معرفی و دانلود کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها

عکس جلد کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها
قیمت:
54000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها

جسیکا دی جورج در کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، شما را به یک ماجراجویی جذاب دیگر در قصر جادویی می‌برد. در این داستان سیلی باید جادوگر خطرناکی را که از سیاه‌چال فرار کرده است، پیدا کند.

موضوع کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها چیست؟

بعد از مدت‌ها دوری از قصر اسرارآمیز و تجربه ماجراجویی‌های مختلف، سیلی به خانه و قصر شگفت انگیزش برمی‌گردد، اما دوباره ماجرایی جدید آغاز می‌شود! جادوگر خطرناک و پلید به نام آرکرایت از سیاه‌چال فرار می‌کند و جایی در داخل قصر، پنهان می‌شود که کسی نمی‌تواند پیدایش کند. فرار جادوگر و گم شدنش آرامش همه را به هم می‌ریزد و حالا سیلی باید هر طور که شده این جادوگر شرور را به سیاه‌چال برگرداند. به نظر شما سیلی موفق می‌شود؟ برای پاسخ این سوال باید با داستان غیر مهیج قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها (Fridays with the Wizards) همراه شوید.

درباره‌ی مجموعه قصر شگفت انگیز:

داستان‌های این مجموعه در مورد قصری اسرارآمیز به نام درخشان است که هر موقع حوصله‌اش سر می‌رفت یک یا دو اتاق جدید به خودش اضافه می‌کرد. این اتفاق معمولاً سه‌شنبه‌ها می‌افتاد. پادشاه‌ درخشان هفتاد و نهم، پدر دختر کوچولویی به نام سیلی بود که مانند پدرش عاشق این قصر بود. پدر سیلی صاحب قصر و حاکم سرزمین، می‌دانست که باید کاری به کار قصر نداشته باشد و آن را به حال خودش بگذارد.

جسیکا دی جورج (Jessica Day George) در هر جلد از مجموعه قصر شگفت انگیز داستان‌هایی فانتزی و جذاب را به تصویر می‌کشد که کودکان را وارد دنیایی سحرآمیز و دوست داشتنی می‌کند. داستان‌های این کتاب‌ها همگی با قصر جادویی درخشان، پیوند دارند و در هر قسمت ماجرایی خواندنی رخ می‌دهد که به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار کرده و لحظات خوبی را برای آنان رقم می‌زند.

کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و تخیلی از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها می‌خوانیم:

جادوگر آرکرایت با عمویش، جادوگری که حالا او را فقط به‌نام آرکوور می‌شناختند، باعث تمام مشکلات قصر بودند. آرکوور و رقیبش، جادوگر براتسش، جنگ را شروع کرده بودند و طاعونی به وجود آوردند که بیشترِ سواران گریفین‌ها و تقریباً تمام گریفین‌هایشان را کشت. آرکوور و آرکرایت چشم قصر را شکسته و دو تکه کرده بودند و برای تلافی نیمی از آن را همراه آرکرایت به اسلین فرستاده بودند، چون اگر آن‌ها نمی‌توانستند کنترل قصر را در دست داشته باشند، نمی‌خواستند هیچ‌کس دیگری هم آن را کنترل کند.

آرکوور آن جا مانده بود و هنوز در تلاش بود سپاهی از گریفین‌ها برای خودش دست‌وپا کند، اگرچه گریفین‌ها اصلاً طرف او نمی‌رفتند. آرکرایت هم تمام تلاشش را کرده بود که تاریخچه‌ی قصر را پاک کند و مانع شود دیگران از راز قصر باخبر شوند تا اینکه سیلی و خانواده‌اش گذشته‌ی او را برملا کردند و او را توی سیاه‌چال‌هایی حبس کردند که تا آن زمان به‌جای انبار پنیر استفاده می‌شدند.

بران با ترس گفت: «حالا اون آزاده. من یه کبوتر به دانشگاه جادوگری فرستادم تا بهشون خبر بدم که اون فرار کرده. گروه جادوگری که اعزام کردن تا آرکرایت رو به اسلین منتقل کنه باید چند روز پیش می‌رسید!» پیچِ دیگری به کلاه بیچاره‌اش داد. «حالا چی‌کار کنیم؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها
نویسنده
مترجمسعیده اشرفیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-462-204-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
54000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها

حسانه محمدصفت
۱۴۰۱/۲/۹
خیلی جالب. بود و با داستانی قوی و جذب کننده پیشنهاد می‌کنم اگه می‌خواید بخونید از اول بخونید و داستان این کتابش بیشتر ادامه‌ی جلد 2 و 3 هست ولی خب باز اونجوری جالب تره چون قشنگ جذبتون میکنه و علاقه‌ی بیشتری برای بقیه جلد‌ها دارید
فاطمه یوسفی
۱۴۰۱/۳/۱۰
من خیلی از این کتاب خوشم اومد حتما بخونیدش تا قسمت ۵ رو هم داره ولی کاش بیشتر داشت من واقعا این نویسنده رو ازش ممنونم و امیدوارم جلدای دیگه رو هم بنویسن ممنونم هم از نویسنده و هم مترجم عزیز🌹
نسرین محبی
۱۴۰۱/۶/۶
من عاشق این کتابم😍
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها

برای دریافت کتاب قصر شگفت انگیز 4: جمعه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.