معرفی و دانلود کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها

عکس جلد کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها

کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها نوشته‌ی جسیکا دی جورج، داستان پرهیجان و ماجراجویانه‌ی سیلی و دوستانش را به تصویر می‌کشد؛ آن‌ها به قصری متروک پا می‌گذارند که دنیایی ناشناخته و متفاوت است.

موضوع کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها چیست؟

سیلی و دوستانش ناگهان خودشان را در مکانی مرموز می‌بینند؛ این محل عجیب که ویرانه‌های یک قصر است، جادوگرهای حیله‌گر و گریفین‌های وحشی زیادی دارد. داستان از آنجا آغاز می‌شود که روزی سیلی، جواهری عجیب به نام چشم را پیدا می‌کند و آن را تحویل قلعه می‌دهد.

این جواهر جادویی باعث می‌شود که توانایی‌های قلعه زیاد شود، اما این جواهر ناقص است و آن‌ها باید برای نجات قصر و برگشتن به خانه، قسمت گمشده‌ی جواهر را پیدا کنند. آیا آن‌ها در این راه پرماجرا و سحرآمیز موفق می‌شوند؟ برای یافتن پاسخ این سوال باید داستان جذاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها (Thursdays with the Crown) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه قصر شگفت انگیز:

داستان‌های این مجموعه در مورد قصری اسرارآمیز به نام درخشان است که هر موقع حوصله‌اش سر می‌رفت یک یا دو اتاق جدید به خودش اضافه می‌کرد. این اتفاق معمولاً سه‌شنبه‌ها می‌افتاد. پادشاه‌ درخشان هفتاد و نهم، پدر دختر کوچولویی به نام سیلی بود که مانند پدرش عاشق این قصر بود. پدر سیلی صاحب قصر و حاکم سرزمین، می‌دانست که باید کاری به کار قصر نداشته باشد و آن را به حال خودش بگذارد.

جسیکا دی جورج (Jessica Day George) در هر جلد از مجموعه قصر شگفت انگیز داستان‌هایی فانتزی و جذاب را به تصویر می‌کشد که کودکان را وارد دنیایی سحرآمیز و دوست داشتنی می‌کند. داستان‌های این کتاب‌ها همگی با قصر جادویی درخشان، پیوند دارند و در هر قسمت ماجرایی خواندنی رخ می‌دهد که به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار کرده و لحظات خوبی را برای آنان رقم می‌زند.

کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان بالای 12 سال علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و تخیلی از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها می‌خوانیم:

سیلی چنان با عجله از پله‌های مارپیچ به پایینِ برج رفت که انگار داشت پرواز می‌کرد. بیرون که رسید نگاهی به اطراف انداخت تا شاید لولاث و روفوس را ببیند و وقتی دید خبری از آن‌ها نیست، هم خیالش راحت شد هم غصه‌اش گرفت. پیش خودش فکر کرد بهتر است روفوس با گریفین‌های مهاجم روبه‌رو نشود ولی می‌دانست که اگر لولاث آن جا بود، حتماً با او می‌رفت تا اصطبل را بگردند. او قد بلندی داشت و با وجود اینکه لباس‌های شیک و قشنگی می‌پوشید، قوی بود.

سیلی توی حیاطِ مخروبه از روی سنگ‌های شکسته دوید. پیش خودش فکر کرد اگر قصر کامل بود، این حیاط، پشت قصر قرار داشت، درست نزدیک آن یکی اصطبلِ گریفین‌ها. وقتی سعی می‌کرد قصر را کامل و بی‌نقص تصور کند، سرش گیج می‌رفت. با این فکر سؤال دیگری به ذهنش رسید؛ آیا وقتی قصر در آرکووِر باشکوه بود، اتاق‌ها باز هم بزرگ می‌شدند و کش می‌آمدند و ناپدید می‌شدند... مثل وقتی که در اسلِین بود؟ باید از جادوگر آرکرایت می‌پرسید؛ البته اگر به خانه برمی‌گشتند و اگر او حاضر می‌شد حقیقت را بگوید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات193
زبانفارسی
شابک978-600-462-203-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها

حسانه محمدصفت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
فوق العاده و این کتاب ادامه‌ی جلد دو هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها

برای دریافت کتاب قصر شگفت انگیز 3: پنج شنبه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.