معرفی و دانلود کتاب قورررک!

عکس جلد کتاب قورررک!
قیمت:
24800 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قورررک! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قورررک! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قورررک!

کتاب قورررک! به قلم رودریگو فولگیرا همراه با تصاویری جذاب و دوست داشتنی ماجرای بچه خوکی را به تصویر می‌کشد که هیچ دوستی ندارد، برای همین با تقلید صدای حیوانات مختلف سعی دارد تا یک دوست و هم بازی جدید برای خودش پیدا کند. این کتاب در سال 2017 نامزد مدال خوانندگان جوان کالیفرنیا شده است.

درباره کتاب قورررک!

گروهی از قورباغه‌ها در برکه‌ای آرام زندگی می‌کردند، تا اینکه یک روز صبح با یک مهمان ناخوانده رو به رو شدند. یک خوک صورتی بر روی سنگ وسط برکه نشسته بود. قورباغه‌ها از این اتفاق خیلی تعجب کردند. برای همین تصمیم گرفتند تا علت این موضوع را از خوک کوچولو بپرسند. اما بچه خوک با قور قور کردن جواب آن‌ها را داد و تعجب قورباغه‌ها را بیشتر کرد.

خیلی زود خبرهای مختلفی از این خوک کوچک صورتی در دهکده پیچید و همه را شگفت‌زده کرد. همه‌ی حیوانات برای دیدن این مهمان عجیب و غریب به برکه آمدند. عده‌ای از اهالی دهکده گمان می‌کردند بچه خوک عقلش را از دست داده و خود را یک قورباغه تصور می‌کند، عده‌ای دیگر نیز گمان می‌کردند که خوک آن‌ها را به سخره گرفته است.

ورود بچه خوک به دهکده هیاهوی بسیاری را در میان همه حیوانات ایجاد کرده بود. تا اینکه پس از کمی بحث و گفتگو همه حیوانات به سراغ سوسک خردمند رفتند تا علت تقلید صدای بچه خوک را از او بپرسند...

رودریگو فولگیرا (Rodrigo Folgueira) در کتاب قورررک! (Ribbit) سعی دارد تا با داستانی ساده و کودکانه به موضوع دوست‌یابی، اعتماد به نفس و روابط اجتماعی بپردازد. این داستان در چند لایه نخست این طور به نظر می‌رسد که بچه خوک از هویتش راضی نیست و می‌خواهد با تقلید صدای دیگر حیوانات، خود را شبیه به آنان نشان دهد. اما کمی بعد شما متوجه خواهید شد که خوک کوچولو برای ارتباط برقرار کردن با قورباغه‌ها صدای آنان را تقلید می‌کند؛ کاری که در آن چندان موفق نیست.

در واقع خوک کوچولوی این قصه تمثیلی جذاب از کودکان بسیاری است که در برقراری ارتباط با دیگر همسالان خود موفق عمل نمی‌کنند و سعی دارند با تقلید و الگوبرداری نادرست خود را شبیه به آنان نشان داده و محبوب واقع شوند.

کتاب قورررک! مناسب چه کسانی است؟

این قصه به کودکان 3 تا 7 ساله که به داستان‌های آموزنده علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قورررک!
نویسنده
مترجمپیام ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-462-348-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24800 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قورررک!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قورررک!

برای دریافت کتاب قورررک! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.