معرفی و دانلود کتاب قدرت نوآوری مدیریت: 24 راهکار برای تسریع رشد و سودآوری

برای دانلود قانونی کتاب قدرت نوآوری مدیریت: 24 راهکار برای تسریع رشد و سودآوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت نوآوری مدیریت: 24 راهکار برای تسریع رشد و سودآوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت نوآوری مدیریت: 24 راهکار برای تسریع رشد و سودآوری

کتاب قدرت نوآوری مدیریت: 24 راهکار برای تسریع رشد و سودآوری نوشته‌ی آرماند فن بام و دونالد فن بام، به نکات مهمی اشاره دارد که مدیران خلاق باید به آن تجهیز شوند تا بتوانند به بهره‌وری مالی در سطح بالایی دست یابند.

در عصر حاضر شاید به جرأت بتوان گفت پدیده‌ی تفکر در همه‌ی حوزه‌ها، شاه کلید رشد و توسعه تلقی می‌شود. مدیران به عنوان تصمیم‌گیران و مجریان بخش‌های مختلف اقتصادی، مهم‌ترین سهم را در رونق و توسعه حوزه‌های اقتصادی دارند و صد البته دانش مدیران نسبت به گذشته کامل و نسبت به زمان حاضر و آینده می‌تواند کافی نباشد؛ بدین معنا که مدیر اقتصادی می‌بایست با توجه به تغییرات سریع داخلی و خارجی، آگاهی کامل از نحوه هدایت سرمایه داشته باشد تا بتواند به سود آوری قابل توجهی دست یابد و مدیرانی که خود را از این دانش و آگاهی بی‌نیاز بدانند چه بخواهند و چه نخواهند محکوم به خارج شدن از دور سود آوری هستند.

برای اینکه در دنیای کسب و کار مملو از رقابت امروز یک شرکت پیشگام باشید باید جدیدترین و آخرین ابزارهای مدیریتی را با هم هماهنگ نمایید. قدرت نوآوری مدیریت شما را یاری می‌دهد تا:

- نوآوری را افزایش دهید؛
- از طریق فرصت طلبی رشد نمایید؛
- هوشمندانه و با استفاده از روش‌های نو مدیریت کنید؛
- با زیرکی و چابکی عمل کنید؛
- با اندیشه و احساس‌تان رهبری کنید؛
- فناوری را به صورت روشمند به کار بگیرید.

کتاب قدرت نوآوری مدیریت (The power of management innovation) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام مدیران اقتصادی، دانشجویان و مدیران تصمیم‌گیر در سطح کلان توصیه می‌شود. مطالعه‌ آن می‌تواند راه‌گشا باشد و عدم مطالعه آن می‌تواند مدیران اقتصادی را از سودآوری قابل توجهی محروم سازد.

در بخشی از کتاب قدرت نوآوری مدیریت: 24 راهکار برای تسریع رشد و سودآوری می‌خوانیم:

یکی از ویژگی‌های برجسته شرکت‌های پیشگام این است که بر نوآوری مدیریت نه به عنوان یک راهکار مقطعی بلکه به عنوان فعالیتی عادی، مداوم، فرایندی مستمر و نگرش غالب در اداره کسب و کار تاکید دارند. چنین دیدگاهی به مقوله نوآوری، هدف غایی سازمان پیشگام است. شرکت به منظور ارتقای ارزش کسب و کار خود و افزایش رضایت مشتریان و سهام‌داران عمده بر نو آوری تاکید می‌ورزد. موارد ذیل، نمودهای نوآوری مدیریت هستند؛ خط تولید باریک، توسعه محصول زیاد، ایجاد سازمان‌های تیمی، مدیریت درست و به موقع و کیفیت مدیریت رهبران کسب و کار به ماهیت چنین نوآوری‌هایی اعتقاد دارند و آن‌ها را درک می‌کنند. رهبران، لزوم بهبود فرایند مدیریت و تعهد به کار تیمی و مسائل انسانی را درک کرده و طبعا رفتار مناسب نوآوری را از خود بروز می‌دهند و توسعه را تشویق و رهبری می‌نمایند.

ما، نیروی پشتیبان این نوآوری را «سرمایه مدیریت شرکت می‌نامیم. سرمایه مدیریت یک استراتژی است که به منظور بهره‌گیری از قدرت مدیریت رهبران شرکت در راستای شناسایی، توسعه، انبارش، بسط و ارزیابی ظرفیت کل منابع شرکت با هدف حفظ و تسریع رشد و سود آوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوآوری مدیریت، محور کانونی این موفقیت است. تاکید و توجه روزافزون نسبت به توسعه و به کارگیری سرمایه مدیریت، مینای موفقیت در رشد پایدار به شمار می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجمین
قدرت نوآوری مدیریت
همراه نوآور باشید
نوآوری را افزایش دهید
یاد بگیرید و نوآوری کنید
هوشمندانه و با استفاده از شیوه‌های جدید، مدیریت کنید
سرمایه مدیریت را ارتقا دهید
اتکا به قدرت دارای‌های فیزیکی (مشهود) و غیرفیزیکی (نامشهود)
رشد از طریق فرصت‌جویی
به هوش و آگاه باشید
تمرکز بر روی مشتریان
نوآوری مدیریت را حفظ و نظام‌مندسازی کنید
اجرایی کردن روش‌ها و مفاهیم جدید
مدیریت توام با عقل و احساس
سبک مدیریت را بهبود دهید
آینده‌ساز باشید
مسئولیت شبکه‌ای به وجود آورید
همکاری مبتنی بر راهبرد به وجود بیاورید
رقابت با بهره‌گیری از فناوری
موارد قطع ارتباط را بیابید و اصلاح کنید
به هزینه‌های شکست کسب و کار پایان دهید
بهترین سبک رهبری را در پیش بگیرید
شیوه‌های برتر را به‌سازی کنید
در شرایط رقابتی، پیشگام باشید
زنجیره ارزش شرکت را رهبری کنید
با استفاده از شیوه‌های جدید مدیریت کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت نوآوری مدیریت: 24 راهکار برای تسریع رشد و سودآوری
نویسنده،
مترجماحمد روستا، مجتبی ملائی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات75
زبانفارسی
شابک978-964-468-339-8
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قدرت نوآوری مدیریت: 24 راهکار برای تسریع رشد و سودآوری

برای دریافت کتاب قدرت نوآوری مدیریت: 24 راهکار برای تسریع رشد و سودآوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.