معرفی و دانلود کتاب من به خودم افتخار می‌کنم!

عکس جلد کتاب من به خودم افتخار می‌کنم!
قیمت:
۱۸,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من به خودم افتخار می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من به خودم افتخار می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من به خودم افتخار می‌کنم!

بیایید با کتاب من به خودم افتخار می‌کنم!، اهمیت موضوع اعتماد‌به‌نفس را از زبان یک کودک یاد بگیریم. لوری رایت، نویسنده‌ی این داستان، تابه‌امروز درس مهم باور و ایمان قلبی به خود را با کودکان زیادی در سراسر دنیا مرور کرده و با مخاطبان کوچک خود این نکته را تکرار می‌کند: همه‌ی ما در هر شرایطی باید خود را دوست داشته باشیم و به خود افتخار کنیم. پس با جیمز، شخصیت کوچک این داستان که او نیز به توانمندی‌های خود افتخار می‌کند، همراه شوید!

درباره‌‌ی کتاب من به خودم افتخار می‌کنم!

اگر از شما سوال کنند: «تا چه اندازه به خود افتخار می‌کنید؟» جوابتان چیست؟ جیمز، قهرمان کوچک داستان من به خودم افتخار می‌کنم (I Am Proud of Myself) حسابی خود را دوست دارد، اما او هم گاهی در جواب این سؤال به چالش برمی‌خورد. پس بیایید تا با این پسر پرجنب‌وجوش همراه شویم و نکات بیشتری در مورد عشق و علاقه به خود بیاموزیم. لوری رایت (Laurie Wright) نویسنده‌ی این قصه‌ی خواندنی‌ست و تصاویر رنگی کتاب به هنرمندی آنا سانتو (Ana Santos) بر صفحات آن نقش بسته.

همه‌ی ما گاهی دچار احساس خستگی و سرخوردگی از خود می‌شویم؛ ممکن است از کاری که کرده‌ایم پشیمان باشیم و یا از روند تلاشمان برای رسیدن به هدف‌های خود احساس رضایت نکنیم. اما خبر خوب آن‌که تمامی این احساسات طبیعی هستند. جالب است بدانید حتی بزرگ‌ترین قهرمان‌های دنیا هم گاهی دچار حس ناامیدی می‌شوند، اما نکته‌ی مهم‌تر آن است که حتی در اوج احساسات منفی نیز به خود ایمان داشته باشیم. این درست همان هدفی است که کتاب من به خودم افتخار می‌کنم در پیش می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب من به خودم افتخار می‌کنم!

گاهی‌اوقات، تکرار و مرور یک جمله‌ی مثبت، به کمک ما می‌آید تا عادت ذهنی درستی را جایگزین تصورات قبلی خود کنیم. لوری رایت، نویسنده‌‌ی کتاب من به خودم افتخار می‌کنم، به‌خوبی از این موضوع آگاه است و در کنار ماجرای یک داستان شیرین و بامزه، یک تمرین بزرگ ذهنی برای خوانندگان خردسال خود آماده می‌سازد. این تمرین یکی از مهم‌ترین نکات آموزش‌های زندگی و و چراغ راه مراحل بعدی رشد کودکان را در بر می‌گیرد و آن چیزی نیست جز تمرین اعتماد‌به‌نفس و باور به خود.

کودکان، فرزندان نورسیده و تازه‌آموز این کره‌ی خاکی و بزرگ‌اند و بیشتر از دیگران به دست یاری برای یادگیری مفاهیم ارزش‌مند نیاز دارند. اگر شما نیز می‌خواهید آموزگار فرزندان خود باشید، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را با جیمز و داستان خواندنی‌اش در کتاب من به خودم افتخار می‌کنم، همراه کنید. این اثر ارزشمند در سال 2018 به دست تمامی کودکان دنیا رسید. فرزند شما نیز با کمک نشر مهرسا و ترجمه‌ی خوب شبنم حیدری‌پور، از نسخه‌ی فارسی این اثر بهره‌مند است.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras) یک مجموعه‌ی داستانی و تصویری با محوریت آموزش برای کودکان است. این مجموعه، مبانی روان‌شناسی «مثبت‌نگر» را با بیانی ساده و کارساز به کودکان ارائه می‌دهد. مخاطبان کودک داستان‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی، با کمک قصه‌های شیرین و آشنا و تصاویر گرم و رنگی کتاب می‌آموزند تا چگونه با چالش‌های تازه‌ی زندگی، مثل ترس روبه‌رو شوند و عشق و احساس ارزشمندی بیشتری نسبت به خود داشته باشند. قهرمانان این داستان‌ها، همگی کودک هستند. آن‌ها در مسیر قصه با مخاطب خود همراه می‌شوند و به ایجاد حس هم‌ذات‌پنداری در او کمک می‌کنند. این حس به یاری کودکان خواهد آمد تا در هیچ‌یک از چالش‌های زندگی احساس تنهایی و ناامیدی نکنند و بدانند در موقعیت‌های مختلف، دوستان مشترک زیادی دارند. انتشارات مهرسا، با تلاش ویژه و ارزشمند خود در زمینه‌ی گسترش کتاب‌های مفید، این مجموعه را به دست علاقه‌مندان رسانده است. کتاب‌های «من مهم هستم!» و «من بهترین رفتار را می‌کنم!» دو نمونه از کتاب‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

کتاب من به خودم افتخار می‌کنم برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان مثبت 5 سال مخاطبان اصلی این کتاب هستند. اگر علاقه‌مندید تا مطالعه‌ای شاد و پرفایده‌ای با فرزندان خود داشته باشید، این کتاب یک پیشنهاد درجه‌یک برای شماست.

در بخشی از کتاب من به خودم افتخار می‌کنم! می‌خوانیم

از این‌که نمی‌توانستم بند کفش‌‌هایم را خودم ببندم، خیلی کلافه می‌شدم.

باید یک‌عالمه گره می‌زدم.

باید مثل یک خوکچه‌ی هندیِ عصبانی جیغ می‌کشیدم.

حتی وقت‌هایی که می‌خواستم بی‌خیالش بشوم، باید بازهم امتحانش می‌کردم.

الان بیشتر وقت‌ها می‌توانم بند کفش‌هایم را درست ببندم. من به خودم افتخار می‌کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من به خودم افتخار می‌کنم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-9890-52-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من به خودم افتخار می‌کنم!

ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
به کودکان یاد می‌دهد به خودشان افتخار کنند.
آرزو
۱۴۰۳/۱/۲۷
این کتاب هم مثل کتاب من می‌توانم عالیه
زهره وایمندی
۱۴۰۲/۸/۱۸
بسیار روان و قابل فهم و درک برای کودک
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب من به خودم افتخار می‌کنم!

برای دریافت کتاب من به خودم افتخار می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.