معرفی و دانلود کتاب قدرت‌های پرنسسی: پرنس خیلی شایسته

عکس جلد کتاب قدرت‌های پرنسسی: پرنس خیلی شایسته
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت‌های پرنسسی: پرنس خیلی شایسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت‌های پرنسسی: پرنس خیلی شایسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت‌های پرنسسی: پرنس خیلی شایسته

کتاب قدرت‌های پرنسسی: پرنس خیلی شایسته به قلم سوزان ویلیامز، به روایت داستان پرنسسی به نام لیزاندرا می‌پردازد که به کارهای دخترانه مانند گلدوزی علاقه‌ای ندارد. این اثر برای گروه سنی (ب) و (ج) تهیه شده است.

لیزاندرا شخصیت اصلی کتاب قدرت پرنسسی (The perfectly proper prince) به دنبال ماجراجویی است و دوست دارد مانند شخصیت داستان‌ها کارهای هیجان‌انگیز انجام دهد. دوست دارد مانند پسرها شمشیربازی یاد بگیرد و به جنگ دیوها برود و مردم را از دست آن‌ها نجات دهد. اما چطور می‌تواند به زندگی دلخواهش برسد؟ باید دوست پیدا کند... اما چگونه؟

در بخشی از کتاب قدرت پرنسسی می‌خوانیم:

بالاخره بعد از ظهر روز قبل از مصاحبه، پرنسس‌ها یکی یکی وارد قصر شدند. لیزاندرا از اتاق برجی که به دیوارهای قصر مشرف بود، چند کالسکۀ اولی که از روی پل متحرک رد شدند دید. پایین دوید و به تالار بزرگ رفت و برای خوش‌آمدگویی به پرنسس‌ها، به گابریلا و ملکه روونا پیوست.

در ابتدا خیلی معمولی به نظر می‌رسیدند: البته زیبا و مُبادی آداب، اما نه خیلی هیجان‌انگیز. اما وقتی پرنسس نهم گام پیش نهاد تا تعظیم کند، لیزاندرا حس کرد باد نیرومندی ناگهان به تالار هجوم آورد. سرش را بالا آورد و دختری را دید که سوار بر قالیچۀ پرنده‌ای بود. قالیچه از سقف به سمت کف زمین شیرجه زد و ناگهان جلوی پای لیزاندرا متوقف شد.

پرنسسی که سوار قالیچه بود پایین افتاد. بالا پرید و فریاد زد: «ای وای. ببخشید!» بعد تکان تکانی خورد انگار داشت غش می‌کرد.

لیزاندرا پرسید: «حالت خوبه؟»

دختر لبخند زد. «خوبم. یه خرده سرم گیج می‌ره.» مثل دست و پا چلفتی‌ها تعظیم کرد. «پرنسس لیلا. از دیدار شما خوشوقتم.»

وقتی ملکه روونا با پرنسس لیلا حرف می‌زد، لیزاندرا او را بررسی کرد. موهای بلند مشکی، پوست تیره و چشمان بادامی شکل داشت. پیراهن ابریشمی صورتی و شلوار بنفش به پا داشت که شبیه دامنی بود که تا کرده باشند تا شکل شلوار شود. پاهایش برهنه بود.

گابریلا زنگ کوچکی را به صدا در آورد و خدمتکاری وارد تالار شد. «لطفاً پرنسس لیلا رو به اتاقشون ببرین. مطمئنم تمایل دارن لباسشون رو عوض کنن و لباس مناسب‌تری بپوشن.»

پرنسس لیلا سرخ شد. «اما من همیشه همینطور لباس می‌پوشم. حتی یه دامنم ندارم. آخه موقع راه رفتن می‌پره بالا.»

فهرست مطالب کتاب

پرنسس لیزاندرا
مبارزه با شمشیر
فراخواندن تمام پرنسس‌ها
مصاحبه‌ها
پرنسس‌ها به خانه باز می‌گردند
لیزاندرا توضیح می‌دهد
بالا و دور
جک فلَک
پرنس ژروم
بازگشت به قصر
دیدار دوباره
پایانی خوش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت‌های پرنسسی: پرنس خیلی شایسته
نویسنده
مترجمبهاره قنادزاده یزدی
ناشر چاپینشر هیدیس
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات134
زبانفارسی
شابک978-622-95385-5-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت‌های پرنسسی: پرنس خیلی شایسته

زکیه طهرانی
۱۳۹۹/۱/۷
پیشنهاد میکنم این کتاب را بگیرید، عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی😝😝😝😝😝😝
زهرا جعفرنژاد
۱۴۰۰/۱۲/۱
عالیییی هتما دانلود کنید دوتا دیگه هم هست جلدای همین کتابه اوناهم دانلود کنید پشیمون نمیشید فقط باید تا اخر کتاب بخونید اخرش خیلی قشنگه🤗
a aa
۱۴۰۰/۸/۳۰
عالی هر چی بگم ازش بازم کمه حتما بگیریددددد
بهار اردشیری
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
دخترم این کتاب را خیلی پسندید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قدرت‌های پرنسسی: پرنس خیلی شایسته

برای دریافت کتاب قدرت‌های پرنسسی: پرنس خیلی شایسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.