معرفی و دانلود کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات: دهم، یازدهم و دوازدهم

برای دانلود قانونی کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات: دهم، یازدهم و دوازدهم

کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات، اثری جامع و مناسب برای دانش‌آموزانی‌ست که می‌خواهند لغت، املا و تاریخ ادبیات خود را برای کنکور تقویت کنند. این کتاب را امیر افضلی، مریم ایران دوست و عباس براری جیرندهی تالیف کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات

در کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات، تمام لغت‌های مهم و کنکوری کتاب‌های فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم به ترتیب حضور در کتاب‌های درسی معنی شده‌اند. در بخش «ویژه‌نامه»ی کتاب که بعد از درس‌نامه‌ی لغت هر درس قرار دارد، واژه‌های چندمعنایی همراه با نمونه‌هایی از آثار شاعران و نویسندگان، به شما آموزش داده می‌شود.

در مبحث املای پایه‌ی دهم و یازدهم هر درس، دو بخش «واژه‌های هم‌آوا و متشابه» و «گروه واژه‌های املایی» تدوین شده و تمرین‌های متون نظم و نثر این کتاب به تقویت املایتان کمک می‌کند. علاوه‌براین بخش تاریخ ادبیات کتاب، شامل اطلاعات تاریخ ادبیات و گونه‌شناسی سه پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم می‌شود و در پایان دروس هر پایه درس‌نامه‌های جدولی متنوعی آمده است.

برای سهولت پاسخگویی شما، الگوهای تست کنکور در ابتدای بخش پرسش‌های چهارگزینه‌ای قرار گرفته است. بهتر است پیش از این که به سراغ تست‌ها بروید، این قسمت را حتماً مطالعه کنید. همچنین در بخش «آزمون‌های جامع» هر آزمون دارای سه تست لغت، سه تست املا و یک تست تاریخ ادبیات است که می‌تواند برای دوران جمع‌بندی شما مناسب باشد. این اثر که تالیف گروهی امیر افضلی، مریم ایران دوست و عباس براری جیرندهی است، از سوی انتشارات خیلی سبز (ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی) منتشر شده.

کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب دانش‌آموزان کنکوری، در همه‌ی رشته‌های تحصیلی است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: آموزش
فصل اول: لغت و املا
فارسی دهم
فارسی یازدهم
فارسی دوازدهم
فصل دوم: تاریخ ادبیات
بخش دوم: پرسش‌های چهارگزینه‌ای
الگوهای تست کنکور
فصل اول: لغت و املا
فصل دوم: تاریخ ادبیات
بخش سوم: آزمون‌های جامع
بخش چهارم: پاسخنامه‌ی تشریحی
بخش پنجم: خرت و پرت کنکوری
پاسخنامه‌ی کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات: دهم، یازدهم و دوازدهم
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات449
زبانفارسی
شابک978-600-412-678-6
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات

برای دریافت کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان اول، دوم، سوم: لغت، املا و تاریخ ادبیات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.