معرفی و دانلود کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا: آرزوها و خیال‌ها، بهانه‌ها و تقدیرها

عکس جلد کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا: آرزوها و خیال‌ها، بهانه‌ها و تقدیرها
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا: آرزوها و خیال‌ها، بهانه‌ها و تقدیرها

ماندانا حیدری در کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا مجموعه‌ای از داستان‌های آموزنده را برای کودکان تالیف کرده است. این قصه‌ها علاوه‌ بر این که بسیار سرگرم‌کننده هستند، می‌توانند بسیار آگاهی‌بخش باشند.

درباره کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا:

کودکی همه‌ی ما با داستان‌‌ها عجین شده است و قصه‌ها از همان سنین کم تاثیر به‌سزایی در رشد هر فرد ایفا می‌کنند. ماندانا حیدری در کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا با بهره‌گیری از عنصر خیال و تلفیق آن با واقعیت و همچنین استفاده از داستان‌های پیامبران و بیان آن به زبان ساده و متناسب با کودکان دست به خلق داستان‌هایی زیبا زده که بسیار آموزنده هستند. کودکان با مطالعه‌ی این کتاب با مفاهیمی همچون ایثار، ایمان، مهربانی و قدردانی آشنا خواهند شد.

کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 12 سال از مطالعه‌ی کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا می‌خوانیم:

محمد، پسر کوچک و باهوش و مؤدبی بود. او هر شب به آسمان و ستاره‌ها نگاه می‌کرد و علاقه زیادی به آن‌ها داشت. محمد دوست داشت به آسمان‌ها و به کره‌های دیگر برود و آن‌جا را از نزدیک ببیند. او کره‌ی ماه را بسیار دوست داشت و خیلی عجیب و رؤیایی به ماه می‌نگریست. بزرگ‌ترین آرزوی محمد، رفتن به این کره‌ی زیبا بود و او روز و شب به فکر رفتن و دیدن این کره بود. یک شب که خیلی زیاد در این فکر بود، ناگهان جلوی پنجره‌ی اتاقش یک شیء نورانی و زیبا با یک سفینه‌ی زیبا را دید و او با تعجب به این شیء شگفت‌انگیز و آرام نگاه می‌کرد. ناگهان آن شیء زیبا، او را صدا زد و به او گفت، من می‌خواهم تو را به ماه ببرم و آن‌جا را به تو نشان بدهم ولی محمد همین‌طور مات و مبهوت، به آن نگاه می‌کرد و با خود گفت: باورم نمی‌شود. خدایا نمی‌دانم چه‌کار کنم. آن شیء به او گفت: محمد در فکر چه هستی؟ تا هوا روشن نشده بیا سوار شو و با هم برویم. محمد در پوست خود نمی‌گنجید. او سوار سفینه شد و با آن شیء به آسمان‌ها رفت.

ساعت‌ها در راه بودند تا این‌که به کره‌ی ماه رسیدند آن شیء عجیب و غریب گفت: " تو باید مواظب راه رفتنت باشی چون که در این‌جا اصلاً هوا وجود ندارد و تو دچار بی وزنی می‌شوی و تعادلت را از دست می‌دهی. پس باید خیلی مواظب باشی تا در هوا معلق نمانی. او به محمد یک ماسک و یک مخزن هوا و یک میله‌ای که تَهِ آن گرد بود و به سطح ماه می‌چسبید، داد تا او بتواند روی کره‌ی ماه راه برود. ولی با وجود استفاده محمد از این وسایل، باز هم راه رفتن روی این کره‌ی زیبا برای او بسیار مشکل بود و او همین‌طور بالا و پایین می‌پرید. به هر سختی بود با او رفت و رفت. تا به یک روشنایی رسیدند که از زیرزمین چشمک می‌زد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
آرزوی رفتن به کره ماه
بچّه‌ی بهانه‌گیر
کودک دلسوز
بازی‌های مینا و علی
اریکا و لاک‌پشت
جولیا و جادوگر
اگر برف سیاه بود چه می‌شد؟
درختی که سکه طلا می‌داد
حضرت سلیمان (ع)
جانوری به جای اجل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا: آرزوها و خیال‌ها، بهانه‌ها و تقدیرها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرنام
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-7608-04-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا

برای دریافت کتاب قصه‌های زیبا برای بچه‌های زیبا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.