معرفی و دانلود کتاب قصه توله گرگی که دوست نداشت شکار کنه!

عکس جلد کتاب قصه توله گرگی که دوست نداشت شکار کنه!
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه توله گرگی که دوست نداشت شکار کنه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه توله گرگی که دوست نداشت شکار کنه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه توله گرگی که دوست نداشت شکار کنه!

کتاب قصه توله گرگی که دوست نداشت شکار کنه! نوشته‌ی محمد ایلخانی زاده، داستانی‌ست زیبا و جذاب که با بیانی ساده و تصاویری رنگی برای کودکان گروه سنی (ب) و (ج ) ارائه شده است.

داستان روایتگر توله گرگ کوچکی است که تا به حال پایش را از لونه‌اش بیرون نگذاشته اما روزی پدر و مادر توله گرگ گم شده و به خانه باز نمی‌گردند. این کتاب مهربانی به اطرافیان و عواطف را به کودکان یاد آورد می‌شود.

در بخشی از کتاب قصه توله گرگی که دوست نداشت شکار کنه! می‌خوانیم:

لاک‌پشت پیر زود فهمید این توله گرگ چیزی از زندگی در جنگل نمی‌داند، مهربان و بی‌تجربه است، باید با واقعیّت آشنا شود. به گرگ کوچولو نزدیک‌تر شد و گفت: پسر جون پدر و مادر تو شکارچی هستند، حیوونا رو با چنگ و دندون تکّه تکّه می‌کنن. گوشت از بدن اون‌ها بیرون می‌کشن و می‌خورن؛ برای تو هم میارن.

توله گرگ فریاد زد: نه اونا مهربون هستن، من رو دوست دارن، نوازش می‌کنن؛ اون‌ها حیوونی رو تکّه تکّه نمی‌کنن! لاک‌پشت پیر به آرامی گفت: پسر جون! بیا بریم بالای اون تپه.

لاک‌پشت راه افتاد و توله گرگ هم به دنبالش رفت. از بالای تپه چند تا گرگ را داخل درّه دیدند که لاشه‌ی یک گوسفند را با دندان پاره می‌کردند و می‌خوردند. توله گرگ ابتدا فکر کرد پدر و مادرش هستند، خواست فریاد بزند ولی دید آن‌ها شبیه مادر و پدرش نیستند. خوب به کار آن‌ها نگاه کرد، فهمید که لاک‌پشت درست گفته ولی باز از لاک‌پشت پیر پرسید: شاید پدر و مادر من این کار رو نمی‌کنن. از کجا معلوم؟ اون‌ها مهربون هستن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه توله گرگی که دوست نداشت شکار کنه!
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات زانکو
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات15
زبانفارسی
شابک978-600-8774-00-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه توله گرگی که دوست نداشت شکار کنه!

برای دریافت کتاب قصه توله گرگی که دوست نداشت شکار کنه! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.