معرفی و دانلود کتاب قصه‌های شیرین جهان: جوجه اردک زشت

عکس جلد کتاب قصه‌های شیرین جهان: جوجه اردک زشت
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های شیرین جهان: جوجه اردک زشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های شیرین جهان: جوجه اردک زشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های شیرین جهان: جوجه اردک زشت

کتاب قصه‌های شیرین جهان: جوجه اردک زشت، درباره‌ی اردک تازه متولد شده‌ای است که به دلیل ظاهر متفاوتش از طرف دیگران مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد.

موضوع کتاب جوجه اردک زشت چیست؟

داستان جوجه اردک زشت (The ugly duckling) با اردکی آغاز می‌شود که منتظر است تا فرزندانش از تخم بیرون بیایند. این اتفاق رخ می‌دهد اما یکی از جوجه‌ها دیرتر از تخم بیرون می‌آید و با جوجه‌های دیگر بسیار متفاوت است. دیگران به این جوجه، لقب جوجه اردک زشت را می‌دهند و به آزار و اذیت او روی می‌آورند تا این‌که... .

مجموعه‌ی قصه‌های شیرین جهان تلاش می‌کند تا با بازنویسی و تصویرسازی داستان‌های قدیمی، تعریفی جدید از آن‌ها ارائه دهد و لحظات خوشی را برای کودکان رقم بزند.

کتاب جوجه اردک زشت برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان مشهور و پرطرفدار شهرت و محبوبیتی جهانی دارد و برای کودکان 4 تا 8 سال آموزنده و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب جوجه اردک زشت می‌خوانیم:

یک روز صبح، خورشید در آسمان می‌درخشید. وقتی مامان اردک دید که جوجه‌هایش یکی یکی از سر از تخم بیرون می‌آورند، خیلی خوشحال شد. جوجه اردک‌های کوچک، سر خود را از پوسته‌های شکسته تخم بیرون آورده شروع به «کوآک، کوآک!» می‌کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های شیرین جهان: جوجه اردک زشت
مترجمحوا میر محمدیان
ناشر چاپیانتشارات آبستا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات35
زبانفارسی
شابک978-622-6580-01-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های شیرین جهان: جوجه اردک زشت

برای دریافت کتاب قصه‌های شیرین جهان: جوجه اردک زشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.