معرفی و دانلود کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی

عکس جلد کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی
قیمت:
۱۷۱۰۰ 8550 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی

کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی نوشته‌ی شهرام شفیعی، با تصاویری رنگارنگ و جذاب داستان پدری را به تصویر می‌کشد که ماجرای خانواده‌ی 4 نفره خود را با زبانی طنز شرح می‌دهد. این اثر دوست داشتنی به آموزش مسائل اجتماعی می‌پردازد.

موضوع کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی چیست؟

شما در این کتاب آموزنده با داستان یک خانواده آشنا می‌شوید؛ ماجرای پدر و پسری که بدون فکر دست به رفتارهای عجیب و حتی غلط می‌زنند. این اثر دلنشین به کودکان رفتارهای اجتماعی مانند خود مراقبتی، رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های اقتصادی و… را آموزش می‌دهد.

نام یکی از ماجراهایی که در این جلد از مجموعه می‌خوانید، آدم‌های مهربان است. روزی پدر همراه با پسرش در اتوبوس بودند. پسر گفت: آدم‌های مهربان صندلی خودشان را به پیرمردها می‌دهند. پدر گفت: حق با توست. بیا یک پیرمرد پیدا کنیم تا من صندلی‌ام را به او بدهم. آن‌ها کل اتوبوس را گشتند اما هیچ پیرمردی پیدا نکردند. پدر ناراحت شد و گفت: این دیگر چه اتوبوسی است؟ بیا برویم و یک اتوبوس پر از پیرمرد پیدا کنیم!!

درباره مجموعه قصه‌های من و بچه‌هام:

داستان‌های این مجموعه‌ی کمیک استریپ، خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های 70 سال بعد را خواهد ساخت؛ زیرا کودکان با خواندنشان محال است آن‌ها را از یاد ببرند و سال‌های بعد با یادآوری داستان‌های این مجموعه باز هم خواهند خندید.

کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان خنده‌دار با تصاویری دوست داشتنی برای تمامی کودکان دبستانی جذاب و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی می‌خوانیم:

دخترم نمی‌خوابید، هر شب تا صبح گریه می‌کرد. مامانی هم هر شب بیدار بود. هی پیش پیش می‌کرد تا دخترم بخوابد. مامانی دیگر خسته بود، خوابش می‌آمد. چشم‌هایش قرمز شده بود. هیچ کاری نمی‌کرد. فقط خمیازه می‌کشید! من به پسرم گفتم: «مامانی خیلی خوابش می‌آید. ما باید چکار کنیم؟» پسرم گفت: «هیچ کار فقط مامانی باید بخوابد!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سیمای شرق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-6628-60-8
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۱۰۰ 8550 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی

ایسان رجبی
۱۴۰۱/۵/۲۷
کتاب بامزه و کمدی بود
Marzie sadat Ganjalikhani
۱۴۰۰/۱/۷
کتاب جالبی برای من بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی

برای دریافت کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: سه اسب چوبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.