معرفی و دانلود کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت

عکس جلد کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت

کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت از امیرحسین زمانی و علیرضا کشاورز باحقیقت شیوه‌های تشخیص و تکنیک‌های عیب‌یابی انواع گوشی تلفن همراه و تبلت را می‌آموزد و به مخاطب یاد می‌دهد که چطور این ایرادها را برطرف سازد. این راهنما پس از مرور ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات، نحوه‌ی استفاده از مولتی متر را تشریح می‌کند، نقشه‌خوانی این وسایل الکتریکی را آموزش می‌دهد، و در نهایت در مورد باز و بسته کردن موبایل و تبلت‌ها صحبت می‌کند.

درباره‌ی کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت

در دنیای امروز، گوشی همراه به یک ضرورت تبدیل شده تا حدی که تقریباً کسی را نمی‌توان یافت که موبایل نداشته باشد. در طول چند دهه‌ای که از پیدایش موبایل‌ها می‌گذرد، تکنولوژی این وسیله بسیار پیشرفت کرده و امکانات زیادی به آن افزوده شده. حالا دیگر این وسیله صرفاً برای تماس برقرار کردن نیست، بلکه از آن برای کار و سرگرمی هم استفاده می‌شود. با این‌ وجود، این ابزار بسیار ظریف است و به هر دلیلی ممکن است آسیب ببیند. کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت نوشته‌ی گروه نویسندگان (به علاوه‌ی امیرحسین زمانی و علیرضا کشاورز باحقیقت) منبعی کاربردی و مفید برای آشنایی با ساختار موبایل‌ها و تبلت‌ها و تعمیر آن‌هاست. این راهنما به مخاطبین کمک می‌کند انواع عیب‌ها و ایرادهای اساسی این ابزارهای الکترونیکی را بیابند و خیلی سریع آن‌ها را برطرف سازند. این کتاب به تمام ابزارهای موردنیاز برای تعمیر هم اشاره می‌کند و می‌گوید که چطور باید از آن‌ها استفاده نمود.

اولین تلفن همراه در سال 1973 توسط مارتین کوپر ابداع شد. این گوشی که شرکت موتورولا آن را عرضه کرده بود، حدود دو کیلوگرم وزن داشت و از نسل اول فناوری تلفن بی‌سیم (1G) و آنالوگ بود. حدوداً ده سال طول کشید تا این نوع تلفن شکل تجاری پیدا کند و بتوان به صورت عمومی آن را عرضه کرد. در سال 1991 نسل دوم فناوری بی‌سیم یا 2G ارائه شد که دیجیتالی بود. این تکنولوژی باعث تحول زیادی در این حوزه شد؛ برای مثال امکان ارسال پیام متنی، تصویری و استفاده از اینترنت همراه هم در آن وجود داشت. این موارد باعث شد تا شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی همراه سعی کنند امکانات بیشتری به محصولاتشان اضافه نمایند مخصوصاً از سال 2001 که نسل سوم به بازار آمد، سرعت تکامل این تلفن‌ها هم بیشتر شد و از دل همین تکنولوژی بود که گوشی‌های هوشمند شکل گرفتند.

معرفی و دانلود کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت

اسمارت فون‌ها شبیه به یک کامپیوتر کوچک بودند و می‌شد تقریباً هر کاری را با آن‌ها انجام داد. یکی از شرکت‌های مهم تولیدکننده‌ی موبایل، کمپانی اپل بود. اپل پس از عرضه‌ی سری گوشی‌های هوشمند آیفون، در سال 2010 از یک وسیله‌ی الکتریکی جدیدی رونمایی کرد که عملاً چیزی بین گوشی و لپ‌تاپ محسوب می‌شد. تبلت از نظر سایز چند اینچ بزرگ‌تر از موبایل و کوچک‌تر از کامپیوتر بود و این امکان را داشت که کارهای پیچیده‌ای را با آن انجام داد. با ارائه‌ی آی پد، بسیاری از آن استقبال کردند و استفاده از آن رواج پیدا کرد. امروز این وسایل چنان در زندگی ما نفوذ کرده‌اند که بدون آن‌ها امکان زیست نداریم و هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. حالا میلیاردها نفر در دنیا از همین ابزارها استفاده می‌کنند.

کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت نوشته‌ی گروه نویسندگان، امیرحسین زمانی و علیرضا کشاورز باحقیقت پس از مرور قطعات داخلی موبایل و تبلت، نحوه‌ی باز و بسته کردن این وسایل را توضیح می‌دهد. همین‌طور شیوه‌ی نقشه‌خوانی آن‌ها را تشریح می‌کند و می‌گوید که چطور می‌توان از طریق نقشه، عیوب را یافت. در نهایت از ابزار مولتی متر می‌گوید و طرز استفاده از آن را آموزش می‌دهد.

کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است.

کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت برای چه کسانی مناسب است؟

این راهنما به تکنسین‌های تعمیرات موبایل پیشنهاد می‌شود. همین‌طور کسانی که قصد دارند وارد این حرفه شوند، می‌توانند از این کتاب به‌عنوان مرجع استفاده نمایند.

در بخشی از کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت می‌خوانیم

مشکل خاموش شدن گوشی هنگام زنگ خوردن:

قبل از هر چیزی سعی کنید از لحاظ نرم‌افزاری مشکل را بررسی کنید و در صورت جواب نگرفتن روش‌های فوق را تست کنید.

1. قبل از هر چیزی از سالم بودن باتری و کانکتور باتری مطمئن شوید (تا حد امکان سعی کنید با یک باتری نو و اورجینال تست کنید.)
2. دستگاه را توسط منبع تغذیه روشن کنید و تست جریان‌کشی کنید (از حالت روشن کردن تا حالت استندبای). در حالت استند بای گوشی باید 0. 00 یا 0. 01 آمپر جریان کشی داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

1. جریان الکتریکی
2. آشنایی با ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات موبایل
3. تکنیک‌های عیب‌یابی
4. معرفی مولتی‌متر و استفاده از آن برای تست و عیب‌یابی قطعات
5. نقشه‌خوانی الکترونیکی، بررسی قسمت‌های مختلف موبایل از طریق نقشه و اصول کلی عیب‌یابی بردهای الکترونیکی موبایل
6. تعمیر گوشی‌های خیس‌شده
7. تعویض سوکت‌های پلاستیکی
8. کیبورد
9. باز و بسته کردن موبایل
10. تبلت‌های سامسونگ
11. تبلت‌های سونی اکسپریا سری 7
12. تبلت ASUS
13. تبلت‌های لنوو
14. ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-600-7703-69-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سخت افزار
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت

برای دریافت کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.