معرفی و دانلود کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل

کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل، نوشته‌ی تیموتی ال وارنر، راهنمایی است برای کسانی که می‌خواهند روش صحیح تعمیرات سخت‌افزاری موبایل‌های ساخت شرکت اپل را بیاموزند و بدون ارجاع این دستگاه‌ها به نمایندگی، آن‌ها را تعمیر کنند.

درباره‌ی کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل

تا امروز، همه‌ی کتاب‌هایی که در زمینه‌ی عیب‌یابی و رفع اشکالات دستگاه‌های اپل نوشته شده بود، به جنبه‌ی نرم‌افزاری این دستگاه‌ها توجه داشته‌اند. اما کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبابل اپل (Unauthorized Guide to iPhone, iPad, and iPod Repair)، به طور خاص و اصولی به جنبه‌ی سخت‌افزاری موبایل‌های ساخت شرکت اپل پرداخته است. این موضوع تا پیش از نگارش این کتاب توسط تیموتی ال وارنر (Timothy L. Warner)، جز برای مهندسان شرکت اپل، مانند یک جعبه‌ی سیاه ناشناخته باقی مانده بود.

معرفی و دانلود کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل

اگر سررشته‌ای در مسائل فنی دارید و با جعبه‌ابزار آشنا هستید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا گوشی موبایل اپلتان را، خود تعمیر کنید و دردسرهای ارجاع به نمایندگی را تحمل نکنید. کتاب حاضر به شما می‌آموزد که چگونه دستگاه گران‌قیمتی را که فکر می‌کردید برای همیشه از دست دادید، به زندگی بازگردانید و پولی را برای خود ذخیره کنید.

نویسنده‌ی کتاب، تیموتی ال وارنر، به عنوان یک مهندس تأییدشده‌ی تعمیرات اپل، همه‌چیز را درباره‌ی تعمیر دستگاه‌های اپل به شما می‌گوید. او با عکس‌های رنگی و روش‌ بیانی ساده و گام به گام، مسیر را برای شما آسان می‌کند و ابهامات ذهنی‌تان را رفع می‌کند.

وارنر در کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل، با شما همراه می‌شود تا با خیال راحت اجزای دستگاه خود را از هم جدا کنید، قسمت‌های خراب‌شده را جایگزین و تعمیر کنید و دوباره آن‌ها را به هم متصل کنید. در این میان شما خواهید آموخت که ابزارهای مورد نیاز را از کجا تهیه کنید و دقیقاً چگونه از آن استفاده کنید. او رازهایی را برای شما فاش می‌کند تا بتوانید با هزینه‌ی کم دستگاهتان را تعمیر کنید.

در کتاب حاضر شما اول با ابزارهای موردنیاز برای تعمیر موبایل اپل آشنا خواهید شد. سپس تکنیک‌های عیب‌یابی را با توضیحات کامل و راهنمای تصویری خواهید آموخت. در فصل سوم نویسنده به معرفی مولتی‌متر می‌پردازد و راه‌های استفاده از آن را برای عیب‌یابی و تست قطعات بیان می‌کند. بخش چهارم نقشه‌خوانی الکترونیکی را به خوانندگان می‌آموزد. در این قسمت خواننده یاد می‌گیرد که قسمت‌های مختلف موبایل را از طریق نقشه بررسی کند. از فصل ششم، هر فصل کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل، به تعمیر یک دستگاه اختصاص پیدا می‌کند. خواننده در این فصل‌ها با شیوه‌ی تعمیرات دستگاه‌های زیر آشنا می‌شود:

  • آیفون 13 پرومکس
  • آیفون 12 پرومکس
  • آیفون 11 پرومکس
  • آیفون XS مکس
  • پلاس آیفون 8

کتاب حاضر توسط علیرضا کشاورز باحقیقت و امید مرادی ثابت ترجمه شده و در انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است.

کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که با مسائل فنی آشنا هستند و می‌خواهند خودشان گوشی اپل‌شان را تعمیر کنند و همچنین تعمیرکاران موبایل که می‌خواهند با شیوه‌ی تعمیر دستگاه‌های اپل نیز آشنا شوند، مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با ابزار‌های مورد نیاز برای تعمیرات موبایل
تکنیک‌های عیب‌یابی
معرفی مولتی‌متر و استفاده از آن برای تست و عیب‌یابی قطعات
نقشه‌خوانی الکترونیکی, بررسی قسمت‌های مختلف موبایل از طریق نقشه
تعمیر IPHONE 13 PRO MAX
تعمیر IPHONE 12 PRO MAX
تعمیر IPHONE 11 PRO MAX
تعمیر IPHONE XS MAX
تعمیر IPHONE 8 PLUS

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل
نویسنده
مترجمعلیرضا کشاورز باحقیقت، امید مرادی ثابت
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات548
زبانفارسی
شابک978-622-7848-19-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سخت افزار
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل

برای دریافت کتاب آموزش تضمینی تعمیرات موبایل اپل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.