معرفی و دانلود کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی: دهم، یازدهم و دوازدهم

برای دانلود قانونی کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی: دهم، یازدهم و دوازدهم

کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی یک کتاب متشکل از درسنامه و آزمون است که شما را با زیر و بم مباحث آرایه‌های ادبی کنکور سراسری آشنا می‌کند تا برای پاسخگویی به سوالات کنکور سراسری آمادگی لازم را پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی

آرایه‌های ادبی یکی از دروس عمومی و مهم کنکوری است که دانش‌آموزان برای آمادگی در آزمون کنکور سراسری باید بر آن تسلط داشته باشند. به‌همین دلیل استفاده از کتاب‌های کمک درسی مانند کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی برای تثبیت یادگیری بسیار کمک‌کننده است. این کتاب از دو بخش کلی «آموزش» و «آزمون» تشکیل شده است. در بخش آموزش، همه‌ی آرایه‌های ادبی، با زبانی ساده و کاملاً آموزشی بیان شده و در پایان هر درس‌نامه، پرسش‌‌های چهارگزینه‌ای مرتبط با آن آمده است تا افراد خودشان را برای پاسخ‌دهی صحیح به سوالات کنکور سراسری آماده کنند. این پرسش‌ها صرفاً جهت یادگیری هر مبحث هستند و نیازی نیست هنگام پاسخگویی به آنها زمان بگیرید. در بخش آزمون نیز چهل آزمون 15 سؤالی طراحی شده که سوالات آن از سطح آسان شروع شده و به مرور دشوار می‌شوند.

برای سهولت پاسخگویی شما، الگوهای تست کنکور در ابتدای بخش پرسش‌های چهارگزینه‌ای قرار گرفته است. بهتر است پیش از این که به سراغ تست‌ها بروید، این قسمت را حتماً مطالعه کنید. همچنین بخش «آزمون‌های جامع» می‌تواند برای دوران جمع‌بندی شما مناسب باشد. این اثر با همکاری محمد امیرسلیمانی، شاهین شیرزادی، حنیف افخمی و علیرضا جعفری به صورت گروهی تالیف و از سوی نشر تخصصی خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان کنکوری رشته‌های مختلف از جمله مخاطبان این کتاب‌ کمک آموزشی هستند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول - آموزش
فصل اول: بیان 
فصل دوم: بدیع لفظی 
فصل سوم: بدیع معنوی
فصل چهارم: قالب‌های شعری
بخش دوم - آزمون
بخش سوم ۔ پاسخ نامه‌ی تشریحی
پاسخ نامه‌ی کلیدی
منابع و مآخذ اصلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی: دهم، یازدهم و دوازدهم
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات378
زبانفارسی
شابک978-600-412-675-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی

برای دریافت کتاب هفت خان فارسی کنکور - خان پنجم: آرایه‌های ادبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.