معرفی و دانلود کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند

عکس جلد کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند
قیمت:
۲۱,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند

سید عباس سلیمانی زاده در کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند از آموزه‌های قرآن کریم و چند تن از نویسندگان مانند دیپاک چوپرا و بروس لیپتون، برای معرفی روش‌های خودشناسی به خوانندگان استفاده می‌کند. او عقیده دارد برای خودشناسی باید سه جنبه‌ی فیزیکی، ذهنی و روحی خود را بشناسیم تا به آن قدرت حقیقی که خداوند در وجود ما قرار داده است، برسیم.

درباره‌ی کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند

همه‌ی ما از اهمیت خودشناسی آگاه هستیم و همین‌طور به جایگاه انسان در عالم هستی واقفیم. انسان خلیفه‌ی خدا روی زمین است و پروردگار او را اشرف مخلوقات خوانده. نعمت‌هایی که انسان دارد، در اختیار هیچ موجود دیگری نیست. برای همین ما باید هر لحظه شکرگزار خداوند باشیم و از نعمت‌های خویش به‌درستی بهره ببریم. اولین راه برای این کار، خودشناسی است. سید عباس سلیمانی‌زاده کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند را برای این نوشته که از بیشترین ظرفیت وجودی خود برای رسیدن به هدف خلقت استفاده کنیم. اما هدف خلقت چیست؟ انسان چه ظرفیت‌هایی دارد؟

نویسنده عقیده دارد که ما چیزی جز روح پاک خدا نیستیم که در جسم فیزیکی وارد شده‌ایم و ذهن ما نیز فقط ابزاری برای زندگی کردن است؛ نه چیز دیگر. انسان با قدرت اختیار می‌تواند به بالاترین درجه‌ی ایمان برسد و در مسیر ایمان و توجید گام بردارد. کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند از سه زاویه وجود انسان را بررسی می‌کند: جسم، ذهن و روح. سید عباس سلیمانی‌زاده قصد دارد به بعضی سؤال‌های بنیادین پاسخ دهد. مانند اینکه ما که هستیم، حافظه دقیقاً کجاست و انرژی روح از کجا می‌آید؟

او در فصل اول به شناخت بدن فیزیکی می‌پردازد و از بعضی مطالب زیست‌شناختی برای توضیح مطالب موردنیاز بهره می‌برد. وی دو عضو مهم بدن یعنی قلب و مغز را مورد توجه قرار می‌دهد و بعد از بیان توضیحات،‌ از ما می‌پرسد که ما انسان‌ها چقدر از ظرفیت مغز و قلب خود استفاده کرده‌ایم؟

فصل دوم کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند بر دو قسمت خودآگاه و ناخوآگاه ذهن و نحوه‌ی کار آن‌ها تمرکز دارد. سید عباس سلیمانی‌زاده عقیده دارد که ذهن ناخودآگاه بسیاری از کارها را انجام می‌دهد و ما می‌توانیم برای قدرتمندتر شدن، ذهن ناخودآگاه خود را مجدداً برنامه‌ریزی کنیم. ما باید رفتارهای خود را با دقت زیر نظر بگیریم و در صورت نیاز، آن‌ها را به نفع خویش تغییر دهیم.

نویسنده در فصل سوم سعی دارد تا حد امکان به یکی از مهم‌ترین پرسش‌های بشریت یعنی «من که هستم و برای چه به این دنیا آمده‌ام؟» جواب دهد. سید عباس سلیمانی‌زاده در این فصل تجربه‌های انسان را بررسی می‌کند و آگاهی شما را در این زمینه افزایش می‌دهد. نشر متخصصین کتاب قدرتمندترین معجزه‌ خداوند را روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به جنبه‌های خودشناسی از دیدگاه مذهبی علاقه دارند، می‌توانند کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند را بخوانند.

در بخشی از کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند می‌خوانیم

برای برنامه‌ریزی ذهن ناخودآگاه باید یک سری عادت‌های خود را تغییر دهیم. عادت‌ها یک مجموعه تکراری افکار، رفتار و احساسات خودکار و غیرهوشیارانه است که با تکرار به دست می‌آید. عادت وقتی به وجود می‌آید کاری را بارها انجام داده‌اید آن‌قدر که بدنتان بهتر از ذهنتان می‌داند که چگونه انجامش دهد؛ بنابراین وقتی به آن فکر می‌کنید، مردم صبح از خواب بیدار می‌شوند شروع به فکر کردن به مشکلاتشان می‌کنند. آن مشکلات مدارهای جریان خاطرات در مغز هستند. هرکدام از خاطره‌ها به افراد، چیزها در زمان و مکان خاص مرتبط هستند. اگر مغز گواهی گذشته باشد لحظه‌ای که روز را شروع می‌کنید از قبل به گذشته فکر می‌کنید. هرکدام از خاطرات احساس دارد، احساسات نتیجه یتجربیات گذشته هستند؛ بنابراین لحظه‌ای که خاطره‌ی آن مشکلات را فرامی‌خوانید ناگهان احساس ناراحتی می‌کنید، احساس غم، احساس درد می‌کنید. اینکه چطور فکر و احساس می‌کنید وضعیت وجودی‌تان را می‌سازد؛ بنابراین وضعیت شخص وقتی روز را آغاز می‌کند در گذشته است این به این معنی است؟

مردم صبح از خواب بیدار می‌شوند گوشی‌شان را برمی‌دارند واتساپ را چک می‌کنند، توییت می‌کنند، پیام‌هایشان را چک می‌کنند و چندین ساعت در اینستاگرام می‌چرخند و همش پست‌های تکراری را نگاه می‌کنند، اخبار را چک می‌کنند اکنون احساس نزدیکی با هر چیزی که زندگی‌شان معلوم می‌کنند سپس مجموعه‌ای از روال‌ها را انجام می‌دهند از همان طرف همیشگی از تخت بیرون می‌آیند کارهای همیشگی را انجام می‌دهند از همان راه همیشگی سرکار می‌روند، کارهای مشابه انجام می‌دهند، همان افراد را می‌بینند دکمه‌های احساسی مشابه را فشار می‌دهند این تبدیل می‌شود به روال عادی تبدیل به چیزی مثل برنامه‌ریزی می‌شود؛ بنابراین اکنون اراده آزادشان را به یک برنامه باخته‌اند هیچ دست نادیده‌ای این کار را با آن‌ها نمی‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرتمندترین معجزه خداوند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-622-292-876-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های اخلاق و معارف
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند

برای دریافت کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.