معرفی و دانلود کتاب مهندس الی

عکس جلد کتاب مهندس الی
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهندس الی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهندس الی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهندس الی

الی یک مهندس است و در کلبه‌ای که بالای تاب و سرسره‌اش ساخته، کار می‌کند. او برای اجرا کردن ایده‌هایش از دوستش کیت کمک می‌گیرد. ماجراهای هیجان‌انگیز این دو دوست را در کتاب مهندس الی نوشته‌ی جکسون پیرس بخوانید.

درباره‌ی کتاب مهندس الی:

الی بل دختر بچه‌ای است که ساعت‌های زیادی از روز را در کارگاهش سپری می‌کند. او دفترچه‌ای دارد که جزییات تمام پروژه‌های مهندسی‌اش را در آن می‌نویسد و البته یک کمربند ابزار که همیشه همراهش است و کاربردی‌ترین ابزارش را در آن می‌گذارد. الی دوستی دارد به نام کیت که در عملی کردن تمام پروژه‌هایش به او کمک می‌کند. هرچند الی بیشتر از آنکه به مهندسی علاقه داشته باشد، علاقه‌مند به مهمانی‌های باشکوه و کلاس‌ ورزش‌ مدرسه در روزهای سه‌شنبه است. الی و کیت آرزویشان این است که وقتی بزرگ شدند یک شرکت مهندسی تأسیس کنند که الی رئیس آن باشد و کیت معاونش.

این دو دوست می‌خواهند با کمک هم دستگاهی بسازند که بادکنک ‌های پر از آب را پرت کند روی سر پسرهایی که در کوچه مشغول فوتبال بازی کردن هستند! ماجرا از جایی شروع شد که پسرها الی را در تیم خودشان راه ندادند، در حالی که الی واقعاً دروازبان خوبی است، بنابراین هم می‌توانست به تیم کمک کند، هم کنار دیگران خوش بگذراند.

الی و کیت بالاخره سلاح جنگی خودشان را می‌سازند و تعداد زیادی بادکنک را پر از آب می‌کنند. الی از بالای کلبه‌اش با یک دوربین شکاری موقعیت پسرها را بررسی می‌کند و فریاد می‌زند: «آتش». بادکنک‌ها به هوا شلیک می‌شوند و این جنگ تمام عیار، تازه شروع کتاب مهندس الی (Ellie Engineer) است.

مهندس الی شخصیتی است که جکسون پیرس (Jackson Pearce) خلق کرده و داستان‌های او را در سه کتاب به صورت یک مجموعه منتشر کرده است. در هر شماره، ما ماجرای جذابی از الی را دنبال می‌کنیم.

در نکوداشت کتاب مهندس الی:

- بسیار جذاب... در کنار تمرکز بر جنبه‌های مختلف کار مهندسی، این روایت بیان‌گر مضامین دوستی و همکاری بایکدیگر برای رسیدن به یک هدف مشترک است. (School Library Journal)

- داستانی سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز... پیرس زمینه را برای مجموعه‌ای فراهم می‌کند که به راحتی می‌تواند تبدیل به مجموعه‌ داستان‌ مورد علاقه‌ی هرکسی باشد. (Publishers Weekly on The Doublecross)

کتاب مهندس الی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 7 تا 12 سال و تمام علاقه‌مندان به ادبیات کودک از خواندن این کتاب لذت فراوانی خواهند برد.

با جکسون پیرس بیشتر آشنا شویم:

جکسون پیرس نویسنده‌ای آمریکایی است که ده عنوان رمان کودک و نوجوان در کارنامه خود دارد که اغلب در ژانر ادبیات گمانه‌زن با گرایش ادبیات فانتزی شهری نوشته شده‌اند. او دانش‌آموخته‌ی دانشگاه و کالج ایالتی جورجیا است و در حال حاضر مدیریت یک وبلاگ را بر عهده دارد که محتوای طنز منتشر می‌کند.

در بخشی از کتاب مهندس الی می‌خوانیم:

روز بعد الی صبح خیلی زود از خواب بیدار شد. هم می‌خواست بقیه‌ی لانه‌های محله را بررسی کند تا ایده بگیرد، هم به گردش تعمیراتی هفتگی‌اش بپردازد. تابستان‌ها هر سه شنبه، توی محله‌شان گشت می‌زد تا مطمئن شود چیزی نیاز به دست‌کاری، چکش‌کاری، سفت کردن پیچ، یا تعمیر ندارد. کمربند ابزارش را خیلی سریع روی پیراهن تابستانه‌ی محبوبش بست (پیراهنی صورتی با مهره‌ها و بندهای ضربدری)، بعد عینک آفتابی‌اش را زد. خیلی زود بود، آن‌قدر که همه‌جا مه آلود بود و خنک و تاریک. باید هم آن‌قدر زود بیدار می‌شد، کیت نباید او را می‌دید که از خانه بیرون می‌آید، چون قطعا نمی‌توانست او را با خودش ببرد. بالاخره قرار بود هدیه‌اش او را غافلگیر کند.

الی که از در خانه بیرون آمد به سمت راست پیچید و از همان‌جا به طرف پایین خیابان رفت. وقتی راه می‌رفت کمربند ابزارش جیرینگ‌جیرینگ خوشایندی می‌‌کرد. درست جلوی خانه‌ی میلرها ایستاد. آن‌ها یک سگ داشتند و یک لانه‌ی سگ. از بین نرده‌ها سرک کشید تا دید بهتری داشته باشد.

صدایی از پشت سرش گفت: «داری درباره‌شان تحقیق می‌کنی؟» الی جوری تند برگشت که یکی از پیچ‌گوشتی‌هایش از کمربندش افتاد. توبی مایکلز بود که دست به سینه ایستاده و سرش را بالا گرفته بود. گفت: «چون اگر باشد کارآگاهی کنی، باید کلاه کارآگاهی هم داشته باشی، مثل شرلوک هولمز.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهندس الی
نویسنده
مترجمسعیده اشرفیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-462-429-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهندس الی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مهندس الی

برای دریافت کتاب مهندس الی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.