز برای بقیه افراد نیز دارد ب نظر من کتابی است ک هر قشری از جامعه میتوانند ازش استفاده کنند
احمد جعفری
۱۴۰۱/۱۲/۲
کتاب بسیار خوبی بود. فقط سرعت گوینده خیلی زیاده، نمیشه تمرکز کرد، کاش از مثال‌های واقعی و داستان‌های مربوط بیشتر استفاده می‌شد.
مانی علیپور
۱۳۹۸/۱/۲۵
هنوز تموش نکردم
عالیه
سه جلد دیگه رو هم میگیرم
متن روان
گوینده‌های حرفه ای

لایک کتابراه
r. Karimiyan
۱۴۰۰/۴/۷
کتاب خوبی برای کسانیست که میخواهند کسب و کاری راه اندازی کنند و دانستن مطالب کتاب برایشان لازم است.
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۱۸
من ۴ جلد این کتاب تأثیرگذار رو خوندم و از ۱۰ بهش نمره ۹ میدم
babak varasteh
۱۳۹۷/۶/۱۸
خوب بود. بخصوص سودآوری مزمن عالی بود.
بریم جلد دوم ببینیم اون چطوره؟
اردلان پیری
۱۳۹۸/۱۲/۲
کاشکی بصورت کتاب فیزیکی هم موجود بود
محمدجواد فتحی
۱۳۹۷/۷/۲۵
عالی مثل کلاسهای دکتر چفتولاهی
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول

برای دریافت کتاب صوتی 101 ایده برتر - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.