معرفی و دانلود کتاب قرارمان کافه کاپ کیک

عکس جلد کتاب قرارمان کافه کاپ کیک
قیمت:
۱۸۵۰۰۰ 92500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قرارمان کافه کاپ کیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قرارمان کافه کاپ کیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قرارمان کافه کاپ کیک

ضیافتی بزرگ به صرف عشق و خنده و کاپ کیک!... کتاب قرارمان کافه کاپ کیک، رمانی تحسین‌شده به قلم جنی کولگان، نویسنده‌ی مطرح بریتانیایی است. در این اثر مفرح و سرگرم‌کننده، مخاطب سرگذشت زنی جوان به نام «ایسی» خواهید بود که پس از ناکامی در عشق، به فکر دایر کردن یک شیرینی‌پزی جمع‌وجور و خودمانی می‌افتد. غافل از آن‌که دست سرنوشت، بنا را بر آن گذاشته که در همین شیرینی‌پزی، ماجرای عاشقانه‌ی دیگری برای او رقم بخورد! گفتنی‌ست که این اثر یکی از عناوین پرفروش ساندی تایمز به شمار می‌رود.

درباره کتاب قرارمان کافه کاپ کیک

کتاب قرارمان کافه کاپ کیک (Meet Me at the Cupcake Café) اثری تحسین‌شده از جنی کولگان، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز است. این رمان خواندنی نخستین بار در سال 2011 به انتشار رسید و خیلی زود مورد توجه دوست‌داران ادبیات رمانتیک واقع گشت. لحن گرم و زبان صمیمی‌ای که کولگان در روایت این داستان خوش‌خوان به کار برده، در کنار طنازی و سرزندگی دلچسب قهرمان اصلی اثر، از جمله مهم‌ترین عواملی بوده‌اند که عموم منتقدان را به تحسین کتاب پیش رو وا داشته‌اند.

قهرمان کتاب کافه کاپ کیک زنی حدوداً سی‌ساله به نام «ایسی» است که در یک شرکت بزرگ ساخت‌وساز کار می‌کند. در آغاز کتاب ایسی را در حال عیادت از پدربزرگش می‌بینیم؛ پیرمردی مهربان که سابقاً قنادی برجسته و معروف بوده و حالا در آسایشگاهی کوچک، واقع در شهر لندن، زندگی خود را سپری می‌کند. ایسی پس از ملاقات پدربزرگ و مرور تمام خاطراتی که این مرد دوست‌داشتنی برای او در ایام کودکی و نوجوانی رقم زده (خاطراتی که جملگی بوی مطبوع نان و شیرینی می‌دهند!)، به یاد عشق دیرینه‌اش به آشپزی می‌افتد و با افسوس به رؤیای همیشگی خود مبنی بر دایر کردن یک شیرینی‌پزی دنج و صمیمی می‌اندیشد.

باری، روزها به منوال همیشه می‌گذرند تا این‌که واقعه‌ای به ظاهر تأسف‌بار، مسیر زندگی ایسی را دستخوش تغییری سرنوشت‌ساز می‌کند. ماجرا از این قرار است که «گرام»، رئیس ایسی، بنا به مقتضیات مالی شرکت، تصمیم به اخراج او می‌گیرد. طبعاً این تصمیم در ابتدا به مذاق ایسیِ نگون‌بخت خوش نمی‌آید. البته نه به این خاطر که او عاشق شغل کسالت‌بار خود است! نه؛ در واقع او هیچ‌وقت علاقه‌ی خاصی به کاری که به آن مشغول بوده نداشته. قضیه به سادگی این است که ایسی اخیراً دلباخته‌ی گرام شده، و حالا، با حکم اخراجی که از دست همین مرد دریافت نموده، خود را ناچار از ترک او می‌بیند. با این همه، اثرات تلخ این جدایی، اندکی بعد با فکری هیجان‌انگیز محو می‌شود: تأسیس یک کافه‌قنادی!...

کتاب قرارمان کافه کاپ کیک از نوزده فصل (به علاوه‌ی یک بخش پایانی) تشکیل شده است. هر یک از این فصول نوزده‌گانه، مطابق تمهیدی بامزه، با یک دستور پخت جذاب آغاز می‌شود و با روایت دردسرهای گوناگون شخصیت اصلی اثر در مسیر زندگی عاطفی و شغلی، ادامه می‌یابد.

ترجمه‌ی فارسی کتاب قرارمان کافه کاپ کیک به قلم مهسا نظری فراهم آمده و انتشار آن به همت نشر مون میسر شده است. امید که مطالعه‌ی این رمان را، همچون طعم کاپ کیکی بی‌نظیر، شیرین و دلچسب بیابید!

جوایز و افتخارات کتاب قرارمان کافه کاپ کیک

  • برنده‌ی جایزه‌ی «ملیسا ناتن» برای بهترین کتاب کمدی - رمانتیک در سال 2012
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین ساندی تایمز
    و ...

نکوداشت‌های کتاب قرارمان کافه کاپ کیک

  • رمان قرارمان کافه کاپ کیک آنقدر عالی و سرگرم‌کننده بود که حتی برای یک لحظه نتوانستم دست از خواندنش بکشم! (A Novel Review)
  • کتاب قرارمان کافه کاپ کیک یک رمان مفرح و خنده‌دار با محوریت عشق، دوستی، و البته، غذا است! (Kirkus Reviews)
  • یکی از نکات جالب توجه درباره‌ی سبک نگارش جنی کولگان توجهِ همراه با ظرافتِ او به جزئیات است. (Novel Escapes)
  • قرارمان کافه کاپ کیک رمانی درگیرکننده، مفرح و به شدت تأثیر گذار است. (Chicago Book Review)
  • یک داستان رضایت‌بخش، گرم، سرگرم‌کننده و به غایت دوست‌داشتنی. (Fresh Fiction)
  • کاپ کیکی برای روح! (All About Romance)

کتاب قرارمان کافه کاپ کیک مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه و دوست‌‌داران داستان‌های طنز، بیش از همه از مطالعه‌ی کتاب قرارمان کافه کاپ کیک، اثر جنی کولگان، لذت خواهند برد.

با جنی کولگان بیشتر آشنا شویم

جنی کولگان (Jenny Colgan) متولد سال 1972 و اهل کشور اسکاتلند است. او در دانشگاه ادینبورگ درس خوانده و مدتی به عنوان فعال داوطلب، در حوزه‌ی سلامت روان مشغول به کار بوده است. نخستین کتاب کولگان در سال 2000 به انتشار رسید.
«قرارمان کافه کاپ کیک» و «کتابفروشی سر نبش» عناوین دو کتاب ترجمه‌شده از این نویسنده‌ی مطرح به زبان فارسی‌اند.

در بخشی از کتاب قرارمان کافه کاپ کیک می‌خوانیم

حقیقت داشت. گاهی وقت‌ها به نظر می‌رسید مقابلۀ آستین با گریم و به ‌دست ‌آوردن دختر رؤیاهایش برای او مانند زنگ هشداری عمل کرده بود. مثل تلنگری برای اینکه از خواب غفلت بیدار شود و از روزهایش حداکثر استفاده را ببرد؛ تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، موفقیتی کسب کند و به هدف‌هایش برسد. علاوه‌براین، ایزی هم که با آن‌ها زندگی می‌کرد (البته به‌صورت غیررسمی) و ترجیح می‌داد همه‌چیز در خانه مرتب و منظم باشد، در برنامه‌های آستین تغییراتی جزئی و بعضاً غیرجزئی داده بود تا کاروبارش سروسامانی بگیرد. همۀ این‌ها دست‌به‌دست هم داده بود تا او انگیزه‌ پیدا کند و ناگهان با عطش سیری‌ناپذیری به‌سراغ قراردادها و فرصت‌های جدید برود.

«به‌هرحال... موضوع اینه. می‌خواستن بدونن که مایل هستم برم خارج از کشور یا نه. یه جای دور از اینجا.»
قلب ایزی در سینه فشرده شد و گفت: «دور؟ کجا؟»
آستین شانه بالا انداخت. «نمی‌دونم. فقط گفتن ‘انتقال به خارج از کشور’. یه جایی نزدیک یه مدرسۀ خوب برای دارنی.»
ایزی گفت: «نزدیک یه مدرسۀ خوب و یه مرکز اورژانس؛ تا یه وقت شیطنت‌هاش کار دستمون نده. وای خدا. خدا.»
آستین مشتاقانه به ایزی نگاه کرد و گفت: «می‌دونی، من زیاد سفر نرفته‌ام.»
چهرۀ زیبای ایزی درهم و کمی اخمو بود. سرانجام گفت: «خب، فکر کنم وقتش رسیده که امپراتوری رو گسترش بدیم... اون‌هم در سطح بین‌المللی.»
آستین هیجان‌زده شد و باخوشحالی گفت: «جداً این‌طور فکر می‌کنی؟ به‌به!»
ایزی متفکرانه گفت: «یه جایی که... جایی که مدیرای بانک با دل‌وجون پذیرای رشوه باشن.»
به هم لبخند زدند. چشمان ایزی می‌درخشید. «خدایا، ولی آستین. به نظرم خیلی تغییر بزرگیه. ترسناک و بزرگ.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قرارمان کافه کاپ کیک
نویسنده
مترجممهسا نظری
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات472
زبانفارسی
شابک978-622-7585-71-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۵۰۰۰ 92500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قرارمان کافه کاپ کیک

maryam nazemi
۱۴۰۱/۸/۱۹
به خاطر حس خوب و پایان خوش این کتاب رو دوست داشتم هرچند زندگی واقعی به این سادگی نیست ولی کمک میکنه که خوش بین باشیم
وجیهه میرنظامی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
جملات تکراری زیادی، داشت، و از تِم منفی داستان، لذت نبردم، و ازتلخی داستان، خیلی اذیت شدم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب قرارمان کافه کاپ کیک

برای دریافت کتاب قرارمان کافه کاپ کیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.