معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور: هفتم تا دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور: هفتم تا دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور: هفتم تا دوازدهم

کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور نوشته‌ی حمیدرضا نوربخش، همه‌ی واژگان کتاب‌های هفتم تا دوازدهم را به همراه معنی آن‌ها برای شما جمع‌آوری کرده است تا هیچ لغتی نباشد که در کنکور، معنی آن را ندانید. آموزش تصویری لغات در این کتاب، به همراه مهم‌ترین معانی، کاربرد در جمله، تلفظ، هم‌معنی، مخالف، کلمات هم‌خانواده و همنشین و... یادگیری زبان انگلیسی کنکور را برایتان بسیار ساده‌تر می‌کند.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور

زبان انگلیسی، همیشه یکی از چالش‌برانگیزترین درس‌های کنکور بوده است. پرسش‌های زبان کنکور، چند گونه‌اند: سؤالات گرامر، لغت و درک مطلب. با یادگیری هر چه بهتر واژگان کتاب‌های زبان دبیرستان، می‌توانید بخش بزرگی از تست‌ها را که مربوط به واژگان و حتی درک مطلب است پاسخ دهید. کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور نوشته‌ی حمیدرضا نوربخش، یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید به این منظور تهیه کنید.

در ابتدای کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور، همه‌ی واژگان موجود در کتاب‌های زبان هفتم تا دوازدهم، با معنی و تلفظشان به ترتیب درس‌های کتاب درسی، آمده است. این بخش کتاب به نحوی طراحی شده که برای مرورهای سریع و مداوم بسیار کاربرد دارد. می‌توانید دستتان را روی معنی کلمه‌ها بگذارید و ببینید کدام کلمات را هنوز در خاطر دارید و کدام کلمات برایتان سخت‌‌تر است.

بخش دوم کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور، جالب‌تر می‌شود. در این بخش، همه‌ی واژگان موجود در کتاب‌های دهم تا دوازدهم، یک به یک مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این لغات، به همراه تلفظ، چند مورد از مهم‌ترین و پرکاربردترین معانی، کلمات هم‌خانواده و همنشین و... آموزش داده می‌شود. تصویر هر کلمه، در کنار آن آمده است تا برای یادگیری واژگان از حافظه‌ی تصویری خود نیز کمک بگیرید. یکی از نقاط قوت کتاب، استفاده از کلمات در جمله‌های ساده است که به یادگیری هر چه بهتر آن واژه می‌انجامد. کلمات متضاد و مترادف هر واژه و کلماتی که ممکن است با لغت مورد نظر اشتباه گرفته شوند هم، از نکات مهم دیگری به‌شمار می‌روند که برای آموزش هر واژه از قلم نیفتاده است. در انتها، با اسکن کیو آر کد ارائه شده در داخل کتاب، می‌توانید تلفظ صحیح کلمات را بشنوید و بیاموزید.

کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور مانند همه‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه، برای دوره‌، مرور و جمع‌بندی دروس کنکور بسیار کارآمد است. همین‌طور می‌تواند یادگیری لغات زبان را برای دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم، ساده‌تر کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، کتاب‌های لقمه‌ی طلایی، آثاری کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی بر یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه کتاب‌های انتشارات مهر و ماه نو، انگار درس را لقمه می‌کنند و به خورد مخاطب می‌دهند! همه‌ی محتوای کتاب درسی و نکات به صورت طبقه‌بندی شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شود. در بیشتر موارد نیز در انتهای هر فصل سوالات چهارگزینه‌ای قرار گرفته که مطالب را کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌کنند. این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتوای مورد نظر را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر»و... فقط تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور برای داوطلبان کنکور همه‌ی رشته‌ها بسیار مناسب و کارآمد است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور: هفتم تا دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات321
زبانانگلیسی
شابک978-600-317-352-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.