معرفی و دانلود کتاب قدرت درونگرا

عکس جلد کتاب قدرت درونگرا
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت درونگرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت درونگرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت درونگرا

کتاب قدرت درونگرا اثری خواندنی و آموزنده درباره‌ی یک ویژگی شخصیتی به نام درونگرایی است. کاترین کورتیس در این اثر به ویژگی‌های متمایز افراد درونگرا می‌پردازد و می‌کوشد ضمن تصحیح باورهای اشتباه، راهکارهایی برای ارتقا کیفیت زندگی به شما عرضه می‌کند.

درباره‌ی کتاب قدرت درونگرا

آیا افراد خجالتی درونگرا هستند؟ چرا ارتباط با برونگراها بسیار آسان‌تر از درونگراهاست؟ آیا افسردگی می‌تواند علت درونگرایی باشد؟ اگر شما هم سوالاتی از این دست در ذهن دارید و در جست‌وجوی منبعی برای رفع ابهام هستید، کتاب قدرت درونگرا از کاترین کورتیس، یکی از جدیدترین آثاری است که دربار‌ه‌ی این موضوع مناقشه‌برانگیز منتشر شده و می‌تواند پاسخگوی پرسش‌هایتان باشد.

فصل آغازین کتاب به تعریف درونگرایی اختصاص دارد. در این قسمت متوجه می‌شویم برای تشخیص این خصوصیت روانی به‌دنبال چه ویژگی‌هایی بگردیم و چرا نباید درونگرایان را برای رفتارهایشان تحت فشار بگذاریم. نویسنده در قسمت بعد نقاط قوت اشخاص درونگرا را مورد تحلیل قرار می‌دهد. این صفت به اشتباه حاوی بار معنایی منفی در جامعه است درحالی‌که تمرکز بر دنیای درونی، ویژگی‌های ارزشمندی را به اشخاص درونگرا می‌بخشد: آن‌ها رهبرانی توانا، همکارهایی ایده‌آل و سخنورانی ماهر هستند.

سومین فصل کتاب قدرت درونگرا مقایسه‌ای خواندنی را بین این گروه افراد و برونگرایان در اختیارمان می‌گذارد تا علت بنیادین تفاوت‌هایشان را درک کنیم. کاترین کورتیس در فصل چهارم، درونگرایان را مخاطب قرار می‌دهد، مطالعه‌ی این بخش کمک می‌کند مهارت‌های خود را توسعه داده و توانایی‌های جدیدی در زمینه ارتباطات به دست آوریم. فصل پنجم با عنوان «کمک عملی» توضیحی دوستانه است تا متوجه شویم چرا درونگرایی -مانند هر خصلت روانی دیگر- اگر از حد طبیعی فراتر رود احتمالا به خلق مشکلاتی گوناگون منجر می‌شود.

قسمت پایانی کتاب قدرت درونگرا از انتشارات جزیره کتاب شامل نکته‌های متعدد برای بهبود کیفیت زندگی است. امیدواریم این اثر مفید که با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد در اختیار خوانندگان فارسی‌زبان قرار گرفته نقش مفیدی را در افزایش دانش روانشناسی و کیفیت روابط اجتماعی آن‌ها ایفا کند!

کتاب قدرت درونگرا مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید با کمک یک راهنمای جامع و درعین‌حال مختصر، مفهوم درونگرایی را درک کنید، این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب قدرت درونگرا می‌خوانیم

همیشه یک تصور بسیار غیرواقعی در مورد نوعی از همگرایی بین درونگرایی و افسردگی وجود داشته است. در فصل‌های گذشته، به وضوح می‌توان دریافت که ارتباطی فرضی بین درون‌گرایی و افسردگی چقدر غیرواقعی است. هر فرد افسرده‌ای درونگرا و هر فرد درونگرایی افسرده نیست. افسردگی در افراد با شخصیت‌های مختلف به‌طور تصادفی رخ می‌دهد. با این وجود، مقابله با افسردگی به عنوان یک درونگرا می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد.

افراد افسرده درونگرا به ندرت از کسی کمک می‌گیرند. برای آن‌ها، افسردگی ممکن است در ابتدا کمی نامحسوس به نظر برسد و انتظار می‌رود پس از مدتی از بین برود. با کمال تعجب، مردم به دلیل میل و عشق طبیعی او به تنهایی، به سختی متوجه علائم افسردگی در یک درونگرا می‌شوند. واقعیت این است که بسیاری از افراد نمی‌دانند که خوشحال بودن یک درون‌گرا چگونه است. بنابراین، هنگامی که یک درونگرا افسرده است، تشخیص تفاوت برای آن‌ها دشوار است. پس تفاوت این دو چیست؟

درونگراها زمانی که افسرده می‌شوند، علاقه خود را نسبت به همه چیزهایی که به آن‌ها اهمیت می‌دادند از دست می‌دهند. هیچ یک از فعالیت‌هایی که قبلاً آن‌ها را دوست داشته‌اند، به اندازه‌ای قوی نیست که آن‌ها را از اندوه نجات دهد. تنها چیزی که ثابت می‌ماند نیاز آن‌ها به تنهایی است. اغلب، نیاز مفرط به تنهایی ایجاد می‌شود. افسردگی یک درون‌گرا را به تمام معنا ناکارآمد می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آیا شما یک درونگرا هستید؟
آنچه درونگرایی نیست
درونگرا چیست؟
فصل 2: نقاط قوت شما به عنوان یک درونگرا چیست؟
سخنوران ماهر!
مشاهده
خلاقیت
اولویت‌بندی
بازیکنان تیم
مهارت‌های منحصربه‌فرد رهبری
بیش‌ از حد فکر کردن
شنوندگان خوب
فصل 3: شناخت روان یک فرد درون‌گرا در مقابل برونگرا
نگرش ذهنی صحیح: درونگراها و برونگراها
انواع افراد درونگرا
فصل 4: به عنوان یک درونگرا بهتر ارتباط برقرار کنید
برقراری ارتباط صحیح را یاد بگیرید
پذیرای یادگیری باشید
فصل 5: کمک عملی
نکاتی برای کمک به کنترل درونگرایی
فصل 6: مسائل درونگرا: مالک مشکلات خود باشید و با آن‌ها مقابله کنید
"ماهواره‌های" درونگرا
چگونه ناامنی‌های خود را تحت اختیار خود قرار دهید و آن‌ها را مهار کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت درونگرا
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات43
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت درونگرا

Hoda
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
این کتاب به درک بهتر افراد درون‌گرا کمک میکنه، اگر شما شخصیت برون‌گرایی دارید بنظرم حتما این کتاب رو مطالعه کنید تا بتونید دنیارو از نگاه یک فرد درون‌گرا هم ببینید و انهارو درک کنید.
mamad.012
۱۴۰۲/۶/۱۸
همه چیز‌هایی که تو کتاب بود همونایی هستن که یه ادم درونگرا همشو میدونه فقط با خوندن این کتاب یاداوری میشه براتون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب قدرت درونگرا

برای دریافت کتاب قدرت درونگرا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.