معرفی و دانلود کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی

عکس جلد کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی

هدف کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی نوشتۀ احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی، فراهم آوردن راهنمایی برای شرکت‌هاست تا به وسیله آن آمادگی خود را برای صادرات محصولات و خدمات ارزیابی نمایند.

صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا ارسال و فرستادن کالا از جایی به جای دیگر چه در داخل کشور و یا از داخل به خارج کشور است. در این پژوهش منظور از صادرات، خروج کالا از قلمرو گمرکی کشور مورد نظر است.

به طور کلی صادرات رکن اصلی افزایش و توسعه حجم فروش شرکت‌های مختلف است. کتاب تحلیل آمادگی صادرات می‌تواند یک راهنمای کامل در این زمینه باشد. این کتاب، برای بسیاری از مدیران و کارآفرینان در راستای پیاده سازی سیاست‌های استراتژیک شرکت برای افزایش فروش، کاربردهای زیادی خواهد داشت.

همچنین در کتاب تحلیل آمادگی صادرات معیارهایی برای صادر کنندگان فراهم شده است که از طریق آن می‌توانند توان صادراتی خود را ارزیابی کرده و میزان کامیابی خود را برای فعالیت در عرصه‌های بین المللی بسنجند. به ویژه اینکه در تحولات نوین اقتصاد جهانی که به سمت حذف کلیه موانع غیر تعرفه‌ای و کاهش تعرفه‌ها حرکت می‌کند، جهش صادراتی غیرنفتی به منظور افزایش سهم کشور در اقتصاد جهانی و دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی پایدار، امری الزامی بوده و عزم جدی را می‌طلبد.

صادرات به زمان، منابع و تعهد نیاز دارد. صادرکنندگان باید در تشخیص و ارزیابی نقاط ضعف، قوت، اهداف و استراتژی‌های‌شان موفق باشند، به نحوی ‌که بتوانند فرصت‌های موجود در بازارهای خارجی را کشف نمایند. راز یک صادرات موفق آماده‌سازی یک برنامه صادراتی است که با دقت در مورد آن تحقیق شده باشد. این برنامه می‌تواند به شما کمک کند تا استراتژی‌های بازاریابی و ترفیع خود را اجرا کرده و مشارکت مالی موردنظر خود را به دست آورده یا سرمایه‌گذاران و شرکای خود را مکان‌یابی کنید. یک برنامه‌ریزی تعاملی صادرات عبارت از سیستمی کامل برای توسعه برنامه صادرات است. در این راستا، تحقیقات بازار یک تصویر روشن از عوامل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی مؤثر بر قدرت شما برای فروش کالاها و خدمات‌تان ارائه می‌دهد و از این طریق به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بازاریابی صادراتی دقیقی اتخاذ نمایید و آمار دقیقی از تجارت، اطلاعات بازار و صنعت و حتی شرکای بالقوه و رهبران تجاری فراهم کنید. فراموش نشود که بازاریابی بین‌الملل مشابه بازاریابی داخلی نیست. مشتریان بین‌المللی گاهی دارای سلایق، نیازها و آداب و رسوم مختلفی هستند. استراتژی‌های بازاریابی مؤثر به‌عنوان بخشی از برنامه بازاریابی بین‌الملل به صادرکنندگان در درک و پیگیری این تفاوت‌های بالقوه کمک می‌کند.

کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی، قصد دارد تا به تمامی کسب‌وکارهای موجود در سراسر کشور کمک نماید. همچنین، اطلاعات کاملی از صادرات و ارائه خدمات هم به صادر کنندگان تازه‌وارد و هم به صادر کنندگان با تجربه بدهد که باعث پیشرفت آن‌ها در بازارهای جهانی بشود.

جذابیت عمده این کتاب گردآوری، بررسی، تلخیص و تجمیع بیش از 70 اسلاید از همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارهای ملی "پدر بازاریابی نوین دکتر احمد روستا" می‌باشد که به زبانی کاملاً سلیس، روان، گویا و به دور از پیچیدگی بیان شده است و از جذاب‌ترین عناوین آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- پرسش‌های مهم صادراتی
- تاکتیک‌های مذاکره موفق در صادرات
- بررسی و کارکرد مدل شتابان صادراتی
- صادرات علمی و اجرایی از آغاز تا پایان
- روش عملی تحلیل آمادگی برای صادرات
- بررسی اصولی توانمندی‌های سازمانی برای صادرات
- مراحل، گام‌ها و اقدامات موردنیاز برای توسعه صادرات

فهرست مطالب کتاب

سخن آغازی
فصل اول: چالش‌ها و تحولات ورود به بازارهای بین المللی
فصل دوم: تحلیل آمادگی صادرات شرکت‌ها ‌
فصل سوم: چالش‌های صادرات غیرنفتی
عوامل آسیب‌رسان صادرات غیرنفتی و تأثیرات آن
عوامل آسیب‌رسان مربوط به بنگاه‌ها
عوامل آسیب‌رسان متفرقه
مدلی ساده برای تحول و بهبود صادرات غیرنفتی
فصل چهارم: بررسی و کارکرد مدل شتابان صادراتی ‌
فصل پنجم: تاکتیک‌های مذاکره موفق در صادرات
انواع تاکتیک‌ها
قاطعیت
خصوصیات مذاکره کننده
موانع مذاکره
نکات مهم در مذاکره
فصل ششم: چک لیست‌های صادراتی
چک لیست 1: عملیاتی سازی استراتژی ترفیع
چک لیست 2: توانمندی‌های بازاریابی
توانمندی‌های معماری بازاریابی
توانمندی‌های بازاریابی اختصاصی
اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی
محیط رقابتی
عملکرد صادراتی
چک لیست 3
فصل هفتم: ضرورت ایجاد مرکز مشاوره صادرات
مقدمه
آسیب شناسی صادرات
مرکز مشاوره صادرات
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات کلید پژوه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-600-459-074-7
موضوع کتابکتاب‌های اقتصاد
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی

کبری سبزعلی یمقانی
۱۳۹۸/۷/۱۰
این کتاب پاسخگوی تمامی سوالات صادراتی بازرگانان، تجار و علاقمندان به شروع فرآیند صادرات است. حتی افرادی که سال‌ها در حال صادرات هستند می‌توانند از آن بهره ببرند. جذابیت کتاب در جامع بودن آن است و تمامی زوایای تجارت بین الملل در حیطه صادرات را کاملا کاربردی شرح می‌دهد.
طلوع طلوع
۱۳۹۸/۷/۹
کتاب خیلی خوبی بود و چون من در زمینه صادرات و واردات کار می‌کنم این کتاب به طور کامل به تمام سوالات من در این حوزه پاسخ داده است و من از نویسنده این کتاب کمال تشکر و قدردانی را دارم.
غزال رحمانی
۱۳۹۸/۷/۱۳
آخ آخ این کتاب رو با جزوه نویسنده اگر بخونید انگار صدتا دوره آموزشی شرکت کردید، کتابه خوبیه اگر تصمیم به خرید دارید خیالتون راحت باشه
مهدی فکوریان
۱۳۹۸/۸/۴
عالی بود واقعا تا حالا کتابی به این خوبی نخونده بودم.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی

برای دریافت کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب‌شناسانه در راستای صادرات غیر نفتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.