معرفی و دانلود کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها: سخت افزار و نرم افزار

عکس جلد کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها: سخت افزار و نرم افزار
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها: سخت افزار و نرم افزار

کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها، اطلاعات کارآمدی برای رفع مشکلات بیشتر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارد. اطلاعاتی که از ‌‌‌آن‌ها صحبت می‌‌کنیم، حل مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تمامی موبایل‌ها را پوشش می‌دهد. چاکی اپاراندو، نویسنده‌ی کتاب، چیزی را از قلم نینداخته و با کتاب مرجعی روبه‌رو هستیم که مطالعه‌ی آن برای تعمیرکاران موبایل، سودمند به‌نظر می‌رسد.

درباره‌ی کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه‌ی موبایل‌ها

کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه‌ی موبایل‌ها (Smartphones and tablets repairs: Money Making venture skills)، یکی از پرفروش‌ترین آثارِ حوزه‌ی تعمیرات موبایل و تبلت در بازارهای بین‌المللی است. این کتاب را چاکی اپاراندو (Chukky Oparandu)، به رشته‌‌ی تحریر در آورده و علیرضا کشاورز باحقیقت، مترجم آن است. با مطالعه‌ی این کتاب، فرا می‌گیرید که چگونه هر موبایل خرابی را در سریع‌ترین زمان ممکن، عیب‌یابی کنید. در کنار پیداکردن اشکال‌های گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها، مطالعه‌ی این کتاب شرایطی فراهم می‌کند تا قطعه‌های معیوب را آزمایش و تعویض کنید. جالب است بدانید چاکی اپارندو، یدطولایی در تعمیرات گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها دارد. در نتیجه با کتابی روبه‌رو هستیم که اطلاعات تجربی در آن مطرح شده است. این اطلاعات، با زبانی ساده به مخاطب منتقل می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها

چاکی اپاراندو، مطالب کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه‌ی موبایل‌ها را با معرفی ابزار تعمیر آغاز می‌‌کند. نویسنده‌ در این معرفی، خواننده را در جریان تمامی لوازم ضروری برای تعمیر موبایل قرار می‌دهد. از آنجایی که صفحه‌نمایش، خرابی بیشتری در بین دیگر قسمت‌های موبایل دارد، نویسنده در فصل بعدی مراحل تعویض صفحه‌نمایش را به خواننده یاد می‌دهد. این مراحل با توضیحات کاملی مطرح می‌شود تا چیزی از قلم نیفتد. در این زمینه می‌توان به آموزش جداسازی و مونتاژ مجدد یک دستگاه، مراحل جداسازی و رعایت‌کردن نکته‌های احتیاطی اشاره کرد. نویسنده در قسمت بعدی به روش استفاده از دستگاه جداکننده صفحه‌نمایش اشاره می‌کند. فصل بعدی کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه‌ی موبایل‌ها به تعمیرات برد و لحیم‌کاری اختصاص دارد. روش استفاده از مولتی‌متر برای عیب‌یابی، آشنایی با پارامترهای کالیبراسیون، خواندن مقادیر و اندازه‌گیری واقعی، اندازه‌گیری مقاومت و اتصال و اندازه‌گیری جریان، از دیگر مطالبی است که چاکی اپارندو در این کتاب به آن‌ها اشاره می‌کند.

به مطالب سودمندی که گفتیم، روش تست قطعه‌های مختلف، آشنایی با تکنیک‌‌های پیشرفته لحیم‌کاری بی.‌جی.‌اِی (BGA) و معرفی اجزا و طرح‌بندی مادربرد را نیز اضافه کنید. به گفته‌ی نویسنده‌ی کتاب، عیب‌یابی گوش‌های موبایل و تبلت‌ها، اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل نویسنده، بخش مجزایی از این کتاب را برای تعریف رویکرد ذهنی به تعمیرات اختصاص داده است. تعمیر مدارهای شارژ معیوب، آشنایی و توضیح انواع پیام‌های خطا و مراحل تست، عیب‌یابی و تعمیر از دیگر اطلاعاتی است که در ادامه کتاب مطرح می‌شود. کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه‌ی موبایل‌ها، با قسمت سوال‌های متداول به پایان می‌رسد. در این قسمت با پرسش‌های کاربردی و رایجی مانند انواع فلش‌مموری در گوشی چیست، فلش و فرمت‌کردن گوشی چیست، انواع برندهای سی.‌پی‌.‌یو (CPU)، در گوشی‌های چینی چیست و سؤال‌های دیگری از این دست روبه‌رو هستیم.

کتابی که از آن صحبت می‌کنیم را انتشارات نبض دانش روانه بازار نشر کرده است.

کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه‌ی موبایل‌ها

تمامی علاقه‌مندان به دنیای سخت‌افزار و نرم‌افزارِ موبایل و تبلت، مخاطب اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب، علاقه‌مندان حرفه‌ی تعمیرکاری موبایل را برای ورود به بازار کار آماده می‌‌کند.

در بخشی از کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها: سخت افزار و نرم افزار می‌خوانیم

هنگامی که باتری دستگاه تلفن همراه ضعیف شده باشد و ولتاژ آن افت کرده باشد، برای افزایش ولتاژ به شارژ عادی نیاز است. بااین‌حال، هنگامی که ولتاژ باتری تقریبا یا بطور کامل به میزان ولتاژ بین 0تا 2. 0 ولت DC کاهش یافته است، یک فرآیند شارژ عادی با استفاده از شارژ توصیه شده ممکن است باتری را به میزان 3. 6 ولت برساند تا ولتاژ دستگاه را تامین نماید اما شرایط خاصی مانند شرایط آب و هوایی سرد ممکن است بر رفتار باتری تاثیر بگذارد. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، یک کاربر ممکن است وضعیت ایراد تلفن مرده یا بدون شارژ را گزارش دهد و برای تقویت باتری، هر یک از مراحل ساده زیر نیز می‌تواند موثر باشد.

از دستگاه تقویت‌کننده باتری که در بازار فروخته می‌شود استفاده کنید. از هر آداپتور شارژری که کار می‌کند اما دیگر در حال استفاده نیست بهره ببرید، تمامی آن‌ها دارای خروجی DC در حدود 5. 0 ولت می‌باشند. سیم شارژ را برش داده و سیم‌های انعطاف‌پذیر مثبت و منفی را در پوشش PVC بیرونی در معرض دید قرار دهید. چنین ترکیب رنگی معمولا برای نشان دادن قطبیت مثبت و منفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: ابزار تعمیر
فصل 2: مراحل تعویض صفحه نمایش
فصل 3: تعمیرات برد و لحیم‌کاری
فصل 4: تکنیک‌های پیشرفته لحیم‌کاری BGA
فصل 5: تکنیک‌های لحیم‌کاری
فصل 6: اجزا و طرح‌بندی مادربرد
فصل 7: خطاهای رایج سخت‌افزار و روش‌های تعمیر
فصل 8: تعمیر مدارهای شارژ معیوب
فصل 9: برخی سوالات متداول
فصل 10: تکنیک‌های تعمیر نرم‌افزار
فصل 11: تنظیمات گوشی و کدهای رابط کاربری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها: سخت افزار و نرم افزار
نویسنده
مترجمعلیرضا کشاورز باحقیقت
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک978-622-7848-28-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سخت افزار
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها

برای دریافت کتاب قلق‌های کاربردی و تکنیک‌های اساسی در تعمیر کلیه موبایل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.