معرفی و دانلود کتاب قلبی که جا ماند

عکس جلد کتاب قلبی که جا ماند
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قلبی که جا ماند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قلبی که جا ماند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قلبی که جا ماند

کتاب قلبی که جا ماند نوشته‌ی پرستو عامری، داستانی درباره‌ی غافلگیری‌های تقدیر است. گاهی اوقات حادثه‌ای ناخوشایند یک‌باره از راه می‌رسد و فرصت هرگونه جبران را از ما سلب می‌کند، اما اگر معجزه‌ای شود و مجالی برای جبران پیش بیاید، حاضریم اشتباهات گذشته‌ی خود را جبران نماییم؟

درباره‌ی کتاب قلبی که جا ماند

کتاب قلبی که جا ماند به قلم پرستو عامری، روایت ماجرای عجیب دختری جوان به نام لادن است که به تازگی از رشته‌ی روانشناسی کودک فارغ‌التحصیل شده و به‌عنوان معلم خصوصی بچه‌ها کار می‌کند. او برای پیدا کردن مشتری‌هایش در روزنامه آگهی داده و در پی تماس پدر دختری خردسال، برای معارفه و صحبت کردن در مورد شرایط کار، به خانه‌ی آن‌ها دعوت می‌شود. آنچه که از لحظه‌ی ورود به خانه‌ی مجلل مشتری جدید او را آزار می‌دهد، نگاه‌های دزدکی و متعجب خدمتکاران منزل است و لادن کنجکاو است بداند دلیل این نگاه‌ها چیست. آقای مصفا، کارفرمای جدید، اوضاع دخترش را برای لادن شرح می‌دهد و به وی تأکید می‌کند که دخترک در شرایط روحی مناسبی نیست و با هیچ‌کس سر سازگاری ندارد؛ اما بر خلاف تصور همه، نازنین دختر ده‌ساله‌ی مصفا از همان لحظه‌ی اول ارتباطی صمیمانه با معلمش برقرار می‌سازد. طولی نمی‌کشد که لادن از ماجرای نگاه‌های تعجب‌آمیز سر در می‌آورد و متوجه می‌شود چرا نازنین آن‌قدر زود با او الفت گرفته است. اما حضور زنی مقتدر و زورگو تداوم این رابطه‌ی صمیمانه را تهدید می‌کند و لادن مجبور است برای ماندن در آن خانه، با وی مبارزه نماید. داستان کتاب قلبی که جا ماند در تهران رخ می‌دهد و مشکلات لادن را که دختری جنوب‌شهری‌ست، با طبقه‌ی مرفه به تصویر می‌کشد.

کتاب قلبی که جا ماند توسط نشر هنر پارینه به چاپ رسیده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب قلبی که جا ماند مناسب چه کسانی است؟

خواندن کتاب قلبی که جا ماند به دوستداران داستان‌های ایرانی عاشقانه پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب قلبی که جا ماند می‌خوانیم

با هم قدم به حیاط گذاشتیم از میان شمشادهای کوتاه گذشتیم، گل‌های زیبا با بوته‌های رنگارنگ که زیر نور چراغ‌های الوان که دور باغچه‌ها قرار داشتند جلوه‌ای فوق‌العاده داشتند. درختان نارون کنار استخر گیسوان خود را به دست نسیم معطری که از سمت گل‌ها می‌وزید سپرده بودند. صدای چهچه پرندگان فضایی شاعرانه و دلپذیر را به آن محیط بخشیده بود. نازنین روی یک صندلی حصیری نشست و من روبروی او نشستم. با نفس عمیقی که کشیدم ریه‌ام را پر از هوای تازه کردم و گفتم:

- چه حیاط زیبایی، خوش به حال تو که هر وقت دلت می‌گیره میای اینجا و از این طبیعت سالم و پاک لذت می‌بری.

بدون آنکه جوابی بدهد چشم‌هایش را بست و سرش را به پشتی صندلی تکیه داد. تمایلی به صحبت کردن نداشت و اکثر اوقات سؤالاتم را بی‌پاسخ می‌گذاشت.

فضای قلبم را مهی غلیظ پوشانده بود که افق دیدم را محدود می‌نمود. حس کنجکاوی امانم را بریده بود می‌خواستم بدانم علت تنهایی و بی‌مادری این دختر چیست؟ آیا مادرش فوت کرده بود یا از آقای مصفا جدا شده بودند. ذهنم پر از سؤال بود و چون جوابی برای پرسش‌هایم نداشتم ناگزیر چشمم را به سوی لذت تماشا کشاندم. تماشای بوته‌های گل سرخ که برگچه‌های تازه‌رسته‌شان را به دست نوازشگر مش رحمان سپرده بودند تا با شستن آن‌ها طراوت و تازگی را مهمانشان کند. سرگرم دیدن چمن‌های سرسبز و یکدست بودم که فریده خانم با سینی چای و شیرینی به ما ملحق شد. سینی را روی میز گذاشت و خودش کنار من روی صندلی نشست، نازنین از جایش بلندشد و به دنبال قاصدکی که در هوا سرگردان بود و خودش را سبک و بی‌وزن به دست باد سپرده بود دوید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قلبی که جا ماند
نویسنده
ناشر چاپینشر هنر پارینه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات396
زبانفارسی
شابک978-600-5981-51-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قلبی که جا ماند

زهرا مالکی
۱۴۰۲/۱۲/۴
یک داستان خیلی معمولی و پر از ایراد مثلا جهیزیه مال لیلا بود ولی به سلیقه لادن خریداری شد یا این که عروسی با پسره ولی منزل لیلا برگزار شد و غلط املایی و تایپی هم زیاد داشت د رکل جاذبه‌ای نداشت
jalal alamdar
۱۴۰۲/۷/۱۲
بنظرم من نسبت به قیمتی که داشت یه داستان کاملا معمولی بود که میشد آخرشو حدس زد خیلی هم ساده تمومشد.. اشتباهات تایپی هم داشت
Haniyeh Siavash
۱۴۰۲/۶/۱۸
کلا وقتی رفت تو اون خونه تا آخر داستان قابل حدس بود. یکبار ارزش خوندن داشت. البته قیمت کتاب زیاد بود
ا
۱۴۰۲/۷/۱۱
کتاب زیبایی بود و خیلی روان البته حاشیه و جنجال نداشتن داستان قابل پیش بینی بود
یاسمن
۱۴۰۲/۶/۲۲
پر از غلط تایپی بود از وسط کتاب کلی صفحه تکرار شده بود رمانه پر کششی نبود
zohreh.byt
۱۴۰۲/۵/۲۵
داستان قشنگ بود فقط صفحات اخر داستان تکرار شده بود
Ziba Abu
۱۴۰۲/۳/۳۱
خیلی خوب و عالی بود ممنون از نویسنده محتزم
مینا موسی زاده
۱۴۰۲/۱۲/۸
نویسنده قلم رسایی داشت.
Zahra Seif
۱۴۰۲/۷/۱۵
خوب بود ارزش یه بار خوندن رو داره
میترا آرانی
۱۴۰۲/۵/۱۵
دوستش داشتم به دل می‌نشست
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب قلبی که جا ماند

برای دریافت کتاب قلبی که جا ماند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.