معرفی و دانلود کتاب قصه‌های شیرین جهان: جک و لوبیای سحرآمیز

عکس جلد کتاب قصه‌های شیرین جهان: جک و لوبیای سحرآمیز
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های شیرین جهان: جک و لوبیای سحرآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های شیرین جهان: جک و لوبیای سحرآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های شیرین جهان: جک و لوبیای سحرآمیز

کتاب قصه‌های شیرین جهان: جک و لوبیای سحرآمیز داستان پسر فقیری است که با استفاده از لوبیاهای سحرآمیز به قلمرو غول‌ها راه پیدا می‌کند و با جرأت و شجاعتی که دارد ثروتی عظیم به دست می‌آورد.

موضوع کتاب جک و لوبیای سحرآمیز چیست؟

روزی روزگاری، پسری به نام جک در کلبه‌ای قدیمی با مادرش زندگی می‌کرد. آن‌ها فقیر بودند و فقط یک گاو شیرده داشتند. یک روز صبح گاو آن‌ها دیگر شیر نداد و مادر جک خیلی ناراحت و نگران شد. مادر از او خواست تا گاو را بفروشد. جک که برای فروش گاو به راه افتاده بود در مسیر با پیرمردی روبرو می‌شود که لوبیاهایی سحرآمیز داشت. پیرمرد گاو را از جک خرید و در ازای آن چند دانه لوبیا به او داد. مادر او که ماجرا را فهمید با عصبانیت لوبیاها را از پنجره بیرون انداخت و ... .

داستان جک و لوبیای سحرآمیز (Jack and the beanstalk)، حکایتی جذاب دارد و یکی از معروف‌ترین داستان‌های سراسر دنیا محسوب می‌شود. مجموعه‌ی قصه‌های شیرین جهان تلاش می‌کند تا با بازنویسی داستان‌های قدیمی، روایتی نو ارائه دهد.

کتاب جک و لوبیای سحرآمیز برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان مشهور و پرطرفدار شهرت و محبوبیتی جهانی دارد و برای کودکان دبستانی آموزنده و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب جک و لوبیای سحرآمیز می‌خوانیم:

جک ماجراجویی را دوست داشت. او که کنجکاو بود تا ببیند ساقه لوبیا تا کجا رفته است. پس، از ساقه آن بالا رفت. او همینطور بالا می‌رفت، اما به نظر می‌رسید که ساقه لوبیای سحرآمیز پایان ندارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های شیرین جهان: جک و لوبیای سحرآمیز
مترجمحوا میر محمدیان
ناشر چاپیانتشارات آبستا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-622-95139-6-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های شیرین جهان: جک و لوبیای سحرآمیز

برای دریافت کتاب قصه‌های شیرین جهان: جک و لوبیای سحرآمیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.