معرفی و دانلود کتاب قطار شهری

عکس جلد کتاب قطار شهری
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قطار شهری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قطار شهری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قطار شهری

کتاب قطار شهری نوشتۀ مجید محمدی‌فر، داستان اجتماعی کوتاهی است و قصۀ آدم‌هایی را روایت می‌کند که به طور اتفاقی در یک قطار با هم آشنا می‌شوند و ماجراهایی را رقم می‌زنند.

در بخشی از کتاب قطار شهری می‌خوانیم:

پسر محصل قصه ما بعد از تلاش سختی که برای پاسخ دادن به دوستش متحمل می‌شود و می‌بیند که او متوجه حرف او نشده است، نفس عمیقی می‌کشد و با صورتی سرخ شده سرش را پایین می‌اندازد ولی در سمت راست او روی صندلی پیرمردی 70 ساله با کلاه و عینک زیبایی که داشت و مؤدبانه نشسته بود به سمت این نوجوان متمایل می‌گردد و با محبت و شمرده شمرده با او این طوری ارتباط برقرار می‌کند: پسر خوب و باادبی مثل شما به جز به درس و تحصیل برای یادگیری و درک و فهم مطالب موضوعی دروس آموزشی نباید به هیچ چیز دیگری توجه کند و صدای خود را خطاب به بقیه دانش‌آموزان درون واگن قدری بالاتر می‌برد و می‌گوید: از شما بچه‌های خوبم استدعا دارم که همیشه سعی کنید خودتون باشید تا در آینده باعث تحول و پویایی جامعه و سربلندی پدر و مادرتون باشید، مچکرم... و بعد با لبخند برمی‌گردد و در حالت قبلی خود قرار می‌گیرد.

آقا حیدر به چهره پیرمرد نگاهی انداخت و رو به جوونای دورو برش کرد و گفت: این بابابزرگ به نظر ما رو با نوکراش اشتباهی گیریفته... خداییش امروز با این شعر و شاعری خیلی خندیدیم و خصوصاً با اون قسمت مُرغان نازنازی انرژی گیریفتیم و نیازمان به چَلس و بَنگ تا فردا تموم شد... بی‌نیاز... تمام... ولی جای یه دایره زنگی و یه منقل مشتی زغالی هم خالی بود... و سپس دستی روی شانه آقا افشین می‌کشد و با پُررویی ادامه می‌دهد: خدا کنه فردا هم شما رو ببینیم آقای صلوات شمار...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قطار شهری
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات12
زبانفارسی
شابک978-622-734301-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قطار شهری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قطار شهری

برای دریافت کتاب قطار شهری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.