معرفی و دانلود کتاب قله‌های موفقیت: تفکرات نوآورانه‌ی ایلان ماسک

عکس جلد کتاب قله‌های موفقیت: تفکرات نوآورانه‌ی ایلان ماسک
قیمت:
۱۸,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قله‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قله‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قله‌های موفقیت: تفکرات نوآورانه‌ی ایلان ماسک

هدف کتاب قله‌های موفقیت این است که منبع الهامی باشد برای تمام کسانی که قصد دارند قدم به دنیای پر از شگفتی آینده بگذارند و برای دگرگونی و تأثیرگذاری در این جهان بی‌مرز عزمشان را محکم کنند. گروهی از نویسندگان در کتاب نامبرده به جمع‌آوری سخنان ایلان ماسک پرداخته‌اند و همچنین زندگی‌نامه‌ی او را روایت کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب قله‌های موفقیت

کوهنوردان می‌دانند قله هدف نیست، بلکه هدف مسیری است که در آن گام گذاشته‌اند. آن‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا از گردنه‌ها و ناهمواری‌ها بگذرند و بیاموزند چطور درست پیش بروند تا از دره سقوط نکنند. در جهان دانش و تکنولوژی هم قله‌هایی وجود دارند که بسیاری برای فتح آن‌ها از زندگی خود گذشته‌اند، برخی به قله رسیده‌اند و پرچم فتحشان تا ابد می‌درخشد و برخی هنوز در ابتدای راه طی مسیر می‌کنند. ایلان ماسک (Elon Mask) در کتاب قله‌های موفقیت (The Life,Lessons & Rules for Success) کوشیده ماجرای فاتح شدن خود را برای مخاطبانی که پای درس تجربه می‌نشینند، روایت کند.

معرفی و دانلود کتاب قله‌های موفقیت

در بخش زندگی اولیه، زیست ایلان ماسک در آفریقای جنوبی از زمان تولد یعنی 1971 تا پایان دبیرستان شرح داده شده است. در این بخش گفته شده که او در 12 سالگی برنامه‌نویسی کامپیوتر را خودآموز یاد گرفته و کد یک بازی کامپیوتری را به قیمت 500 دلار فروخته است. این اولین بارقه‌های هوش در این کودک انگیزه‌ای ایجاد می‌کند تا برای ادامه‌ی تحصیل در جست‌وجوی مسیرهایی بزرگ‌تر در جایی دیگر باشد.

کتاب قله‌های موفقیت در 9 فصل تدوین شده است و فصل نخست با عنوان کارآفرین جوان، ابتدا ماجرای ترک تحصیل ایلان ماسک از استنفورد و تأسیس اولین شرکت زیپ 2 را بیان می‌کند و در ادامه در مورد زیپ 2 و خدماتش بیش‌تر توضیح می‌دهد. این فصل شما را با فرازوفرود‌های پیش روی ایلان ماسک در مسیر کارآفرینی آشنا می‌کند. پس از خواندن این بخش متوجه می‌شوید مسیر پیروزی و درخشش برای این چهره‌ی سرشناس، همواره آسان نبوده و او بر شانه‌ی شکست‌ها و رنج‌های خود قد علم کرده است.

کتاب قله‌های موفقیت در بخش‌های ظهور اسپیس ایکس، ورود تسلا به جاده، طریقه‌ی درخشش‌های سولارسیتی و... قصه‌های دیگری از سرگذشت این کارآفرین برتر برای خواننده روایت می‌کند. ایلان ماسک در فصل‌های درس‌های ارزشمند، 40 واقعیت ناشناخته، 60 سخن برتر و 15 قانون ایلان ماسک برای موفقیت پیش روی مخاطب خود می‌نشیند و آن‌چه را که برای موفقیت و رشد ضروری می‌داند جمله‌به‌جمله بازگویی می‌کند.

انتشارات راه طلایی کتاب حاضر را با ترجمه‌ی بهاره علیمردانی روانه‌ی بازار نموده است.

کتاب قله‌های موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی سرگذشت انسان‌های بزرگ و تأثیرگذار می‌تواند دریچه‌های تازه‌ای در زندگی‌مان بگشاید. برخی از سرگذشت‌ها برای انسان‌های گم‌گشته الهام‌بخش و اثرگذار محسوب می‌شوند، بنابراین خواندن این کتاب برای تمام کسانی که دوست دارند در جهان و در زندگی طرحی نو دراندازند، بهترین انتخاب به شمار می‌آید.

در بخشی از کتاب قله‌های موفقیت: تفکرات نوآورانه‌ی ایلان ماسک می‌خوانیم

باید هرچه که داشتم را وسط می‌گذاشتم وگرنه تسلا شکست می‌خورد پیش از این ایلان ماسک با اسپیس ایکس دستش پر بود، اما به نحوی، بازهم فرصت پیدا کرد تا وارد شرکت دیگری شود. شرکت تسلا که قبلا با نام تسلا موتورز شناخته می‌شد، در سال 2003 توسط مارتین ابرهارد و مارک تارپنینگ و با بنیان‌گذاران ایان رایت، جی بی استرابل و ماسک تاسیس شد. تسلا یک شرکت خودروسازی است که به‌خاطر نوآوری‌هایش درحوزه‌های خودروهای برقی، باتری‌های لیتیوم یونی برای ذخیره‌سازی انرژی، و پنل‌های خورشیدی مسکونی (از طریق سولارسیتی، زیرمجموعه‌اش) شناخته می‌شود. ماسک به عنوان مدیرعامل تسلا می‌خواهد خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه، کارآمد و انبوه تولید کند که به کاهش آلودگی و وابستگی به نفت انجامد. عنوان این شرکت برگرفته از نام نیکولا تسلا، مهندس برق و فیزیکدانی است که به خاطر اختراع موتور القایی، انتقال جریان متناوب و دیگر مفاهیم پیشرو شناخته شده است.

خود ماسک با زاویه دید توماس ادیسون به تسلا می‌نگرد. ایده تسلا زمانی شکل گرفت که خودروساز جنرال‌ موتور خودروهای الکتریکی خود را در سال 2003 از بازار جمع کرد. ماسک در توییت اخیر خود گفت که تعداد کمی از مردم از نحوه بازی با ایده تسلا آگاه هستند، زمانی جنرال موتور در سال 2003 تمام خودروهای الکتریکی را به زور از مشتریان خود بازپس‌گیری کرد و سپس اقدام به تخریب وسایل نقلیه کرد. به گفته ماسک، از آنجایی که شرکت‌های بزرگ خودروسازی به دلایلی برنامه‌های خودروهای الکتریکی خود را به پایان می‌رسانند، تنها امید تیم ماسک برای زنده نگه داشتن رویای خودروهای الکتریکی این بود که شرکت خودروهای برقی خود را راه‌اندازی کنند، حتی اگر آن مجموعه‌ای از توییت‌ها (تسلا) تقریباً شکست می‌خورد. بودجه اولیه تسلا توسط ابرهارد و تاپرنینگ تامین شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: زندگی اولیه
فصل دوم: کارآفرین جوان
فصل سوم: ظهور اسپیس‌ایکس
فصل چهارم: ورود تسلا به جاده
فصل پنجم: طریقه درخشش‌های سولار‌سیتی
فصل ششم: درس ارزشمند
فصل هفتم: 40 واقعیت ناشناخته
فصل هشتم: 60 سخن برتر
فصل نهم: 15 قانون ایلان ماسک برای موفقیت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قله‌های موفقیت: تفکرات نوآورانه‌ی ایلان ماسک
نویسنده
مترجمبهاره علیمردانی
ناشر چاپیانتشارات راه طلایی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-94919-4-2
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قله‌های موفقیت

صالح عبدالهی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
واقعا به درد خورد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قله‌های موفقیت

برای دریافت کتاب قله‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.