معرفی و دانلود کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه

عکس جلد کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه
قیمت:
۱۶,۴۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه

داستان آخرین مهمان شبانه! کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه از مارتین راین ماجرای یک صدای آرام و لطیف است که این دو برادر موشی تابه‌حال نشنیده‌اند و آن‌ها را با ملایمت از خواب بیدار می‌کند...

موضوع کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه:

بالاخره آخر هفته رسید و یان و هنری می‌خواهند با خیال راحت بخوابند. واقعیتش را بخواهید خیلی بعید است که امشب هم با یک صدای عجیب از خواب بپرند، چون حالا با تمام موجوداتی که در اطراف خانه‌شان زندگی می‌کنند آشنا شده‌اند. این دو برادر موشی مطمئن هستند که می‌توانند دلیل هر صدایی را تشخیص بدهند اما صبر کنید! انگار دوباره یک مهمان ناخوانده دارند! به نظر شما این بار چه موجودی تصمیم گرفته خواب یان و هنری را به هم بزند؟

کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه (Jan & Henry Gutenachtgeschichten) داستان آخرین ماجراجویی دو موش دم عصایی است که با هم در یک خانه زیرزمینی زندگی می‌کنند و تصمیم دارند دلیل یک صدای ناشناخته را کشف کنند.

درباره مجموعه کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری:

به دنیای دو موش دم عصایی به نام‌های یان و هنری خیلی خوش آمدید! این دو برادر علاقه زیادی به قصه گفتن دارند و چون بهتر است که هر بچه‌ای قبل از خوابیدن یک داستان بشنود، تصمیم گرفتند ماجراهای خنده‌دار خود را برای شما تعریف کنند. امیدواریم از این ماجراهای جالب لذت ببرید و خوب بخوابید!

کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 ساله از شنیدن داستان‌های یان و هنری قبل از خواب لذت خواهند برد.

درباره مارتین راین بیشتر بدانیم:

مارتین راین (Martin Reinl) یک هنرمند آلمانی است که به دلیل مهارت خود در عروسک‌گردانی شهرت دارد. او همچنین یک طنزپرداز و جزء گروه مدیریت شرکت bigSmile-Entertainment است که برای برنامه‌های تلویزیونی عروسک تولید می‌کند.

در بخشی از کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه می‌خوانیم:

هنری به رختخوابش می‌رود و به یان می‌گوید:‌ «امروز جمعه است. دیگر فکر نکنم صدایی مزاحم خواب ما بشود».
برادرش یان می‌گوید: «درست می‌گویی. از بس صداهای جورواجور شنیده‌ایم، فکر کنم امشب خبری از هیچ صدایی نباشد. دیگر می‌توانیم راحت بخوابیم».
بعد یان و هنری ورد قبل از خوابشان را با هم تکرار می‌کنند:
«هر دو چشم‌ها را می‌بندیم و تا خود صبح می‌خوابیم!»
تازه خوابشان برده بود که یکدفعه صدایی می‌آید:
خیش! خیش! خیش!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه
نویسنده
مترجمسیامک محمدنژاد فرید
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-600-462-643-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه

برای دریافت کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: جمعه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.