معرفی و دانلود کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره

عکس جلد کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره

ایونی هانگ در کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره، با آموزش یکی از کاربردی‌ترین مهارت‌های آداب و رسوم کشور کره‌ی جنوبی به شما کمک می‌کند تا با شناسایی افکار دیگران و شرایط گوناگون، سریع‌ترین و بهترین تصمیم را بگیرید و در زندگی شخصی و شغلی خود بدرخشید.

درباره‌ی کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره:

برای مطالعه‌ی این کتاب ابتدا باید معنای نونچی را بیاموزید؛ قدرت نونچی این فرصت را به انسان‌ها می‌بخشد تا با شناسایی افکار و احساسات دیگران، میان خود و اطرافیان هماهنگی، اعتماد و ارتباط ایجاد نمایند.

نونچی یکی از روش‌های قدرتمند کره‌ای است. عده‌ای تا آنجایی پیش می‌روند که می‌گویند کره‌ای‌ها قادر به ذهن‌خوانی هستند، هر چند شناسایی افکار و تصورات ذهن دیگران عملی نشدنی و یا ماوراءالطبیعى‌ نیست. نونچی به معنای درک سریع افکار و احساسات دیگران است. سرعت عمل مهم‌ترین مسئله در این روش به شمار می‌رود؛ در واقع اگر فردی کره‌ای در نونچی مهارت بسیار بالایی داشته باشد به او می‌گویند که وی نونچی «سریع» دارد.

ایونی هانگ (Euny Hong) در کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره (The power of nunchi) خاطر نشان می‌کند که در کوتاه‌ مدت، نونچی شما را از موقعیت‌های شرم‌آور اجتماعی نجات می‌دهد. درواقع در بلند مدت، نونچی به نحوی معجزه‌آسا راه‌های سخت را برایتان هموار می‌کند و مسیرهایی را برایتان باز خواهد کرد که پیش از این حتی نمی‌دانستید وجود دارند.

همه می‌توانند با تقویت نونچی بهره‌ی خودشان را از زندگی بیشتر و بهتر کنند؛ برای این منظور لازم نیست فردی برخوردار از امتیازهایی ویژه باشید، افراد مناسب را بشناسید یا از خانواده‌ای بسیار تحصیل‌ کرده باشید. در واقع، کره‌ای‌ها به همین دلایل به نونچی با عنوان «امتیاز افراد طبقه‌ی ضعیف» اشاره می‌کنند. حتی اگر هیچ‌چیز دیگری نداشته باشید، نونچی سلاح در دست شماست. هیچ‌چیز نمی‌تواند مثل نداشتن نونچی باعث از دست رفتن امتیازهای آن دسته از افرادی شود که در رفاه کامل به دنیا می‌آیند.

در واقع نونچی به شما کمک خواهد کرد بهترین زندگی ممکن را برای خودتان داشته باشید. پس فرصت را از دست ندهید و با یادگیری این مهارت لحظه‌هایی متفاوت را تجربه کنید.

نکوداشت‌های کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره:

- توصیه‌هایی که می‌تواند به همه کمک کند تا اصولی را در زندگی روزمره خود بگنجانند و بسیاری از چالش‌های زندگی را ببینند. (مجله کتابخانه)

- نونچی ابرقدرت کره‌ای است که اکنون به آن نیاز دارید. (ایونینگ استاندارد)

- این کتاب که زیبا نوشته شده؛ مملو از توصیه‌های کاربردی است که نحوه‌ی برخورد من با موقعیت‌های اجتماعی را تغییر داده است. با مطالعه‌ی این کتاب واقعا احساس یک ابر قدرت را دارید. (هکتور گارسیا)

- سرگرم‌کننده و آموزنده! قدرت نانچی هم یک راهنمای عملی جهت یادگیری موقعیت‌های اجتماعی است و هم یک تاریخچه فرهنگی کوچک از کشور شگفت‌انگیز کره‌ی جنوبی! (اد پارک)

کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که می‌خواهند با یادگیری روش‌هایی جدید جهت برقراری ارتباط با دیگران و یا شناسایی احساسات افراد پیرامون خود، زندگی شادتری داشته باشند.

جملات برگزیده‌ی کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره:

- وقتی مردم به شما نشان می‌دهند چه کسی هستند، آن‌ها را باور کنید. (مایا آنجلو)

- دنیا یک صحنه‌ی نمایش است، و همه‌ی زنان و مردان فقط بازیگران آن هستند؛ هر کسی در زمان مشخصی به صحنه می‌آید و در زمان معلومی از صحنه بیرون می‌رود و هر نفر در مدتی که روی صحنه است نقش‌های زیادی بازی می‌کند. (ویلیام شکسپیر)

- هرگز فرصت ساکت ماندن را از دست ندهید، قبل از حرف زدن هفت بار زبانت را در دهانت بچرخان! (ضرب‌المثل فرانسوی)

در بخشی از کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره می‌خوانیم:

نونچی در داستان‌های عامیانه‌ی کره جایگاه ویژه‌ای دارد و تقدیس می‌شود. معروف‌ترین آن‌ها در مورد هونگ گیل دونگ، قهرمان افسانه‌ای و رابین هود کره‌ای است که در قرن شانزدهم زندگی می‌کرد. در مورد شخصیت واقعی این رابین هود اطلاعات زیادی وجود ندارد، ولی در افسانه‌های محلی گفته می‌شود که هونگ از نونچی خود برای جلوگیری از یک اقدام به قتل استفاده کرد، پادشاه را سرنگون کرد و خودش به جای او نشست.

همه‌ی داستان‌های عامیانه‌ی کره دراصل در مورد پیروزی نونچی بر بدبیاری و فاجعه هستند. داستان هونگ گیل دونگ هم از این قاعده مستثنا نیست.

هونگ فرزند شاه از یکی از معشوقه‌هایش (از معشوقه‌های سطح پایین او) بود و بنابراین با وجود این‌که شاه او را دوست داشت، هرگز به عنوان پسر مشروعش به رسمیت شناخته نشد. درنتیجه‌ی حسادت همسر پادشاه، هونگ مجبور می‌شود از قصر برود و با تکیه بر عقل و هوش خود و به عبارت دیگر با تکیه بر نونچی خود زندگی کند. نونچیِ هونگ به او اجازه می‌دهد جمله‌ی معروفی را ببیند که روی دیوار نوشته شده است: بهتر است از خانه برود، در غیر این صورت به قتل خواهد رسید. نونچی چیزی است که به او اجازه می‌دهد مثل آفتاب‌ پرست با هر شرایطی تطبیق پیدا کند و به مؤثرترین شیوه در هر وضعیت خاص رفتار کند، مثل جا زدن خود به عنوان بازرس دولت وقتی می‌خواهد دیده شود یا به عنوان راننده‌ی ریکشا در زمانی که می‌خواهد به چشم نیاید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هونگ و نونچی‌اش با مینسو کانگ، استاد کره‌ای‌الاصل تاریخ اروپا در دانشگاه میزوری، سنت لوئیس، صحبت کردم که اولین ترجمه‌ی انگلیسی کامل از داستان هونگ گیل دونگ را ارائه کرده است. کانگ علاوه بر این‌که محقق است یکی از اولین افرادی بود که وقتی سعی کردم به افراد آشنایی فکر کنم که نونچی خوبی دارند، به ذهنم رسید.

استاد کانگ توضیح داد که چرا هونگ یا هر شخص دیگری (مخصوصاً یک پسر نامشروع) در جامعه‌ی سنتی کره به نونچی نیاز دارد: در یک سیستم طبقاتی پیچیده و انعطاف‌ناپذیر (که حتی در هر طبقه‌ی اجتماعی طبقات دیگری وجود دارند!) نونچی ضروری و احتراز ناپذیر است.

کانگ گفت: «در دوره‌ی حکومت چوسان (که از اواخر قرن چهاردهم تا اواخر قرن نوزدهم به طول انجامید) خانواده‌های متشکل از چند نسل در این ترکیب کلان با هم زندگی می‌کردند. سلسله‌ مراتب متشکل از چندین سطح معشوقه‌گری این شرایط را برای زنان پیچیده‌تر می‌کرد. وقتی چند بچه وجود داشتند، شرایط بی‌نهایت پیچیده می‌شد. اگر در آن محیط و شرایط زندگی می‌کردید باید نونچی‌تان را پرورش می‌دادید تا زنده بمانید.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: نونچی چیست؟
فصل دوم: ابرقدرت کره‌ای
فصل سوم: موانع نونچی
فصل چهارم: نونچی صفر یا نحوه‌ی از دست دادن دوستان و راندن دیگران از خود
فصل پنجم: دو چشم، دو گوش، یک دهان
فصل ششم: اعتماد به اولین احساس و برداشت‌هایتان
فصل هفتم: نونچی و روابط
فصل هشتم: نونچی در محل کار
فصل نهم: نونچی برای افراد ناآرام و عصبی
فصل پایانی
پیوست: نونچی پیشرفته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره
نویسنده
مترجممریم اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-622-728340-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره

Nahid Hosseyni
۱۴۰۲/۳/۱۳
این کتاب در مورد نونچی نوشته شده که یک هنر و روش برای داشتن روابط بهتر، هماهنگی بیشتر در جمع و سهولت دسترسی به خواسته‌ها می‌باشد. چیزی که در جامعه فعلی ما چیز بی ارزش حتی ضد ارزش هست. الان خودمحوری و راحت طلبی ارزش شده و متاسفانه روز به روز به فاصله بین افراد اضافه میکند. افراد از حضور در جمع بوده گریزان و تنهایی را به جمعی که احتمالا افراد بی ملاحظه باعث ازار انها می‌شوند ترجیح می‌دهند. برداشت من از نونجی داشتن حس تیز بینی و درک جو یک محیط مثل اتاق و حال و هوا و اتمسفر ان با استفاده از کمی سکوت و استفاده از حواس پنجگانه بخصوص چشم‌ها و گوش هاست و این که با توجه به اون فضا باید سکوت کنیم یا چه عملی انجام بدهیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره

برای دریافت کتاب قدرت نونچی: راز شادی و موفقیت کره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.